Бушон 39, климатик ПРОБЛЕМЪТ РЕШЕН :)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Бушон 39, климатик ПРОБЛЕМЪТ РЕШЕН :)

Мнение от cowboetz » 14 Юли 2009, 22:45

Проблемът е следния: гори ми бушон на климатика 7,5 ампера N39 на тази схема http://img512.imageshack.us/i/e36bushoniprevod.jpg/ работи няколко дни и след това гори. Някой имал ли е подобен проблем? Колата е 318ис м42 ако това има значение.
Последна промяна cowboetz на 19 Авг 2009, 23:49, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 15 Юли 2009, 10:33

И аз имам същия проблем, точно в момента и мисля да поразглобя електомагнитната шайба на компресоса и да видя кво е положението там. Тоя бушон подава ток на електромагнита и зацепва шайбата, та за това е такъв малък бушона, както и кабелите, щото няма голяма консумация.
Иначе за сега съм сложил 30А бушон и не гори, най-много да се подпаля :mhihi:
П.С.Като ревизирам шайбата ше драсна кво е станало, но тва ше е след 1-2 седмици ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 25.05.2009
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: 92' e36 318is
Мечтае да кара: e46 330ci

Мнение от Deliriumz » 15 Юли 2009, 11:02

Да колега може да пробваш примерно да сложиш 10А бушон поне да не гори докато успееш да отидеш на сервиз..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 15 Юли 2009, 11:57

мерси за мненията, ако аз открия нещо по рано също ще пиша


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 16 Юли 2009, 1:27

нормалния ток е 3 ампера.. мах5 от там на горе магнита е поокасил някоя др намотка не е сложно да го преметите колко е тоя ток с един мултицет

варянтите ако е избил са 2

нов компресор 6тото никаде няма само ел магнита разтър6увал съм каде ли не .. и никои не се нави да ми го пренавие за6тотоне можели да го разкапсоловат аз го разкапсоловах.. искарах намотката ма така и о6те не съм го занесал да го пренавият

др варянт слагате едно съпротивление от парно на жигула последователно на кабел4ето на компресора и няма дертове

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 16 Юли 2009, 13:20

BMWm5 написа:нормалния ток е 3 ампера.. мах5 от там на горе магнита е поокасил някоя др намотка не е сложно да го преметите колко е тоя ток с един мултицет

варянтите ако е избил са 2

нов компресор 6тото никаде няма само ел магнита разтър6увал съм каде ли не .. и никои не се нави да ми го пренавие за6тотоне можели да го разкапсоловат аз го разкапсоловах.. искарах намотката ма така и о6те не съм го занесал да го пренавият

др варянт слагате едно съпротивление от парно на жигула последователно на кабел4ето на компресора и няма дертове

В "Господари на ефира" изпозват една фраза която е най-подходяш коментар по повод твоето изказване-:А лелей майкоу!"........ Нищо лично колега но като не си наясно по-добре не се изказвай така!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 22 Юли 2009, 23:12

Ето и развитие по въпроса. Вчера минах през един майстор и той каза че магнита е пробил и ми трябва нов. Като го сменя ще пиша :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 23 Юли 2009, 0:16

Междудругото, някой знае ли тази шайба на на електромагнита с каква резба е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 23 Юли 2009, 12:36

Не е с резба,болтче М6 ти фиксира съединителя кам оста,паразитната ремачна шаиба е фиксирана с зегерка,бобината кято ти е изгорала също е с зегерка.Мои събет е тъй и тъй ще сваляш ремачната щайба сменете и лагера за да няма догодина пак съшия проблем!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 24 Юли 2009, 1:51

ясно, мерси :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36 318TDS Touring `96 г.

Мнение от a4o » 28 Юли 2009, 14:33

Здравейте колеги,
Извинявайте за късното включване. И аз имах същия проблем. След ходене по мъките в един сервиз ми смениха целия компресор комплект, пълнене с фреон и ремък за почти 500 лв. Въпреки това имам чуството, че не охлажда добре. Иначе ти отказват да ремонтират само ел. магнитния съединител, а ако сам го ремонтираш - не дават гаранция за работата на климатика.
Със здраве.
Не е важно дали вървиш, важното е да не спираш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Кара: Toyota Avensis T27 D-4D

Мнение от cowboetz » 19 Авг 2009, 23:56

Ако някой друг продължава да се мъчи над това, ще кажа как го оправих аз. Както се разбра през този бушон минава тока за бубината на компресора. Няколко човека веднага ме пратиха да копувам нова бубина. И за малко да си купя. В крайна сметка с баща ми разглобихме шайбата, извадихме бубината, премерихме я, и се видя, че е здрава, и не идва ток до нея. Явно беше прекъснат кабела в тази част между бубината и буксата на компресора. Сменихме кабела и сега всичко си е наред, надявам се :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook