Компресорът на климатика вкл/изкл произволно?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Компресорът на климатика вкл/изкл произволно?
Здравейте колеги,
Имам един странен за мен проблем с климатроника. Първо да кажа, че системата е заредена с фреон и духа студено, но... в зависимост от промяната на оборотите на колата, особено при по-висока скорост над 100км/ч, компресорът не включва. Явно имам някакъв електронен проблем, който ми създава неудобство в горещите дни. Когато е на място колата и форсирам двигателя, компресорът включва за малко и когато паднат оборотите пак изключи. Някой има ли представа кое регулира тази информация към климатика?

Имам един странен за мен проблем с климатроника. Първо да кажа, че системата е заредена с фреон и духа студено, но... в зависимост от промяната на оборотите на колата, особено при по-висока скорост над 100км/ч, компресорът не включва. Явно имам някакъв електронен проблем, който ми създава неудобство в горещите дни. Когато е на място колата и форсирам двигателя, компресорът включва за малко и когато паднат оборотите пак изключи. Някой има ли представа кое регулира тази информация към климатика?

There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
ако налягането на фреона ти се качва много и втората степен на перката ти не сработва може да е за това. Но при 100км/ч охлаждането трябва да е достатъчно добро. Иначе прегледай тази тема http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F2%E8%EA ,междувременно колегите ще се изкажат
- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
IPI78 написа:Колега не е ясно с кой климатроник си?Сигурен ли си че имаш достатачно фреон?Принципно няма нищо общо скоростта с климатичната с-ма.Най-добре да прегледат в някои климатичен сервиз кадето си разбират от работата.
Това беше първото нещо, което направих. Но фреон има. Това констатираха и там, но докато тествахме климата компресорът не искаше да тръгне, когато форсирах двигателя, се включи за малко, докато бях отпуснал газ-та и пак изключи. Тогава ми казаха, че има сигурно проблем с електрониката. А това не давам да пипа всеки

В самото начало, когато купих колата имах проблеми с кондензатора, който е в управлението на климатроника, но го смених.

There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
датчика за налягането да не си е заминал....пробвай да ти сложат друг и да тестват.... нали той отговаряше за пускането на компресора
- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
vanci88 написа:датчика за налягането да не си е заминал....пробвай да ти сложат друг и да тестват.... нали той отговаряше за пускането на компресора
Все повече си мисля за този датчик. От темата, която ме насочи да прегледам, си правя изводи, че влиза в този авариен режим и изключва компресора. Явно малко като поработи и датчика реагира и го спира.
Мерси за информацията!
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
гледай сега какво ще направиш запали колата
пусни втора степен на перката да ти се върти (ръчно)
и пусни климатика да видиш тогава какво ще стане
дали пак ще спира мисля че не би трябвало да спре и ако не спре се насочи към пресостата (този датчик закойто се говори)
Перката можеш да я пуснеш с директне + и - от акомулатора на вотра степен
има и други варианти но не знам каква ти е инсталацията на колат а
може и от температурния датчик на радиатора ако имаш там има една букса с три кабела кафяв и още два едното е първа степен другото втора правиш мостче между кафяв и един от давата и ще видиш коя степен ти се пуска поне при мойта инсталация е така аз съм си я правил де но е фабрично всияко от м44 все едно аз съм без виско съединител а с две ел перки една от преде за климата и една отзаде за радиатора и ...

пусни втора степен на перката да ти се върти (ръчно)
и пусни климатика да видиш тогава какво ще стане
дали пак ще спира мисля че не би трябвало да спре и ако не спре се насочи към пресостата (този датчик закойто се говори)

Перката можеш да я пуснеш с директне + и - от акомулатора на вотра степен
има и други варианти но не знам каква ти е инсталацията на колат а
може и от температурния датчик на радиатора ако имаш там има една букса с три кабела кафяв и още два едното е първа степен другото втора правиш мостче между кафяв и един от давата и ще видиш коя степен ти се пуска поне при мойта инсталация е така аз съм си я правил де но е фабрично всияко от м44 все едно аз съм без виско съединител а с две ел перки една от преде за климата и една отзаде за радиатора и ...






aboykov написа:vanci88 написа:датчика за налягането да не си е заминал....пробвай да ти сложат друг и да тестват.... нали той отговаряше за пускането на компресора
Все повече си мисля за този датчик. От темата, която ме насочи да прегледам, си правя изводи, че влиза в този авариен режим и изключва компресора. Явно малко като поработи и датчика реагира и го спира.
Мерси за информацията!
Незнам какво те кара да си мислиш че пресостата ти е проблема?!
НЕзнам на кои даваш да ти пипа по колата,ни тия които са ти казали че имаш фреон и са дигали рамена..........Явно много се навъдиха "разбирачите" по климатици(извадили 100 лв. да си купят манометри и вече правиме клими!).Човече отиди някаде кадето РЕМОНТИРАТ климатици най-макото да ти кажат какъв ти е проблема,а при кои и каде ще го отремонтираш е друг въпрос.
- aboykov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Най-мразя недовършени теми и макар мойта отдавна да съм я пуснал е редно да я довърша
Колега IPI78, докато се ровех във форума и бях попаднал на няколко твои пост-а, където винаги препоръчваш да се провери фреона, както и аз бях направил същото в самото начало и това го бях написал в първия ми пост. Проблемът при мен се оказа в захранването на самия компресор и "същите разбирачи" успяха да отстранят. Първо бях специално на "жичкаджия", който провери всичко и заключи, че ел. системата на климатика няма проблем. Всеки гледа плюсовите кабели дали са наред, но никой не гледа масата. А там беше и проблемът при мен. Кабелчето на компресора, което е вързано за масата е било слабо закачено за него и от самите вибрации на мотора (оттам и при промяната на оборотите изкл/вкл на климата) е правело контакт или е прекъсвало.
Ако някой колега "изживява" подобен проблем, го съветвам до провери захранването на климатика!
Извинявам се за нетехническото обяснение

Колега IPI78, докато се ровех във форума и бях попаднал на няколко твои пост-а, където винаги препоръчваш да се провери фреона, както и аз бях направил същото в самото начало и това го бях написал в първия ми пост. Проблемът при мен се оказа в захранването на самия компресор и "същите разбирачи" успяха да отстранят. Първо бях специално на "жичкаджия", който провери всичко и заключи, че ел. системата на климатика няма проблем. Всеки гледа плюсовите кабели дали са наред, но никой не гледа масата. А там беше и проблемът при мен. Кабелчето на компресора, което е вързано за масата е било слабо закачено за него и от самите вибрации на мотора (оттам и при промяната на оборотите изкл/вкл на климата) е правело контакт или е прекъсвало.
Ако някой колега "изживява" подобен проблем, го съветвам до провери захранването на климатика!
Извинявам се за нетехническото обяснение

There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани