Подгряване на водата за миене на предното стъкло.
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Иван Стоянов написа:zvetiko написа:Иван Стоянов написа:Супер си е това като идея,но се чудя дали има чак такъв смисъл?
То лятото водата си е достатъчно завряла според мен,а пък зимата
ако не пестиш от течността всичко си е О.К. та ...?
Чудя се тогава защо тъпаците от Мерцедес са направили казанчето за измиване на предното стъкло с подгревател.
Е то това е друго!Там идеята е точно да пестиш от течност!Там като си с вода тя си замръзва и нагревателя си заработва като палнеш колата и след малко всичко си е на шест![]()
Та не са тъпи Щутгардците!
А замръзналата вода в маркучите,кой ще я размрази,тя е като тапа

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Мойте пръскалки са с подгряване - малко поизгнило, но все пак
.... но ефекта не е същия като топла вода и все пак мисля, че момченцата няма защо да ги е страх за стъклото, защото когато водата е стоплена - стъклото вече е обдухано от топлата струя

.... но ефекта не е същия като топла вода и все пак мисля, че момченцата няма защо да ги е страх за стъклото, защото когато водата е стоплена - стъклото вече е обдухано от топлата струя
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
все си мисля, че като караш със 90 при външна температура около 4-5 градуса квото и да ти духа на джама няма да го стоплиш и изведнъж да кажем да му пръснеш течност с 30-40 градуса по-топла няма да му хареса
ако има такава серийна екстра, то стъклото ще е термоустойчиво.
ама напрактика ще се получи като огледалата с подгрев, вече трето ми се пука от самосебе си

ако има такава серийна екстра, то стъклото ще е термоустойчиво.
ама напрактика ще се получи като огледалата с подгрев, вече трето ми се пука от самосебе си


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Stanchev написа:все си мисля, че като караш със 90 при външна температура около 4-5 градуса квото и да ти духа на джама няма да го стоплиш и изведнъж да кажем да му пръснеш течност с 30-40 градуса по-топла няма да му хареса![]()
ако има такава серийна екстра, то стъклото ще е термоустойчиво.
ама напрактика ще се получи като огледалата с подгрев, вече трето ми се пука от самосебе си
Имам около 10 страници термодинамични изчисления ,че до -30 градуса и до 200км/ч няма опасност.


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
zvetiko написа:Stanchev написа:все си мисля, че като караш със 90 при външна температура около 4-5 градуса квото и да ти духа на джама няма да го стоплиш и изведнъж да кажем да му пръснеш течност с 30-40 градуса по-топла няма да му хареса![]()
ако има такава серийна екстра, то стъклото ще е термоустойчиво.
ама напрактика ще се получи като огледалата с подгрев, вече трето ми се пука от самосебе си
Имам около 10 страници термодинамични изчисления ,че до -30 градуса и до 200км/ч няма опасност.Колега вече писах-пробвано е повече от 10години при всякакви условия.
ми аз пък чета едни теми, че в жегите момчетата си карат колите на автомивки и се връщат с пукнати стъкла

не е важно колко е студено, важна е рязката температурната разлика, която е*ава майката на стъклото


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Значи що се късае до идеята няма спор бива си я......който смята, че има риск просто да нея прави, а относно спуканите стъкла на автомивка неможе да се сравнява струята (количеството) на пароструиката с тази на пръскалките 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
BMW дизаин написа:Значи що се късае до идеята няма спор бива си я......който смята, че има риск просто да нея прави, а относно спуканите стъкла на автомивка неможе да се сравнява струята (количеството) на пароструиката с тази на пръскалките
така си е колега, струята в случая не играе никаква роля, защото стъклото е нагрято да кажем до 50 градуса и го пръскаш с 20

я ся си представи че караш при около нулата с 90, и пръснеш вода ама преди 5 сек ти е отворил термостата


толкова инжинери мислят по дадена кола, мислите ли че са по-тъпи от нас? все си мисля, че с 5 метра шлаух няма да оскъпят кой знае колко кола за 30,000 евро (примерно)


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
zvetiko написа:Мислят,мислят ама виждаш ,че са го пропуснали и за 5метра шлаух са се изложили.
аха, и копче за спиране на компресора са икономисали


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Stanchev написа:zvetiko написа:Мислят,мислят ама виждаш ,че са го пропуснали и за 5метра шлаух са се изложили.
аха, и копче за спиране на компресора са икономисали
То да беше само това-днес открих още две-три пропуснати неща и по-късно ще пиша.


Набързо изказвам лично мнение и бягам встрани от темата, така че да не ме разберете погрешно. Без да коментирам дали самата идея, да пръска човек затоплена вода, е добра или лоша, само ще кажа че ако аз направя такова изпълнение, ще ме е срам да си вдигна предния капак пред друг човек... защото каквото и оправдание да измисля и както и да защитавам идеята/ползата, изпълнение като това е фаворит за Златна малинка.
Без лоши чувства
, само лично мнение...
Без лоши чувства

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Postman написа:Набързо изказвам лично мнение и бягам встрани от темата, така че да не ме разберете погрешно. Без да коментирам дали самата идея, да пръска човек затоплена вода, е добра или лоша, само ще кажа че ако аз направя такова изпълнение, ще ме е срам да си вдигна предния капак пред друг човек... защото каквото и оправдание да измисля и както и да защитавам идеята/ползата, изпълнение като това е фаворит за Златна малинка.
Без лоши чувства, само лично мнение...
Наистина решението не е много красиво,просто е практично и в някои ситуации помага много ,но не е и много по-красиво е да изкорубиш колата от вътре ,да махнеш мокета, оставиш голи ламарини и кажеш ,че колата е станала бегачка-и мен ще ме е срам да покажа подобна кола от вътре,защото няма какво да покажа,но странно защо това се харесва

Не разбирам също защо трябва една комфортна лимузина да се превръща в каруца с едно неестествено твърдо окачване-карам бързо в завоите,агресивно в града,с голяма скорост по магистралите и никога не съм имал проблем със стандартното окачаване.Е разбира се,ако двигателя ми е 3500 куб.см. тогава би имало смисъл,но тогава ще влизам по-много различен начин в завоите.
Не разбирам също защо някои колеги изхвърлят стандартните седалки и слагат напукани кожени салони и това се харесва.
Какво да изреждам повече-разни хора ,разни идеали.
Ох,спирам да повтарям едно и също-през зимата при силен снеговалеж ,въпреки топлото купе,понякога почва да се трупа и маже сняг,тогава топлата вода помага-особено ако се прибираш от 1500км в снежна буря и караш със 150 или през зимата ходиш два месеца на ски и през няколко дни преживяваш снеговалеж или пък е толкова студено,че като пръснеш незамръзващата течност,като мине чистачката ,слоя изтънява и замръзва и изведнъж видимостта ти става =0.През лятото ако пътуваш няколкостотин километра с висока скорост предното стъкло тотално се замазва-тогава топлата вода пак помага.Ако си я караш колата лекичко в града ,наистина не е необходима-лично на мен много пъти ми е помагала.

Отворих темата заради ето този въпрос
_FIRMATA_ написа:
Здравей колега! Четох ти темата за прекъсвача на климатика при подаването на гас и ми направи впечатление на една от снимките имаше някакъква силиконова тръбичка увита около маркуча от радиатора! Би ли споделил ако искаш, за какво служи? мерси предварително!
Това са си мои лични неща ,които ми вършат работа при моя начин на шофиране.Имам си и други-не ме е страх да оставям колата отворена с ключовете на таблото когато влизам да платя в бензиностанцията защото никой няма да може да я подкара-мързи ме да ги вземам и после пак слагам,знам ,че не може да бъде открадната защото никой няма да може да я запали,затова не съм давал пари за застраховка през най-мутренските години и съм преживял 4 неуспешни опити за кражба от различни бригади,колата ми се заключва със завъртане на стартера и имам бутон за лесно отключване до пръста на дясната ми ръка-това ме е спасило от изхвърляне от колата и кражба ,а сега съм по-спокоен за детето,жабката ми се охлажда за да ми е студена колата и др. неща от този род ,които лично на мен ми доставят удоволствие и ме карат да се усещам комфортно.Ясно е ,че за много хора ще са безсмислени-защо да ми е студена колата в колата като мога да спра на първата бензиностанция,защо да оставям ключовете на таблото ,като мога да си ги сложа в джоба,какво като са ми откраднали колата нали е застрахована.

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
zvetiko написа:Наистина решението не е много красиво,просто е практично и в някои ситуации помага много ,но не е и много по-красиво е да изкорубиш колата от вътре ,да махнеш мокета, оставиш голи ламарини и кажеш ,че колата е станала бегачка-и мен ще ме е срам да покажа подобна кола от вътре,защото няма какво да покажа,но странно защо това се харесва
Не разбирам също защо трябва една комфортна лимузина да се превръща в каруца с едно неестествено твърдо окачване-карам бързо в завоите,агресивно в града,с голяма скорост по магистралите и никога не съм имал проблем със стандартното окачаване.Е разбира се,ако двигателя ми е 3500 куб.см. тогава би имало смисъл,но тогава ще влизам по-много различен начин в завоите.
Не разбирам също защо някои колеги изхвърлят стандартните седалки и слагат напукани кожени салони и това се харесва.
Какво да изреждам повече-разни хора ,разни идеали.
няма как да разбереш щото не можеш да погледнеш по далеч от носа си и вместо да прочетеш и схванеш за какво точно иде реч коментираш елементарните неща които виждаш на пръв поглед ,ПРОЧЕТИ,ПОМИСЛИ и едва тогава давай компетентна оценка на хората около теб и действията им

обяснявам подробно,защо някой хора правят тези интервенции по колите си-дано този път ти светне и спреш да оценяваш и съдиш различните от теб

повечето хора като мен,имат по няколко автомобила които ползват в различни условия,специално избрах е34 за дрифт поради няколко причини,изключително здраво купе,части на килограм,и голям избор на мотори


тук спечелих 1 награда за дрифт шоу-за първи път участвах в подобно нещо,май дори беше първото оценявано дрифт шоу в българия,нямаше състезателен характер но все е нещо

http://www.vbox7.com/play:3e945385
тук станах втори,много ми хареса писта калояново-това е дрифт дей2
http://www.vbox7.com/play:37fdb4c7
тук пак ми дадоха втора награда,това е първото в българия нощно дрифт шоу
http://www.vbox7.com/play:f74414bc
тази година,така небрежно и на късмет с една нарязана кола със слаб двигател взех че станах четвърти на първото състезание по дрифт"king of bulgaria" организирано от българската дрифт федерация и дунев мотор спорт
http://www.vbox7.com/play:83990f49
успях да отида на първото мероприятие на българската дрифт федерация,кораба ме закара и до софия


даже се гледах по бтв как размазвам старт финала с танка


http://www.vbox7.com/play:c7641d48
не броя изобщо мероприятията на картинг писта варна и дрифт шоутата там.тетове,тренировки и тнт
http://www.vbox7.com/play:13f1b6c9
и така вече около 70 000км в лютеницата и педала до метала(щото няма мокет)

та искам да ти кажа че всичко това на мен ми достави огромно удоволствие,почуствах се жив,част от една идея,част от готини хора които оценяват и се радват на това което правят,стремят се да се развиват и да избягат от скучното си ежедневие като търсят тръпка,адреналин,смисъл на живота си и куп други неща който хора като теб трудно разбират

та,са случайно ако си разбрал какво значи за мен е34 и за какво точно я подготвям ще е хубаво

пп
казваш че не ти трябва окачване,освен ако не сложиш 3,5

ми то при 200 ако ще и 1,8 да си се е тая,завоите чувам че били еднакви за всички мотори



32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани