6 степенна скоростна кутия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
попада ми скоростна кутия от 320Д 6 степенна. м47 се води мотора , така както гледам по разни картинки на м42 май няма да стане от към блока . Карданите нали вече ги режат / лепят/ балансират ? какъв е проблема там стига само кутията на мотора да пасва 


- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
- Abizianata
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Банкя
.
според мене цялата идея е да се сложи по къс диференцял и 6 степенна скоростна котия наи добре от дизел 

izzzo написа:Abizianata написа:според мене цялата идея е да се сложи по къс диференцял и 6 степенна скоростна котия наи добре от дизел
Ей тва никой не се сети да го коментира досега- 3.91 големо прасе + 6 скорости. Дали няма да стане приятна за каране малолитражка?!?
И какъв е смисъла


- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
[/quote]
И какъв е смисъла
160-170км/ч пак при 4500 об/мин. самоче на 6-та
[/quote]
това е смисала при 120-140км/ч ще си на 3000-3500 об/мин.
И какъв е смисъла


това е смисала при 120-140км/ч ще си на 3000-3500 об/мин.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
бе нека некой каже че скоростите стават да се закачат на мотора ... па дифове кой къв иска да слага
аз лично на ис-а вместо 3,45 ще търса тоя по късичкия 3.67 ли имаше някаква редкост по 316ките чат пат
това ако скоростите на пчеката 6та е пак 0.8Х като при Мъ повера. Да не е да се окаже че там 6та е директна
аз лично на ис-а вместо 3,45 ще търса тоя по късичкия 3.67 ли имаше някаква редкост по 316ките чат пат
това ако скоростите на пчеката 6та е пак 0.8Х като при Мъ повера. Да не е да се окаже че там 6та е директна

Последна промяна mitrax на 15 Юли 2009, 21:00, променена общо 1 път

- Abizianata
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Банкя
.
според мене с по къс диф и 6 скорости ще се истрелва пове4е ще има по добро ускорение
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: .
Abizianata написа:според мене с по къс диф и 6 скорости ще се истрелва пове4е ще има по добро ускорение
С 6 скрости и по къс диф определено ще е по-добре!Така ще имаш по-голям избор от предавки.Но за икономия-да,но само на дълго!
- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Абе аз малко късно се намесвам май
Ама бях пуснал една темичка преди няколко месеца точно по тази тема... исках да слагам кутия от М20б25 (гетраг 260) тя е с овърдрайв, но е петстепенна. Няколко човека от бимър форума са го правили и са доста доволни на ис-ка и 25-ца. Въпроса е да се намери читава такава кутия
Също така бмв са се светнали, че без овърдрайв не може и всичките им нови модели са със 6 степенни кутии независимо от мощността.
Ако е по-слабичка по-къс диф и обратно.
Някой ден като имам излишен кеш мисля да боцна един гетраг 260 понеже знам, че става, докато с тия новите 6 степенни май ще е по-голямо главоболието си мисля

Ама бях пуснал една темичка преди няколко месеца точно по тази тема... исках да слагам кутия от М20б25 (гетраг 260) тя е с овърдрайв, но е петстепенна. Няколко човека от бимър форума са го правили и са доста доволни на ис-ка и 25-ца. Въпроса е да се намери читава такава кутия

Също така бмв са се светнали, че без овърдрайв не може и всичките им нови модели са със 6 степенни кутии независимо от мощността.
Ако е по-слабичка по-къс диф и обратно.
Някой ден като имам излишен кеш мисля да боцна един гетраг 260 понеже знам, че става, докато с тия новите 6 степенни май ще е по-голямо главоболието си мисля

Mens sana in corpore sano
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Аз ще следя с интерес тая тема,защото и на моя М50Б20 нещо ме дразнят късите скорости.Някои колеги по-горе не са прави,че няма смисъл от по-дълъг диф.Само за сравнение,другата ми кола е Мазда 323 1.8 115к.с.,на 5-та при 130км/ч е на 3000/об,при изпреварване си има достатъчно мощност,а ако искам,4-та и направо излита.Дали й по-висок въртящият момент от на Е36-цата,която при 3000об е на 100км/ч и то на 16-ки.Според мен,направо си реве за по-дълъг диф.
- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
- DarkPsy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 318 Yes-ka 97''
То тва DVD мисля че показва как да си монтираш КИТ-а който продават срещу: $4,993.86
http://www.zionsvilleautosport.com/stor ... 6SP000.htm
http://www.zionsvilleautosport.com/stor ... 6SP000.htm

- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Бе то ясно, ама се ще може да се види как са го направили и вероятно са ползвали предимно сток части, ако некой е в час ще разбере как става.
Малко побългаряване и тря стане
Малко побългаряване и тря стане

Mens sana in corpore sano
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
аз друго си мисля от доста време по тоя въпрос защото и мене много ме дразни да ми бучи при 140/4100об. да не говориме че попринцим карам м/ду 140-160 и патувам доста.
та на въпроса на 325тдс или 318тдс някой да каже например при 140 на колко оборота е ?
Това което мисля е че попринцип диз.скорости са по дълги от бенз. следователно например ако на 325тдс при 140 е с 3000 до 3500 об. то тогава няма ли да стане да се сменят зъбните колела само на петата и да се сложат в ис или какавто и да е 4-цил. мотор и да се решът проблемите ни
някои с дизел да засече обороти и да пише
та на въпроса на 325тдс или 318тдс някой да каже например при 140 на колко оборота е ?
Това което мисля е че попринцип диз.скорости са по дълги от бенз. следователно например ако на 325тдс при 140 е с 3000 до 3500 об. то тогава няма ли да стане да се сменят зъбните колела само на петата и да се сложат в ис или какавто и да е 4-цил. мотор и да се решът проблемите ни
някои с дизел да засече обороти и да пише

49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани