318is - Vmax

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 13 Май 2005, 12:04

madpetio написа:Алекс за 2002-то много съм го мислил но тук в БГ нема читави :roll:
а пък и цитирам The M20 6 cylinder 2V engine is very durable engine, our race version remains durable and is extremely competetive at the track!


Kaто race engine S14 е по-добра, но е майка си и баща си да я настроиш. В БГ се продават валове, клапани, air-box и електроника от DTM M3 2.5 - искат им 5К лева. С тях спокойно можеш да видиш около 300Кс при 8500/9000об/мин от твоя мотор. Колата беше в Плевен. Ако те интересува - питай Али.
Power is Nothing Without Insanity

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 13 Май 2005, 19:23

Нека всеки,който желае да провери по VIN дали тая М3-ка,която дойде вчера вечерта на ЕКО-то е легендарната EVO3

wbsak07070ac79232

Това,че имаше табелка пред скоростния лост на която пишеше еволюшън,не означава,че е 2,5 литра ...,там нямаше написан кой номер е колата от серията ...

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 13 Май 2005, 20:12

ОФФ: S14B23 e ,масово М3 ,02.90 производство.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 13 Май 2005, 20:29

Alex 320i Cabrio написа: В БГ се продават валове, клапани, air-box и електроника от DTM M3 2.5 - искат им 5К лева. С тях спокойно можеш да видиш около 300Кс при 8500/9000об/мин от твоя мотор. Колата беше в Плевен. Ако те интересува - питай Али.


трябва и глава от 2.5 иначе няма как да станат клапаните :idea:
при евото са една идея по -големи ;)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 13 Май 2005, 20:30

Penchev написа:Нека всеки,който желае да провери по VIN дали тая М3-ка,която дойде вчера вечерта на ЕКО-то е легендарната EVO3

wbsak07070ac79232

Това,че имаше табелка пред скоростния лост на която пишеше еволюшън,не означава,че е 2,5 литра ...,там нямаше написан кой номер е колата от серията ...

Георги Пенчев


това е истинско М3 ЕВО 3 :idea: :idea: :idea:
или поне това което е останало от него..........
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 13 Май 2005, 20:32

Alexi написа:ОФФ: S14B23 e ,масово М3 ,02.90 производство.


мисля че бъркаш :idea:
Бялото плевенско М3 е ЕВО :idea: :idea:
може да се познае по 20-тина отличителни белези.............. :idea: :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 13 Май 2005, 23:59

Holy shit! Абе що не казвате, че madpetio бил с S14 мотор :shock: :shock: :help: Аз се чудя защо се режеше така на събора. Викам си - абе тва да е шестак, ама как се реже - а турбо не свисти?!? :mhihi: Явно си имаме магистрален и драг любимци. Нямам търпение 318ис-ката да сложи 4.10 шпер, наистина. Но няма ли и някой бърз шестак? Защото и двете по 4 цилиндъра. Имам предвид 6-так, който да не е комби :lol:
BMW only!

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 14 Май 2005, 0:14

АМД,
объркали са те малко - Мадпетио си е с чист М20/Б25 - с атмосферно пълнене и има идея за трансплантация на S14 ;)
ati
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 14 Май 2005, 0:33

Ъ? Е има една снимка от неговия архив с отворен капак и вътре зее мотор M POWER !?!? Но се вижда само мотора, явно е на друг автомобил, а не неговия. Извинете ме тогава. Но това не прави колата по-малко изродска:= :lol:
BMW only!

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 14 Май 2005, 0:38

да, изродска е :twisted:
а за тая снимка....ами аз не се сдържах, не обичам 4-таци, ама като видях надписа М-пауър и ми стана :mhihi: ( ;) )...та тя е мое дело, не е на неговата кола тоя мотор.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 14 Май 2005, 1:01

DA WOLF написа:
Alexi написа:ОФФ: S14B23 e ,масово М3 ,02.90 производство.


мисля че бъркаш :idea:
Бялото плевенско М3 е ЕВО :idea: :idea:
може да се познае по 20-тина отличителни белези.............. :idea: :idea:


Да "еволюшън" е,но не този от късата серия с големият мотор - провери по вин-а :!: 215 к.с. е автомобила ,ЕН 4466 АС регистрация
И тази серия "еволюшън" е правена в серия от 500 бройки :arrow: http://www.s14.de/0118/04.jpg

Горе-долу всичко около трите версии има нагледно в http://www.s14motorsport.de/presse.htm

Спойлерът с активното крило не е приоритет само на "кралската версия,предният е най-обикновенният,който е монтиран на 195 PS дори.Целите кори на вратите отвътре са на малки знаменца в трите М цвята,гривната на воланът е задължително alcantara и т.н. дребни детайли,които не са маловажни а се разминават с плевенският автомобил ... Иначе автомобила е направо страхотен !

Георги Пенчев
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 14 Май 2005, 3:31

подуших я от снимките че не е В25ца то онова е екзотика хората дават луди пари на запад............а и вина си го каза..........нищо пак е родена от ///МОТОРШПОРТ макар че не е коректно да се представя за легенда.....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 14 Май 2005, 4:07

Ако се направи една сверка на този адрес - http://www.bimmers.com/m3/sportevo/spor ... ction.html
ще се види точната информация за вин-а, който е AC79232
Unofficial names: Evo Sport, Evo 3, Evo III
Total number produced: 600
Production dates: January to March 1990
Chassis codes: AC79000 - AC79599
А че има проблем с мотора това вече съвсем друга работа, колата е проверена в Дару Кар и е точно Ево 3.

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 14 Май 2005, 4:12

Колата е била купена като М3 Ево 2, след това преди 4-5 години е сменен с М3 Ево 3...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 14 Май 2005, 4:23

По принцип би могло да бъде подменен двигател и една кола от един модел да стане друг /на база мотор/,
ама как би могъл да се се смени номера на рамата/шасито нещо не ми е ясно.
Има сверки в КАТ, анализи, нещо не ми се връзва или да са си вкарали само шаси и да са го оборудвали тук.
Виж по скоро мисля, че колата е имала проблем с двигателя /най-вероятно така е внесена/ и
тук са се опитвали да го "майсторят" нещо, но истината ще се разбере скоро.
Последна промяна rosen.kolarov на 14 Май 2005, 4:35, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook