Проблем с педала да газта!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с педала да газта!!!
От близо година карам 318i бензин(двигателя с веригата) ,но когато се качих на една друга 318 и една нова 320,също така и на още няколко други коли,си дадох сметка че когато натискам педала на газта,не ми подава както трябва газ! При другите коли им е нужно съвсем леко натискане на педала,а при моята трябва почни до долу и чак тогава върви както трябва и това е при всички предавки!!!! ако някой може да помогне и да каже какъв е проблема ще съм му благодарен!!!! и се извинявам предварително,ако има пусната тема или ако не съм бил много изчерпателен!!!
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
колега , според мен трябва да си натегнеш жилото на газта . нз с какъв двигател си но на м40 има 1но капаче черно и под него влиза жилото на газта и може да се натяга като там където влиза жилото на самата броня на жилото има 1на '' гайка '' като я отвиваш се натяга жилото и педала на газта става много чувствителен . съветвам те да го натягаш при запален двигател за да го натягаш с мярка ако го натегнеш много двигателя ще повиши оборотите си но ти ще го чуеш ако стане това . успех .
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
същата работа и при мен, но внимавай с натягането, да не стане после олеле и оборотите да ти падат 30 минути (като при мен) хахахах 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Проблем с педала да газта!!!
MrProper написа:..... При другите коли им е нужно съвсем леко натискане на педала,а при моята трябва почни до долу и чак тогава върви както трябва и това е при всички предавки!!!! ......
досегашните мнения по темата май нещо не са на място въобще......... четете бре колеги -

MrProper написа:.... почни до долу и чак тогава върви както трябва ...
Колега, много са причините за такова поведение, и най-вероятно мотора е "уморен" вече!
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Ами именно,ако е хлабаво жилото трябва да натискаш педала до долу за да започне да се опъва,а колкото е по-стегнато толкова е по-чувствителен педала 

(bubsa) написа:Ами именно,ако е хлабаво жилото трябва да натискаш педала до долу за да започне да се опъва,а колкото е по-стегнато толкова е по-чувствителен педала
ами не е точно така...... вярно че се обира луфта на жилото за да нямаш "празен" ход на педала на газта ..... обикновено в повечето случаи този ход не е голям и в най-лошия случай е дразнещ, ама чак да натискаш педала до долу за да върви както трябва

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , за да не гадаеме дали мотора е "уморен" или жилото е хлабаво...... правиш следното сваляш пластмасовата капачка дето крие жилото и буташ с пръст механизма , ако като бутнеш леко механизма и мотора се форсира както трябва , значи жилото ти е за натягане .... ако обаче трбва да даваш механизма чак до края и мотора реагира чак тогава , значи работата ясна - мотора е "уморен" както се изрази колегата "Denev".
- saleen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
metodi80 написа:Колега , за да не гадаеме дали мотора е "уморен" или жилото е хлабаво...... правиш следното сваляш пластмасовата капачка дето крие жилото и буташ с пръст механизма , ако като бутнеш леко механизма и мотора се форсира както трябва , значи жилото ти е за натягане .... ако обаче трбва да даваш механизма чак до края и мотора реагира чак тогава , значи работата ясна - мотора е "уморен" както се изрази колегата "Denev".
Точно

Никой не мое ма връне на селу!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани