вентилатор парно

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

вентилатор парно

Мнение от Жоро 320и » 16 Юли 2009, 14:23

Вентилатора на парното не ми духа само на 2-ра скорост, значи ли, че е от реостата или е моторче? На всички други духа само на 2-ра неще!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: вентилатор парно

Мнение от vld » 16 Юли 2009, 15:11

Жоро 320и написа:Вентилатора на парното не ми духа само на 2-ра скорост, значи ли, че е от реостата или е моторче? На всички други духа само на 2-ра неще!


Ми според теб щом се върти на другите степени, дали е вентилатор :?: ;)
Един мотор или върти или не върти, щом не върти на определена степен логично е да е резистора ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Re: вентилатор парно

Мнение от Жоро 320и » 16 Юли 2009, 15:44

vld написа:
Жоро 320и написа:Вентилатора на парното не ми духа само на 2-ра скорост, значи ли, че е от реостата или е моторче? На всички други духа само на 2-ра неще!


Ми според теб щом се върти на другите степени, дали е вентилатор :?: ;)
Един мотор или върти или не върти, щом не върти на определена степен логично е да е резистора ;)



Да ама четох като е от резистора им работи само 4-та а на мен само 2-ра НЕ ми работи!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Юли 2009, 16:01

То всяка степен има собствен резостор по принцип...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 16 Юли 2009, 16:03

vld написа:То всяка степен има собствен резостор по принцип...


:roll:
PNR@abv.bg
София
0888779546

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Юли 2009, 19:36

PNR написа:
vld написа:То всяка степен има собствен резостор по принцип...


:roll:


За да духа с различна скорост има ралично съпротивление на всяка степен :idea:
Цялото това нещо в кутийката наричано за краткост резистор ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 16 Юли 2009, 21:17

С "врътките" ли си?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 4.03.2007
Местоположение: Rousse

здр

Мнение от Dido_86 » 17 Юли 2009, 9:15

колеги при мен също има проблем с вентилатора само че на мен ми бачка само 4-та степен моляви кажете каде е този резистор за който говорите !!!
Nikoi neumira destven shibaniq jivot go na4ukva na vsi4ki !!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Re: здр

Мнение от Жоро 320и » 17 Юли 2009, 11:23

Dido_86 написа:колеги при мен също има проблем с вентилатора само че на мен ми бачка само 4-та степен моляви кажете каде е този резистор за който говорите !!!


Едни казват до педалите откъм шофьора други под жабката :?:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: здр

Мнение от vld » 17 Юли 2009, 11:47

Жоро 320и написа:
Dido_86 написа:колеги при мен също има проблем с вентилатора само че на мен ми бачка само 4-та степен моляви кажете каде е този резистор за който говорите !!!


Едни казват до педалите откъм шофьора други под жабката :?:


Ето го въпросния резистор:

Изображение

От дясно е на климатроника с врътките(при пасажера).
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: m42

Мнение от medievil » 17 Юли 2009, 13:18

при мен се пада от Шофьорското място вади се реостата със дърпане ако е от този модел.Навива се тел така че биметалната пластина да е винаги допряна и да не се отделя никога по своя воля и заспива
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 17 Юли 2009, 14:41

medievil написа:при мен се пада от Шофьорското място вади се реостата със дърпане ако е от този модел.Навива се тел така че биметалната пластина да е винаги допряна и да не се отделя никога по своя воля и заспива
Изображение


Последно на 320 от дясно или от ляво е?

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: m42

Мнение от medievil » 17 Юли 2009, 14:53

от която и страна да е разглабянето все е лесно почни от кората под волана ако си над 70кг и 1.75 висок ще ти е трудно да го видиш камо ли да го свалиш трябва да се свали седалката :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 17 Юли 2009, 21:09

На климатроника с врътките е от страната на шофьора (на дигиталния е пак там).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 320d

Мнение от Жоро 320и » 18 Юли 2009, 19:18

Каква му е цената на резистора? Днес разглобихме и вече знам, че е от него :|

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook