Трудно палене на студено - 318TDS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Трудно палене на студено - 318TDS

Мнение от viper » 20 Юли 2009, 1:30

Има много такива теми, но никъде не срещнах отговор на моя въпрос...
За какво става дума: 318тдс, оправена ГНП, пълен резервоар и не пали студена от първия път. Закюфква за секунда и умира. После колкото и да въртя - не и не. Интересното е, че ако заключа и отключа колата с централното - пали от четвърт :shock: До колкото ми е известно софтуера на BMW не се пише от Microsoft, така че това да ресетвам системата е доста безумно.
Идеи?! :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 20 Юли 2009, 1:43

Ако имаш имобилайзер - той ти е проблема .... По принцип често пъти се прекъсва захранването на горивната помпа през отделна верига (да речем на алармата ) или през имобилайзера. В случая не става дума за ресет на софтуер (понеже софтуер тука не участва) , а електроника , при която ако има ток бачка , ако няма не ... (може някой електролитен кондензатор да не се зарежда и разрежда както трябва и повтроното "инициализиране" на централното да го "събужда" )

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Юли 2009, 1:52

Алармата е оригинална и предполагам, че си има и имобилайзер (от безконтактните). Но няма никаква логика - отключвам, сядам въртя ключа и никой. Заключвам, отключвам и паля от четвърт. Разликата във времето е доста малка и все си мисля, че не е от кондензатор :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 286
Регистриран на: 10.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36, E87, F25

Мнение от xts » 20 Юли 2009, 9:26

Имах същия проблем и аз, при мен се оказа теч от ГНП-то, при студен двигател, който веднага след загряване спираше. При теб щом е ремонтирано ГНП-то, може би не е това причината.
Провери последователно - подгряващи свеши, подкачваща помпа и ГНП. Виж дали няма въздух в маркуча преди горивният филтър. Откачи го, за да разбереш дали помпата ти подкачва.
Пробвай да подгрееш два пъти, имай предвид, че след като лампата за подгряване изгасне, релето изключва около 6-7 секунди по-късно.
Ако фабричният имобилайзер се включва, то изобщо няма да върти стартера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 31.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39 520i

тдс

Мнение от onicks » 20 Юли 2009, 10:07

колега провери си свещите

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Юли 2009, 15:32

Свещите са ОК. Зимата палеше с едно подгряване и в най-големия студ. Днес обаче забелязах нещо странно - намокрила е дюзата на 1-ви цилиндър. Чудя се дали от там може да изпуска налягане, но пък е много малко на фона на дебита произвеждан от помпата в резервоара...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 20 Юли 2009, 17:34

Щом има теч от дюза, твърде вероятно е това да ти е проблема. Оправи теча.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 20 Юли 2009, 21:17

Едва ли е от него!Аз смених умна дюза и паленето ми не се оправи.Точно заради теч от нея,та ми се струва,че ще има и нещо друг.Дано няма!!! :|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 20 Юли 2009, 21:30

Здравейте,
колега, преди да запалиш опитай няколко пъти да подгрееш(да подкачаш нафта) ако запали ще търсиш проблема в този теч(то и без това е хубаво да подмениш маркучето ако се е намокрила дюзата). Ако пак направи същия номер, тоест не запали явно има връзка с алармата!
Поздрави

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 30 Юли 2009, 15:50

Оправиха се нещата - подмених всички маркучета за обратната нафта и резултата е на лице: пали от четвърт :D

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook