До колко волта пада при палене напрежението......
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: До колко волта пада при палене напрежението......
Не,не е нормално да пада под 10вswh_bmw написа:Здравейте,Nasko_325TD написа:Значи интересува ме дали е нормално да ми пада напрежението в момента на палене на 9 волта!?![]()
![]()
Съжалявам,но не мога да намеря информация никъде!
колега зависи кога въртиш стартера, преди да стартираш отива консумация за нагревателните свещи и помпата в резервуара и може би е нормално да пада и до 9 волта. Пробвай преди да запалиш да изчакаш да спре подгряването на свещите и помпата (ще чуеш едно цъкане на реле след около 10-15 секунди) и тогава стартирай.
При мен когато е запалена колата на борда ми показва 13.7~13.8 v (с нов бош акумулатор съм 100 ампера мисля че беше, ако е от значение).
Преди да запаля е около 10 и нещо волта, ако изчакам да спрат свещите и помпата се възтановява около 12 v.
Поздрави
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Кофти,а от какво може да е!?
Старетра го ремонтирахме няколко пъти.По време на единият от ремонтите сложихме нови втулки с нов ротор,обаче втулките бяха много плътни и ротора влезе чрез набиване(меко казано)!Малко ги взех с една шкурка и взе да се върти,обаче се опасявам да не би когато загрее мотора и стартера съответно-втулките да се уширяват и да блокират ротора!?
Старетра го ремонтирахме няколко пъти.По време на единият от ремонтите сложихме нови втулки с нов ротор,обаче втулките бяха много плътни и ротора влезе чрез набиване(меко казано)!Малко ги взех с една шкурка и взе да се върти,обаче се опасявам да не би когато загрее мотора и стартера съответно-втулките да се уширяват и да блокират ротора!?

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Моята на празен ход със включено Сд и Ейндъл Айс ми дава от 13.5-13.8 някъде без консумация и до 14 отива

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Един вид да се получава нещо като спирачка на ротора.
Тогава тока би нараснал доста-съответно и пада на напрежение също.
Тогава тока би нараснал доста-съответно и пада на напрежение също.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Smoocki написа:Моята на празен ход със включено Сд и Ейндъл Айс ми дава от 13.5-13.8 някъде без консумация и до 14 отива
Хмммм,еми значи не би трябвало динамото да ми е зле!?

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
VRPerformance написа:Когато са включени консуматори е по-ниско напрежението от 14.2в,но ток-а е по-голям,това е на празен ход,при по-високи обороти ще дигне малко напрежението при включени консуматори.
Nasko_325TD написа:Един вид да се получава нещо като спирачка на ротора.
Тогава тока би нараснал доста-съответно и пада на напрежение също. :roll:
VRPerformance написа:ако си пробвал да го зареждаш и пак е под 10в при палене,значи акумулатор-а нестава,тогава го смени и виж как зарежда пакNasko_325TD написа:Ок колега,значи общо взето ще си заменя акомулатора!Пък после ще видя и динамото.но защо най-добре непосетиш майстор?доста клиенти при мен идват след като са си купили нов акумулатор,а то не е било нужно...
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Ами той е чисто нов колега!Ама ме съмнява да не е менте нещо!?
Зареждаха го напълно и след време пак се разреди,ако е от него де!
Най интересното е че на студен мотор пали от едно звъртане на ключа.

Зареждаха го напълно и след време пак се разреди,ако е от него де!
Най интересното е че на студен мотор пали от едно звъртане на ключа.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Nasko_325TD написа:Един вид да се получава нещо като спирачка на ротора.
Тогава тока би нараснал доста-съответно и пада на напрежение също. :roll:
Именно това ме съмнява най-много.Кка да раезбера дали е от него,ако премеря пада нанапрежение на студен мотор без да включва подгрева-да речем на 70 градуса и не е същия-това значи ли че може да е от стартера?

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Само ще ти кажа ,че ако почне да ти пада акомулатора мери за утечка.На мен едни тупани в Люлив срещу Адашите да се знае ми върдаха СД-то та си купех нов акомулатор понеже мислех ,че е от него ....оказа се СД-то.Пичовете така го бяха вързали та си оставиха ръцете.На брат ми колата по същия начин.Да не говориме ,
че и на предишната ми кола историята беше едно към едно,така че елиминирая едно по едно
че и на предишната ми кола историята беше едно към едно,така че елиминирая едно по едно

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Така сега преди кафето погледнах за какво става въпрос:
Значи давам на контакт пускам борда 14.4 и започна да пада 13,12,11 и запалих при което за част от секундата падна до 6 после се качи на 12 и пак застана на 14.4/с малки флуктации/,акумолатора е чисто нов варта силвер така че може да се каже че е нормално за малко при палене да падно под 9!Това е от мен!
Лека вечер!
Значи давам на контакт пускам борда 14.4 и започна да пада 13,12,11 и запалих при което за част от секундата падна до 6 после се качи на 12 и пак застана на 14.4/с малки флуктации/,акумолатора е чисто нов варта силвер така че може да се каже че е нормално за малко при палене да падно под 9!Това е от мен!
Лека вечер!

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Разбира се че пада под 9V, не непременно и не задължително, но самия пад не означава нищо. Има значение какво зарежда само и разбира се утечките.

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
незнам от каде и как разбрахте че е нормално,но за мен НЕ ЕNukem написа:Разбира се че пада под 9V, не непременно и не задължително, но самия пад не означава нищо. Има значение какво зарежда само и разбира се утечките.
Точно!

МнениеПуснато на: Сря Авг 08, 2007 10:47 Заглавие: Сигурна проверка на състоянието на акумулаатора Отговорете с цитат
Най-сигурната проверка на състоянието на акумулатора е да включиш волтметър на клемите на акумулатора.
При опит за включване на стартера напрежението на акумулатора трябва задължително да е над 9,6 V.
Ако напражението е по-ниско - акумулаторът е за смяна.
Горното важи за всички 12 волтови автомобили.
от тук http://forum.eshop.bg/viewtopic.php?t=3 ... B%E5%EC%E0?
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани