Помагайте с идеи. 324д - пали, ама понякога не.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Помагайте с идеи. 324д - пали, ама понякога не.

Мнение от KPETEH » 21 Май 2009, 12:45

Здравейте,
Вече ми трябва спешна помощ. Преди няколко дни смених два от подгревите, че бяха изгоряли и не искаше да пали. Карах я извесно време с 5 работещи подгрева и палеше трудно. След ремонта почна да пали веднага и без никви проблеми. И ето тук идва основното. Случва ми се вече два пъти да я спра някъде за около час и след това не иска да запали. Давайте някакви идеи - къде да я сръчкам, щот не мога да си го представя къв може да е проблема.
Предполагам, че може да е клапана за нафтата - да отваря избирателно, ама как да го проверя?!
Другото е акумулатора. Малък е за дизела, но си палеше преди. Нещо ток да не му достига да отваря тоя клапан?!
Третото е нещо по електрониката - ама веднъж да пали, а друг път не?!
Мисълта ми е, че няма признак да запали. Не се мъчи. Просто не запалва. Или няма гориво или не знам. Вслушвам се във всекви идеи. П.С.
Имам кабел на клапана с директен плюс и копче на таблото. Дали може от него нещо да е?!
Проблем е, че стискам палци всеки път преди да пробвам да запаля, а тва може да ми изиграе лоша шега ако не съм в населените места. Опредлено след ремонта не иска да пали. Жици, куплунги които имат роля в паленето - да ме насочите, датчици дори... Мерси
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 22 Май 2009, 0:37

Ми то ако се замислиш, би трябвало сам да се насочиш към проблема - стар дизел, значи пали само от компресия, електрониката не би трябвало да играе роля в запалването и работата на мотора. И понеже всичко се управлява от помпата, значи тя нещо не подава гориво, а защо - вероятно тука е разковничето на проблема. Към нея ходи едно кабелче за клапана, дето спира горивото, когато гасиш мотора (ма ти си писал, че ти е изведено на копче, а най-вероятно трябва да е на бушон, който се "активира" при контакт. Проблемът може действително да е там.
It's not who You are, it's who You know...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София

.

Мнение от щирлиц » 22 Май 2009, 6:55

А има ли вероятност да е релето на подгревателните свещи(за мен лично са запалителни де) :winky:
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 22 Май 2009, 11:21

Абре компресия има, щото не е на много километри и принципно пали много лесно. Клапана освен понякога да не отваря, но според мен е малко вероятно това. Ето Жорката каза нещо по което се замислям сериозно. В смисъл индикацията да ми показва, че свещите греят, а всъщност да не го правят?! Къде е това реле? Как мога да го проверя дали работи или не?! Иначе си чакам да изключи - ясно и силно "пук".
А умната дюза дали има нещо общо с този процес?!!
Много пък се чудя дали не е и само от акумулатора... Вчера я дръпнах и запали, но днес сутринта пак не успях... Ех...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

Мнение от coyota » 14 Юли 2009, 9:24

колега няма да е от релето....щом се чува ясно и силно пук значи релето подгрява....я провари дали стига ток до свещите за да се подгреят

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 14 Юли 2009, 10:23

Свещите ти работят нали ги проверихме с мултицета на контролната кутийка ?
Последна промяна deyan-enchev на 14 Юли 2009, 10:35, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

Мнение от coyota » 14 Юли 2009, 10:27

Как проверихте свещита, защото може свещите да си работят но като не стига ток до тях.....

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.07.2009

Мнение от 333hp » 14 Юли 2009, 11:53

пич може да е от всичко
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

Мнение от terziev » 15 Юли 2009, 1:14

Както казваш акумулатора ти е малък, много е възможно да издава багажа, пробвай първо с това
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: гр. Троян

Мнение от rado_e30m40b16 » 15 Юли 2009, 3:27

защо не провериш свещите една по една вадиш и гледаш на контакт дали ще се чръвнат отпред :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 15 Юли 2009, 8:56

Николай звънни ми, ще дойда с Митака да я видим пак когато ти е удобно, тамън ще видиш тая цепка дето те притеснява на твойто моторче, дали е запушена на моя с нещо.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 15 Юли 2009, 15:20

защо не провериш свещите една по една вадиш и гледаш на контакт дали ще се чръвнат отпред
Ти ако знаеш на тоя дизел къде са му свещите, па са и подгревни... нимой така

Начи по тоя въпрос - акумулатора реши проблема. Тоя с "пич може да е от всичко" може да ми го яде целия. Деяне - щи звънна. Стига се занимавахте с таа тема - отминал проблем...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 15 Юли 2009, 15:25

бе отминал ама яденето още чака :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Stoli4no

Мнение от sicbul » 19 Юли 2009, 18:20

Няма ли вече да спреш да се занимаваш с тоя Дизел !!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook