Помощ спря да пали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 24.04.2009
Местоположение: popovo
Пол: Мъж

Помощ спря да пали

Мнение от ivanov_tds » 11 Юли 2009, 18:29

Здравейте колеги проблема ми е следния оня ден ми сложиха обикновенна аларма колкото да заключвам колата и на другия ден едвам запали а беше много топло, днес проверих подгряващите свещи и работят всички проверих дали стига ток до тях и там не е проблема и сега се чудя какво да правя. колата пали от ряз но когато е топъл мотора когато истине трябжа да въртя мн за да запали BMW-то е 318 TDS Е 36 седан 97 година . благодаря предварително.
Последна промяна ivanov_tds на 11 Юли 2009, 19:18, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 11 Юли 2009, 18:41

Не съм много по дизелите, но мисля че трябва да се провери гориво-нагнетателната помпа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 12 Юли 2009, 10:59

може и да е веригата или подка4ваща помпа

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 2.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325 тдс
Мечтае да кара: M3 e92

Мнение от kiret0 » 12 Юли 2009, 11:08

еее и при мене е почти така ама тая помпа е доста пари и не искам да я гледам за сега ... ти по принцип чакаш ли я да изключи след даване на контакт?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Юли 2009, 12:59

Щом проблема се е появил след монтаж на алармата, то е логично да си помислим, че алармата не е сложена както трябва.
Най верочтно седи в някакъв режим в който консумира повечко ток и ти изтощава акумолатора.Както знаете за дизелите стартовия ток при студен старт е много важен и ако е слаб акумолатора колата не пали ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 24.12.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
Мечтае да кара: BMW X5

Мнение от jibo » 12 Юли 2009, 15:46

kiret0 написа:еее и при мене е почти така ама тая помпа е доста пари и не искам да я гледам за сега ... ти по принцип чакаш ли я да изключи след даване на контакт?
да 4акам си не паля от раз ем помпата е около 300-350 лв нова ама ми сложиха една джиджавка да регулира подаването на нафта от резервоара и не карам под 10 литра щото ще угасне:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 12 Юли 2009, 17:30

vld написа:Щом проблема се е появил след монтаж на алармата, то е логично да си помислим, че алармата не е сложена както трябва.
Най верочтно седи в някакъв режим в който консумира повечко ток и ти изтощава акумолатора.Както знаете за дизелите стартовия ток при студен старт е много важен и ако е слаб акумолатора колата не пали ;)


:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 24.04.2009
Местоположение: popovo
Пол: Мъж

Мнение от ivanov_tds » 12 Юли 2009, 17:44

vld написа:Щом проблема се е появил след монтаж на алармата, то е логично да си помислим, че алармата не е сложена както трябва.
Най верочтно седи в някакъв режим в който консумира повечко ток и ти изтощава акумолатора.Както знаете за дизелите стартовия ток при студен старт е много важен и ако е слаб акумолатора колата не пали ;)


сигурен съм че не е от акумолатора защото снощи и топла не запали беше си загряла а на 30 минута нештеше, а днес на пистата истина и то много, запали докато завъртя ключа мисля да не би да има някакви грешки или нещо по електрониката знам ли утре мисля да я закарам да я закачат на компа да видя той дали щте каже нешто. а колата си върви без никакви проблеми ражоти като часовник само дето се магарясва и не пали

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 24.04.2009
Местоположение: popovo
Пол: Мъж

Мнение от ivanov_tds » 12 Юли 2009, 17:49

ако е от помпата не трябва ли да не работи добре мотора да прекъсва да тресе знам ли ?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook