Тъста си купи Корса

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Тъста си купи Корса

Мнение от викентии70 » 16 Юли 2009, 10:50

Здравейте,колеги!Пиша тук защото от 2 дена се ровя във форума на хлОПЕЛ и съм,меко казано,разочарован от толкова неподреден форум.Толкова за техния форум,но проблема с Корсичката продължава без да намеря и най-малка информация за настоящия проблем.Вярвам,че тук колегите са много по-компетентни и може да получа някакъв приблизителен отговор.Накратко-Корсата е 1.4,бензин,екотек и бензина отива в картера.Видях,че датчика за външна температура го няма,но това е датчик,който показва на таблото температурата и не знам дали има връзка с компютъра на колата.Ако има такава връзка мисля,че това ще е проблема,защото тогава компа ще бачка на авариен режим и при впръскването ще минава през сегментите и т.н.А сегментите са добре.Има ли друга причина за да отива бензина там,където не му е мястото?Ако може някой да помогне със съвет...От ОПЕЛ сервиза също се чудят и ми предлагат да сменят туй и онуй без да са сигурни,а не искам да сменя целия двигател.Благодаря предварително!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 16 Юли 2009, 10:53

това 3 цилиндровия ли е ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Мнение от викентии70 » 16 Юли 2009, 11:02

Не 4 цилиндра инжекция
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 16 Юли 2009, 11:46

Според мен датчика за външна температура служи и за компа да определя колко гориво да впръсква в цилиндрите - ако този датчик липсва, компа отчита студен мотор и пуска повече гориво (тук въпроса - колко ти харчи тоя мотор и колко му дават заводски данни). Друг вариант е ако е правен основен ремонт и сегментите не са сложени правилно - всеки сегмент е прекъснат на едно място и всяко бутало има по 2 или повече сегмента. Ако сегментите са сложени така, че прекъснатото им съвпада - получава се канал, през който се изпуска горивовъздушна смес в картера, оттам и бензина за който споменаваш. Опитай се да разбереш какво е правено по колата от предишния собственик.
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 16 Юли 2009, 11:48

Виж проблема със сигурност не е в датчика за външната температура, а според мен е от налягането в гумите. Ако са много напопени ще дава много голямо налягане на бензиновата помпа и оттам идва гредата.








И как за бога реши, че са добре сегментите :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Мнение от викентии70 » 16 Юли 2009, 11:58

А си мислих,че това е сериозен форум!На колегата "ГМУРЕЦ" ще му отговоря,че не съм решил,че сегментите са добре,ами питах дядо Боже и той ми каза и Корсичката няма гуми ами е на въздушна възглавница.И добре,че са форумите,за да могат такива галфони да имат място за изява.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 16 Юли 2009, 12:08

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 12:46, променена общо 2 пъти


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 16 Юли 2009, 12:09

:weed:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 16 Юли 2009, 12:17

Значи,горивото НЕ влиза в маслото по време на работа-това е ясно,повече от ясно е че автомобила не пали веднага и докато върти се дави и от тук проблема.
Реглаж на запалването,провери запалителната система,свещи,предварение,ангренажен ремък и така

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Мнение от викентии70 » 16 Юли 2009, 12:25

Благодаря за идеите тръгвам по предложенията.Добре поне,че с баварката няма проблеми,засега!Наскоро един хвърли по колата една помпа и се започна една епопея...Отказах даже КАСКО-то.Надявам се това да е проблема.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 16 Юли 2009, 15:15

сложи един манометър на рейката на инжекциона. палиш, мериш ... гасиш.трябва да е около 4-5 атмосфери или нещо такова... след като угасиш двигателя, налягането трябва да се запази доста дълго време- примерно поне 2-3 часа...да не кажа 12 часа... ако не се запази- нещо издиша - най-вероятно мръсна дюза капе в цилиндър.

или някои не си е свършил работата като са му правили основен ремонт и двигателя е за... основен ремонт. компресия мерена ли е? пуши ли при ускорение?

тия коли са елементарни. проблема трябва да е очеваден.

датчика е почти без значение- дори и да се води от него компа да дърпа "смукача" и да налива допълнително гориво- не трябва да отива в маслото.. или поне не толкова бързо.. разхода огромен ли е? ако не - датчика не води компа а компа си има друг датчик.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 16 Юли 2009, 19:57

повече от 3бара за горивото на тая кола няма как да е.за добра проверка-дюзите трябва се свалят,защото горивото може да изтича през помпата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Мнение от викентии70 » 17 Юли 2009, 8:08

Разхода се качи от 5-7 л. на 11-13л.,но не пуши като ускорява.Но ще пробвам с манометъра.Благодаря!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 17 Юли 2009, 9:12

викентии70 написа:Разхода се качи от 5-7 л. на 11-13л.,но не пуши като ускорява.Но ще пробвам с манометъра.Благодаря!


Колега,как да ти го напиша по друг начин???
Провери си предварението,колата впръсква повече бензин докато пали

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Мнение от викентии70 » 17 Юли 2009, 9:40

Благодаря на колегата Е.Димитров-това ще е първото,което ще проверя!Отговарях на въпроса на Аlx.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook