Помощ за грешка при диагностика на 318 ТДС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 14.07.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: каките да се нервят :+)
Мечтае да кара: трошки!

колега проблема не е от най-типичните

Мнение от lucifer_bmw » 12 Юли 2009, 18:38

колега уреда те насочва да провериш така нареченият mass-positioner как работи дали стои включен 20 секунди след изключване на контакта ако е така трябва да провериш захранващият му механизъм който също така има общо и с инжекциона и накрая съобщението посочва че може и компютъра на мотора да е дал ФИРА като не може да си зададе адаптацийте (горивните) за това и трудно пали и незнае къде се намира нормално е да дигне разход да пуши и много неприятни неща общо поздрави от мен да се надяваме че не е нищо сериозно насочи се към този mass-positioner дано всичко да бъде наред :winky:
BAYERISCHE MOTOREN WERKE може и да не са перпето мобиле но по-добри просто все още не са измислени!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 4.05.2009

Мнение от Vanelino » 12 Юли 2009, 21:06

къде се намира този mass positioner

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 14.07.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: каките да се нервят :+)
Мечтае да кара: трошки!

re

Мнение от lucifer_bmw » 13 Юли 2009, 10:11

колега до колкото успях да прочета в моята колекция от BMW софтуер става въпрос за дебитомера съкращението идва от mass air flow sensor дебитомера колега се намира се намира на тръбата след въздушният филтър (може и малко след него) на входният колектор ще го видиш за него единствено има жици и букса има логика да е той щом уреда ти казва защото пропорционалността на горивната смес е нещо много важно в баварците ако незнае с колко въздух обогатява горивната смес компютърът не може да направи адаптаций и изчисления и сега държи някакви ненормални стойности пробвай да го смениш с друг обаче гледай да има възможност да е и от следващите посочени проблеми ако имаш под ръка дуга TDS-ka откачи и дебитомера и го сложи само за проба
BAYERISCHE MOTOREN WERKE може и да не са перпето мобиле но по-добри просто все още не са измислени!!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 13 Юли 2009, 10:39

Vanelino написа:къде се намира този mass positioner


В твоя случай въпросното mass positioner се намира на горивния филтър.
Едно малко квадратно пластмасово, в него влиза един вакум и една букса с кабели.
Свали го и го почисти и си смени вакума, той идва от колектора до него, в много от случаите при тази грешка проблема е в запушен маркуч за вакума.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook