Айде-е-е и аз се завърнах
Модератор: Технически модератори
			69 мнения
			 • Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
- VesoPesa
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4028
 - Регистриран на: 18.01.2007
 - Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
 - Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
 
zvetiko написа:VesoPesa ето как стоят нещата с газовото с едни приблизителни изчисления-на година 30К софийско градско,при среден разход 15/100=4500литра гориво годишно.Ако е бензин давам 9000лв, ако съм на газ икономисвам 4500лв.Ако отново тръгна да пътувам и да въртя по 50-60К годишно,нещата стават още по-сериозни.Честно казано за това за това си продадох идеално направеният tds на безценица,но като стана дизела 2.50 и почнах да хвърлям по 1000лв. на месец за гориво ми мина желанието да го карам.
Щом така ги вижаш нещата, със здраве да си я караш и да не ти създава проблеми
- Turbo_Ted
 - великият шестак
 - 
				
			 - Мнения: 1330
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Plovdiv
 - Кара: няколко и киселее
 
VesoPesa написа:zvetiko написа:VesoPesa ето как стоят нещата с газовото с едни приблизителни изчисления-на година 30К софийско градско,при среден разход 15/100=4500литра гориво годишно.Ако е бензин давам 9000лв, ако съм на газ икономисвам 4500лв.Ако отново тръгна да пътувам и да въртя по 50-60К годишно,нещата стават още по-сериозни.Честно казано за това за това си продадох идеално направеният tds на безценица,но като стана дизела 2.50 и почнах да хвърлям по 1000лв. на месец за гориво ми мина желанието да го карам.
Щом така ги вижаш нещата, със здраве да си я караш и да не ти създава проблеми
Весо, стига си плюл газта, особено когато е газ-инжекцион
по темата : да ти е честита колицата батко
 хиляди безаварийни километри и да се наслаждаваш за звука на бензиновия шестак  
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Turbo_Ted написа:VesoPesa написа:zvetiko написа:VesoPesa ето как стоят нещата с газовото с едни приблизителни изчисления-на година 30К софийско градско,при среден разход 15/100=4500литра гориво годишно.Ако е бензин давам 9000лв, ако съм на газ икономисвам 4500лв.Ако отново тръгна да пътувам и да въртя по 50-60К годишно,нещата стават още по-сериозни.Честно казано за това за това си продадох идеално направеният tds на безценица,но като стана дизела 2.50 и почнах да хвърлям по 1000лв. на месец за гориво ми мина желанието да го карам.
Щом така ги вижаш нещата, със здраве да си я караш и да не ти създава проблеми
Весо, стига си плюл газта, особено когато е газ-инжекционще те глобявам много бири
![]()
по темата : да ти е честита колицата баткохиляди безаварийни километри и да се наслаждаваш за звука на бензиновия шестак
Ще ходя чак до Пазарджик да го монтирам при Борко-между другото той ме разубеди да не слагам обикновена, въпреки ,че им е специалист.Каза ми ,че я изплащам за 10К и няма разлика като вървеж и разход между газ и бензин.Дава ми 2 години пълна гаранция.Има и нещо ,което много ми харесва на газовият инжекцион-МАР сенсор и ще ми бъде интересно какво ще стане ,ако се съчетаят нещата с един кулер и едно турбо-разбира се след като си взема кабела за настройка на газовата.
- sniper74
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 485
 - Регистриран на: 15.06.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34
 - Мечтае да кара: E34
 
- Turbo_Ted
 - великият шестак
 - 
				
			 - Мнения: 1330
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Plovdiv
 - Кара: няколко и киселее
 
zvetiko написа:Turbo_Ted написа:VesoPesa написа:zvetiko написа:VesoPesa ето как стоят нещата с газовото с едни приблизителни изчисления-на година 30К софийско градско,при среден разход 15/100=4500литра гориво годишно.Ако е бензин давам 9000лв, ако съм на газ икономисвам 4500лв.Ако отново тръгна да пътувам и да въртя по 50-60К годишно,нещата стават още по-сериозни.Честно казано за това за това си продадох идеално направеният tds на безценица,но като стана дизела 2.50 и почнах да хвърлям по 1000лв. на месец за гориво ми мина желанието да го карам.
Щом така ги вижаш нещата, със здраве да си я караш и да не ти създава проблеми
Весо, стига си плюл газта, особено когато е газ-инжекционще те глобявам много бири
![]()
по темата : да ти е честита колицата баткохиляди безаварийни километри и да се наслаждаваш за звука на бензиновия шестак
Ще ходя чак до Пазарджик да го монтирам при Борко-между другото той ме разубеди да не слагам обикновена, въпреки ,че им е специалист.Каза ми ,че я изплащам за 10К и няма разлика като вървеж и разход между газ и бензин.Дава ми 2 години пълна гаранция.Има и нещо ,което много ми харесва на газовият инжекцион-МАР сенсор и ще ми бъде интересно какво ще стане ,ако се съчетаят нещата с един кулер и едно турбо-разбира се след като си взема кабела за настройка на газовата.
баце, дай ми телефона на тоя пич на лично
 ще съм ти много благодарен - Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Безмълвен
Колега, това е едно от много малкото комбита, които харесвам. Този екземпляр е уникален. А газста е доста добър вариянт при тези цени 
 .
			
		- Bavarishe
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3117
 - Регистриран на: 9.08.2004
 - Местоположение: СофиА
 - Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
 - Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
 
Колега честито.Много красива и запазена кола.Направо ми става кеф на сърцето като я гледам.За мен това си остава най-доброто БМВ като модел. 
			ТДС - Турбо Див Селянин
		- Penchev
 - Сватбаря
 - 
				
			 - Мнения: 8913
 - Регистриран на: 25.04.2002
 - Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
 - Кара: Opel Zafira А OPC
 
Тези дни не ми стига все времето да допра до форума и сега като видях темата и като видях снимките се зарадвах истински много  
  
  
  
  
  
  
  
 
Колата съм сигурен ,че е в страхотно състояние а ,че ще става още по-добра , това е гарантирано
 Наистина много се радвам за комбито - пожелавам голям мотор ,който да носи купето като щъркелите към Африка  
 
Да ти е честита , много километри да минеш ,та чак пробега на мойта кола да стигнеш безаварийно
 
Георги Пенчев
			
		
  
  
  
  
  
 
Колата съм сигурен ,че е в страхотно състояние а ,че ще става още по-добра , това е гарантирано
Да ти е честита , много километри да минеш ,та чак пробега на мойта кола да стигнеш безаварийно
Георги Пенчев
- Christoff
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 777
 - Регистриран на: 29.06.2006
 - Местоположение: на пътя
 - Кара: 330Xi
 - Мечтае да кара: 760
 
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Благодаря ви колеги. 
 
Вече съм с газов инжекцион сложен при Борко от Пазарджик.Отидох,наскачаха 6 човека-усетих се като във Ф1
 ,определено знаят какво правят,впечатлиха ме ,че изчистиха с прахосмукачка преди да сложат кръглата бутилка на мястото на резервната гума.След 3-4 часа всичко беше готово и човека ми каза да я пробвам.Никаква разлика между газ и бензин. 
 Направо я стопих колата докато я тествах-кикдауна постоянно цъкаше,миришеше на изгоряли накладки,намерих едно място където колегите от Пазарджик въртят колите- и там загубих десетина минути. 
 Обаче всичко беше наред-Борко като усети как смърди колата ми казва какво си правил бе човек. 
 Самият инжекцион има страхотни възможности за настройка-при палене се нагласява всеки цилиндър независимо да прави няколко секунди от 1 до 7сек. на бензин,после  преминава на газ и паленето е безпроблемно,има възможност да се компенсира наличието на турбо и честото натискане на кикдауна-а,има възможност при определени обороти да мине на бензин,после под тях отново да се върне на газ-ако си мислиш ,че на бензин върви по-добре,има възможност ако нещо по бензиновото горивоподаване откаже,колата да се запали директно на газ.На връщане я карах на газ с 200-все едно съм на бензин.Като стигнах София обаче ми светна червената лампа на бензина-шаш и паника  
 защото не го знаех номера ,че електрониката смята и пътя и тогава дава показанията на приборите,след като стоях 10 минути в Практикер нивото отново се вдигна.Сега обмислям един проект с електрическо турбо и кулер за да го накарам тоя двигател да тръгне както трябва. 
 
Понеже знам ,че ще питате-инжекциона е български,с кръглата бутилка-1200лв.,2 години пълна гаранция, GSM 0888 344 514 - Борко
			
		
 
Вече съм с газов инжекцион сложен при Борко от Пазарджик.Отидох,наскачаха 6 човека-усетих се като във Ф1
Понеже знам ,че ще питате-инжекциона е български,с кръглата бутилка-1200лв.,2 години пълна гаранция, GSM 0888 344 514 - Борко
- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
zvetiko написа:Благодаря ви колеги.![]()
Вече съм с газов инжекцион сложен при Борко от Пазарджик.Отидох,наскачаха 6 човека-усетих се като във Ф1,определено знаят какво правят,впечатлиха ме ,че изчистиха с прахосмукачка преди да сложат кръглата бутилка на мястото на резервната гума.След 3-4 часа всичко беше готово и човека ми каза да я пробвам.Никаква разлика между газ и бензин.
Направо я стопих колата докато я тествах-кикдауна постоянно цъкаше,миришеше на изгоряли накладки,намерих едно място където колегите от Пазарджик въртят колите- и там загубих десетина минути.
Обаче всичко беше наред-Борко като усети как смърди колата ми казва какво си правил бе човек.
Самият инжекцион има страхотни възможности за настройка-при палене се нагласява всеки цилиндър независимо да прави няколко секунди от 1 до 7сек. на бензин,после преминава на газ и паленето е безпроблемно,има възможност да се компенсира наличието на турбо и честото натискане на кикдауна-а,има възможност при определени обороти да мине на бензин,после под тях отново да се върне на газ-ако си мислиш ,че на бензин върви по-добре,има възможност ако нещо по бензиновото горивоподаване откаже,колата да се запали директно на газ.На връщане я карах на газ с 200-все едно съм на бензин.Като стигнах София обаче ми светна червената лампа на бензина-шаш и паника
защото не го знаех номера ,че електрониката смята и пътя и тогава дава показанията на приборите,след като стоях 10 минути в Практикер нивото отново се вдигна.Сега обмислям един проект с електрическо турбо и кулер за да го накарам тоя двигател да тръгне както трябва.
![]()
Понеже знам ,че ще питате-инжекциона е български,с кръглата бутилка-1200лв.,2 години пълна гаранция, GSM 0888 344 514 - Борко
започваш да ме замисляш МНОГО силно дали и аз да не се възползвам от такава оферта за евентуалната ми 2-ра кола по натам.
за тези газови инжекциони които пускат и бензин когато не стига мощност, само съм чувал и дори не подозирах че се монтира в България. Да ти е честито

- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Там е работата ,че мощноста си я има-не знам колко време я мъчих между 4 и 6000 оборота-малко на газ малко на бензин никаква разлика.Най-хубавата работа е ,че системата е с МАР сенсор и можеш да компенсира подаваното по-голямо количество въздух-от цялата работа може да стане голяма лудница. 
 Отделно има възможност да се нагласи на икономичен режим-5% газ и спортен +5%газ.Тия дни трябва да си купя хардуера за диагностика,софтуера вече го имам,хардуера го има и с блутут,сядаш в колата с лаптоп и почваш-а прозорците на програмата са красота.

			
		
			69 мнения
			 • Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	




 да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш 
