накладките скърцат

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

накладките скърцат

Мнение от unikalen88 » 22 Юли 2009, 10:41

колеги,след смяна на накладките -предни,задни - започнаха да свирят,продавача каза че са добри и няма да свират,това нормално ли е защото приятел каза че след около 1000 километра ще олегнат и няма да свират и може ли причината да са дисковете че са износени и скоро трябва да ги сменям или незнам но със старите нямаше това свирене и скърцане :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 22 Юли 2009, 10:53

От накладките е. Каква марка сложи?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 22 Юли 2009, 11:57

Нови накладки се щадят първите 300 - 400км, защото контактната им повърхност с диска още не е на максимум - ако диска е с дунавски вълни може да се допират съвсем малко и да свирят заради това. И кажи какви накладки сложи?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Юли 2009, 12:22

по-вероятно е да не са раздвижили и почистили апаратите, дисковете да са набраздени и от там ако колегата не е внимавал с натискането да за изгорели ;)
за това сега ще си свиркат ;)
има си специализирани сервизи, които се занимават само със спирачни системи.
смяна на накладки не означава махане на старите и слагане на новите.... има почистване, раздвижване, специална смазка за маншона на буталото и водачите, паста за гърба на накладката, и контактна паста където ляга накладката на апарата.....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 22 Юли 2009, 20:50

здр колеги моите сащто свиреха адски много елепак лятото като стана чак да те е яд да натиснеш спирачката.мислих много какво да ги правя инакрая свалих гумите раздвижих си буталцата с в40 и распробих дисковете сега имат много добро охлаждане и несвирят обаче се обаждат пак задните та някои ден 6те ги надупча и тях .ще пробвам да кача някоия снимка за да видите :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 22 Юли 2009, 22:43

колега, това за раздвижването с каква цел е? И можеш ли да препоръчаш такъв сервиз само за спирачки. Мерси



Stanchev написа:по-вероятно е да не са раздвижили и почистили апаратите, дисковете да са набраздени и от там ако колегата не е внимавал с натискането да за изгорели ;)
за това сега ще си свиркат ;)
има си специализирани сервизи, които се занимават само със спирачни системи.
смяна на накладки не означава махане на старите и слагане на новите.... има почистване, раздвижване, специална смазка за маншона на буталото и водачите, паста за гърба на накладката, и контактна паста където ляга накладката на апарата.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Юли 2009, 23:07

kasabov написа:колега, това за раздвижването с каква цел е? И можеш ли да препоръчаш такъв сервиз само за спирачки. Мерси



Stanchev написа:по-вероятно е да не са раздвижили и почистили апаратите, дисковете да са набраздени и от там ако колегата не е внимавал с натискането да за изгорели ;)
за това сега ще си свиркат ;)
има си специализирани сервизи, които се занимават само със спирачни системи.
смяна на накладки не означава махане на старите и слагане на новите.... има почистване, раздвижване, специална смазка за маншона на буталото и водачите, паста за гърба на накладката, и контактна паста където ляга накладката на апарата.....


"раздвижването" всъщност е почистване от прахта от накладките + махане на корозия и т.н. и полагане на нов слой специална смазка.
мога да ти препоръчам човек, но е в Пловдив. смяна на накладки отпред и отзад + почистване и раздвижване + регулиране на ръчата + смяна на спирачната течност само за труд 60-80 лв в зависимост какво бмв съм му карал. процедурата му отнема около 4-5 часа.
Работи си сам в собствен гараж и е известен като Наско спирачката :D
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 22 Юли 2009, 23:14

Преди години спасих едни опечени накладки като здраво им надрах повърхността с шкурка, да падне опеченото. Ако не са много загорели можеш да пробваш.
Si non confectus, non reficiat.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 22 Юли 2009, 23:15

като за начало смени марката накладки
АТЕ и текстар не скърцат, а почти всички по евтини си скърцат сериозно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 9.03.2008
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: кара Е46

Мнение от panafon » 22 Юли 2009, 23:47

и мойте много скърцат като икарус съм,бях дал 130лв. за накладки марката не се сещам най вероятно майсторчетата са ме метнали,за това не трябва да се вярва сляпо на един майстор камо ли да е познат
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 23 Юли 2009, 8:22

марката не я знам колега щото хвърлих кутията но беше нещо от сорта на NIPON или нещо такова.имаше някаде тема кадето се 4удеха и маеха как след смяна на накладки се гаси лампата на таблото и някои беше написал че след около 1 седмица каране си гасняла сама,но аз го направих по следния начин,влезнах от меюто от зануляването на километрите и се влиза от познатия ни вече начин с номер 19-off след това меюу 20 и се рестартира таблото и веднага лампата гасне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 23 Юли 2009, 8:41

то това със смяня на спирачките,чистене,раздвижване,смазване и нова течност си е задължително,ама много малко знаят какво да правят,а и на клиента не му се плаща
ате е марката за мен,а и стари дискове и нови накладки се губи ефекта

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 23 Юли 2009, 17:39

павката написа:то това със смяня на спирачките,чистене,раздвижване,смазване и нова течност си е задължително,ама много малко знаят какво да правят,а и на клиента не му се плаща
ате е марката за мен,а и стари дискове и нови накладки се губи ефекта

е колега ти на всяка смяна на накладките сменяш и дисковете ли ,то дисковете се сменят като се износят доста а не на всяка накладка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 23 Юли 2009, 19:13

И моите предните скърца взех някакви от 45 лева и повече нищо фалшиво няма да си копувам защото сега става 45+130 :evil: само грешни пари .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 23 Юли 2009, 19:45

© написа:като за начало смени марката накладки
АТЕ и текстар не скърцат, а почти всички по евтини си скърцат сериозно

Точно! Скърцат ментетата и не качесвените накладки.
Изображение
ИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook