бмв-то умря :(
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			44 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- ico-bmw
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 828
 - Регистриран на: 27.07.2007
 - Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
 
колега  нетрябва да можеш  да ударжиш налягането от помпата ако сия оставил няколко пъти без бензин и  
			
Drive Only Cool Cars - E30 Baby 
		
налягане от тръбичката за бензина нали така? Мога да го удържа..иначе си теква бензин..ама май няма наляганеico-bmw написа:колега нетрябва да можеш да ударжиш налягането от помпата ако сия оставил няколко пъти без бензин и
Колеги,смених помпата само за проба с друга от М40 потопяема..резултата е нулев.
Със спринцовка впръсквах бензин преди дебитомера през една клапа,докато друг върти на стартера..припуква дори и запалва за малко..,докато не изгори впръскания изкуствено бензин...и гасне
При това положение съм наясно,че искра има нормална/чак дори днес ме удари ток през един от силовите кабели
  /
Възможно ли е дюзите да седят затворени/блокирани по команда на компютъра и дали е възможно самия комп. да е изгорял?
бях разкачил акулуматора ако има грешки да ги изчисти..ама резултат няма.
			
		Със спринцовка впръсквах бензин преди дебитомера през една клапа,докато друг върти на стартера..припуква дори и запалва за малко..,докато не изгори впръскания изкуствено бензин...и гасне
При това положение съм наясно,че искра има нормална/чак дори днес ме удари ток през един от силовите кабели
Възможно ли е дюзите да седят затворени/блокирани по команда на компютъра и дали е възможно самия комп. да е изгорял?
бях разкачил акулуматора ако има грешки да ги изчисти..ама резултат няма.
- 320iPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 626
 - Регистриран на: 21.11.2006
 - Местоположение: РУСЕ
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
 
човек наи добре си виж смени релетата,преди време така влизам в колата върти,има искра има налягане,няма никои обаче при дюзите,та смених си релетата понеже не бях сигурен точно кое е за дюзите и се оправи
			
		- ico-bmw
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 828
 - Регистриран на: 27.07.2007
 - Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
 
колега провери дали има + на дюзите ако няма + подаиму от акомулатора  и виж  дали ще запали ако запали зна4и е реле  мисля 4е беше под капака до  диагностичната  букса  
			Drive Only Cool Cars - E30 Baby 
		
Разглобих горната част на инжекциона по-точно тия алуминиевите колектори.
Отдолу остана корпуса/пистата с дюзите.
Откачих захранващата/предполагам е такава/ букса към тях,опитах се да измеря дали има напрежение към тях с мултицета между двете крайни крачета на буксата / те са три на брой/ показва около 24,9В... правилно ли меря,или дори и да не е правилно все пак отчита някакво наличие на напрежение към самите дюзи
 
Щом има ток на дюзите,а не пускат гориво към цилиндрите най-вероятно са запушени
  
  Мога ли с просто око да преценя дали са запушение и имат ли начин да се изчистят без ултразвук?
вече съм на 80% сигурен,че дюзите ми са запушени,просто колата гаснеше за бензин и вероятно е засмукала някакви помий от чистия ни бензин..
  
			
		Отдолу остана корпуса/пистата с дюзите.
Откачих захранващата/предполагам е такава/ букса към тях,опитах се да измеря дали има напрежение към тях с мултицета между двете крайни крачета на буксата / те са три на брой/ показва около 24,9В... правилно ли меря,или дори и да не е правилно все пак отчита някакво наличие на напрежение към самите дюзи
Щом има ток на дюзите,а не пускат гориво към цилиндрите най-вероятно са запушени
вече съм на 80% сигурен,че дюзите ми са запушени,просто колата гаснеше за бензин и вероятно е засмукала някакви помий от чистия ни бензин..
- 320iPower
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 626
 - Регистриран на: 21.11.2006
 - Местоположение: РУСЕ
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
 
човек тя на газ ли е била тая кола щото ако е карана само на газ и си решил да я пробваш на бензин може с времето да са се запушили въпреки че е малко вероятно и 4те наведъж да се запушат
			
		колата е силно бензинова...никога е нямала газ.320iPower написа:човек тя на газ ли е била тая кола щото ако е карана само на газ и си решил да я пробваш на бензин може с времето да са се запушили въпреки че е малко вероятно и 4те наведъж да се запушат
И мен ме съмняваше и четирите дюзи да се запушат,но симптомите на последните секунди работа на мотора са показателни че тоя вариант е възможен..гаснеше за бензин,вероятно е да е засмукала батаци от дъното на резервоара../не че за сефте свършва бензина до нулата ама късмет/ поработи малко..карах 200метра и падаха обороти..
Колега сложих и друга помпа ефекта е нулев..пак си върти на стартер само и не припуква дори ..sonny написа:А ако махнеш маркуча за подаване на бензина от рейката с дюзите и го туриш в едно шише, при въртене хвърля ли бензин? Премери налягането на бензина при въртене на стартер. Чак след това рови дюзи. Така както го пишеш, че с пръст удържаш бензина на стартер, значи нямаш налягане.
Сега ново двайсе,помпата отказва да хвърля бензин ... има ток на буксата...просто отказа
Може и сега като съм разглобявал да съм откачил някоя букса или маркуч от който зависи дали и помпата да работи.. силно се надявам да е така.
ПП:Някой има ли представа предпазител Н:18 и Н17 за какво служат
Това с помпата,вече ми дойде в повече направо ми идва да я залея с туба бензин и да я запаля
Сони,колата за последно почна да губи обороти..настъпвам до ламарината..апсудр едвам едвам..не искаше да тръгва дори... или някъде СЕРИОЗНО се е запушило ако е набарало вероятна утайка от нашия ХУБАВ бензин ... и сме до там...
просто направо ще започна да следя обяви за М42... б*си майката направо ми се реве
Абе като ти чета обясненията, най-добре я закарай на сервиз, като гледам трудно ти е да обясниш всичко по степени, трудно ти е и да намериш решението. Луташ се. Явно ремонтите не са ти силна страна, което няма лошо, никой не може да прави всичко.
Ще пробвам да ти напиша нещата сравнително постепенно, дано и аз да не объркам в обяснението.
1. Премери напрежението при помпата, докато се върти на стартер, ако напрежението е 12+ волта, занчи проблем с тока нямаме, обаче ако няма напрежение или е слабо, имаме проблем с бушон, еку или реле, затова взимаш един дъдлг кабел и един къс и, минуса на помпата го връзваш на купето, а дългия кабел директно от клемата на акумулатора до + на помпата. След това мериш налягането на бензина, ако не идва изобщо или е слабо, вариантите са няколко, първо, запушена цедка, второ изгоряла или износена или блокирала помпа, трето запушване в бензинопроводите или бензиновия филтър. След това идва идва момента с бензиновата рейка, дюзите и бензиновия регулатор. Когато си установил, че нямаш проблем с помпата, като ток и налягане, вадиш рейката заедно с дюзите и въртиш на стартер да видиш дали , колко и как хвърлят всички дюзи.
Това се сещам за момента.
			
		Ще пробвам да ти напиша нещата сравнително постепенно, дано и аз да не объркам в обяснението.
1. Премери напрежението при помпата, докато се върти на стартер, ако напрежението е 12+ волта, занчи проблем с тока нямаме, обаче ако няма напрежение или е слабо, имаме проблем с бушон, еку или реле, затова взимаш един дъдлг кабел и един къс и, минуса на помпата го връзваш на купето, а дългия кабел директно от клемата на акумулатора до + на помпата. След това мериш налягането на бензина, ако не идва изобщо или е слабо, вариантите са няколко, първо, запушена цедка, второ изгоряла или износена или блокирала помпа, трето запушване в бензинопроводите или бензиновия филтър. След това идва идва момента с бензиновата рейка, дюзите и бензиновия регулатор. Когато си установил, че нямаш проблем с помпата, като ток и налягане, вадиш рейката заедно с дюзите и въртиш на стартер да видиш дали , колко и как хвърлят всички дюзи.
Това се сещам за момента.
сони,благодаря за синтезирания отговор.Прав си обясненията ми в момента са доста объркани,вече наистина започнах да се лутам,прегледах купчина ръководства и други документаций за Е30...
Просто да си призная направо съм афектиран от цялата дивотия с колата,за първи път се сблъсквам с по-сериозен проблем с трийската...
Напрежението към помпата е по спомени около 14волта,определено е над 12,но днес помпата не искаше да завърти
  до вчера си въртеше без проблеми  
 
Дали лекото отслабване на акумулатора/все пак всеки ден по малко въртя на стартер без да се зарежда обратно/ може да допринесе до нетръгване на помпата
  ебахти,направо от нищото е спряла  
			
		Просто да си призная направо съм афектиран от цялата дивотия с колата,за първи път се сблъсквам с по-сериозен проблем с трийската...
Напрежението към помпата е по спомени около 14волта,определено е над 12,но днес помпата не искаше да завърти
Дали лекото отслабване на акумулатора/все пак всеки ден по малко въртя на стартер без да се зарежда обратно/ може да допринесе до нетръгване на помпата
- Стаевски
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 205
 - Регистриран на: 15.01.2009
 - Местоположение: Свищов
 - Кара: Е30 318i
 - Мечтае да кара: Комби
 
пробвай с другата помпа,ама да смуче от шише или тубичка.
...не си мъчи помпата ако не иска да върти.извади я и я огледай за какардак...моята беше спряла от нещо като камъче,след поотупване тръгна и не се чува
помпата се охлажда от бензина...не я дръж много включена на сухо!
			
		...не си мъчи помпата ако не иска да върти.извади я и я огледай за какардак...моята беше спряла от нещо като камъче,след поотупване тръгна и не се чува
помпата се охлажда от бензина...не я дръж много включена на сухо!
			44 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			