накладките скърцат
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
накладките скърцат
колеги,след смяна на накладките -предни,задни - започнаха да свирят,продавача каза че са добри и няма да свират,това нормално ли е защото приятел каза че след около 1000 километра ще олегнат и няма да свират и може ли причината да са дисковете че са износени и скоро трябва да ги сменям или незнам но със старите нямаше това свирене и скърцане 

- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Нови накладки се щадят първите 300 - 400км, защото контактната им повърхност с диска още не е на максимум - ако диска е с дунавски вълни може да се допират съвсем малко и да свирят заради това. И кажи какви накладки сложи?
Si non confectus, non reficiat.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
по-вероятно е да не са раздвижили и почистили апаратите, дисковете да са набраздени и от там ако колегата не е внимавал с натискането да за изгорели
за това сега ще си свиркат
има си специализирани сервизи, които се занимават само със спирачни системи.
смяна на накладки не означава махане на старите и слагане на новите.... има почистване, раздвижване, специална смазка за маншона на буталото и водачите, паста за гърба на накладката, и контактна паста където ляга накладката на апарата.....

за това сега ще си свиркат

има си специализирани сервизи, които се занимават само със спирачни системи.
смяна на накладки не означава махане на старите и слагане на новите.... има почистване, раздвижване, специална смазка за маншона на буталото и водачите, паста за гърба на накладката, и контактна паста където ляга накладката на апарата.....

- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
здр колеги моите сащто свиреха адски много елепак лятото като стана чак да те е яд да натиснеш спирачката.мислих много какво да ги правя инакрая свалих гумите раздвижих си буталцата с в40 и распробих дисковете сега имат много добро охлаждане и несвирят обаче се обаждат пак задните та някои ден 6те ги надупча и тях .ще пробвам да кача някоия снимка за да видите 

колега, това за раздвижването с каква цел е? И можеш ли да препоръчаш такъв сервиз само за спирачки. Мерси
Stanchev написа:по-вероятно е да не са раздвижили и почистили апаратите, дисковете да са набраздени и от там ако колегата не е внимавал с натискането да за изгорели
за това сега ще си свиркат![]()
има си специализирани сервизи, които се занимават само със спирачни системи.
смяна на накладки не означава махане на старите и слагане на новите.... има почистване, раздвижване, специална смазка за маншона на буталото и водачите, паста за гърба на накладката, и контактна паста където ляга накладката на апарата.....
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
kasabov написа:колега, това за раздвижването с каква цел е? И можеш ли да препоръчаш такъв сервиз само за спирачки. МерсиStanchev написа:по-вероятно е да не са раздвижили и почистили апаратите, дисковете да са набраздени и от там ако колегата не е внимавал с натискането да за изгорели
за това сега ще си свиркат![]()
има си специализирани сервизи, които се занимават само със спирачни системи.
смяна на накладки не означава махане на старите и слагане на новите.... има почистване, раздвижване, специална смазка за маншона на буталото и водачите, паста за гърба на накладката, и контактна паста където ляга накладката на апарата.....
"раздвижването" всъщност е почистване от прахта от накладките + махане на корозия и т.н. и полагане на нов слой специална смазка.
мога да ти препоръчам човек, но е в Пловдив. смяна на накладки отпред и отзад + почистване и раздвижване + регулиране на ръчата + смяна на спирачната течност само за труд 60-80 лв в зависимост какво бмв съм му карал. процедурата му отнема около 4-5 часа.
Работи си сам в собствен гараж и е известен като Наско спирачката


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Преди години спасих едни опечени накладки като здраво им надрах повърхността с шкурка, да падне опеченото. Ако не са много загорели можеш да пробваш.
Si non confectus, non reficiat.
- panafon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 9.03.2008
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: кара Е46
и мойте много скърцат като икарус съм,бях дал 130лв. за накладки марката не се сещам най вероятно майсторчетата са ме метнали,за това не трябва да се вярва сляпо на един майстор камо ли да е познат
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
марката не я знам колега щото хвърлих кутията но беше нещо от сорта на NIPON или нещо такова.имаше някаде тема кадето се 4удеха и маеха как след смяна на накладки се гаси лампата на таблото и някои беше написал че след около 1 седмица каране си гасняла сама,но аз го направих по следния начин,влезнах от меюто от зануляването на километрите и се влиза от познатия ни вече начин с номер 19-off след това меюу 20 и се рестартира таблото и веднага лампата гасне
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
то това със смяня на спирачките,чистене,раздвижване,смазване и нова течност си е задължително,ама много малко знаят какво да правят,а и на клиента не му се плаща
ате е марката за мен,а и стари дискове и нови накладки се губи ефекта
ате е марката за мен,а и стари дискове и нови накладки се губи ефекта
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
павката написа:то това със смяня на спирачките,чистене,раздвижване,смазване и нова течност си е задължително,ама много малко знаят какво да правят,а и на клиента не му се плаща
ате е марката за мен,а и стари дискове и нови накладки се губи ефекта
е колега ти на всяка смяна на накладките сменяш и дисковете ли ,то дисковете се сменят като се износят доста а не на всяка накладка
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
© написа:като за начало смени марката накладки
АТЕ и текстар не скърцат, а почти всички по евтини си скърцат сериозно
Точно! Скърцат ментетата и не качесвените накладки.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани