..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Виж:
Темп.датчик на двигателя!!!
Датчик на коляновия вал!
Провери да не смуче въздух от някъде!
Темп.датчик на двигателя!!!
Датчик на коляновия вал!
Провери да не смуче въздух от някъде!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
Nukem написа:Виж:
Темп.датчик на двигателя!!!
Датчик на коляновия вал!
Провери да не смуче въздух от някъде!
датчиците ще ги проверя,а от къде може да смуче въздух освен от гофрирания маркуч след дебитомера?
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Може да смуче и от маркучето към стъпковото моторче, както и от този към клапанчето за маслените пари от картера. Проверете и самото клапанче как е.
Точно същия проблем го оправихме с няколко бобини, но остана само леко поклащане на свободна и то не винаги, мислим си за ламбда макар да няма грешки
Сменял си бобини обаче виж и лулите как са!
Точно същия проблем го оправихме с няколко бобини, но остана само леко поклащане на свободна и то не винаги, мислим си за ламбда макар да няма грешки

Сменял си бобини обаче виж и лулите как са!
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
лулите видимо са нови без никакви деформации или напуквания...чакам свещите да ги монтирам,след това и датчика за коляновия вал да проверяHristo написа:Може да смуче и от маркучето към стъпковото моторче, както и от този към клапанчето за маслените пари от картера. Проверете и самото клапанче как е.
Точно същия проблем го оправихме с няколко бобини, но остана само леко поклащане на свободна и то не винаги, мислим си за ламбда макар да няма грешки
Сменял си бобини обаче виж и лулите как са!
- coupe112
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
колеги смених свещите проверих дали смуче въздух всичко изглежда нормално,но колата продължава да работи зле... на диагностиката показа ламбда сонда,след което и откачих буксата и запалих колата и пак така си работеше.Правилна проверка ли е това за ламбда сондата или да купя нова сонда след като излиза на диагностиката че не бачка?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани