Моля за помощ и съвет най-вече.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
ceno83 написа:bace_martu написа:ако бях на твое място щях да отида на место и да я видя . Имаш по-малко от 2 часа път като 30-40 мин са ти само излизане от София. Личи си че колата е правена от фен, но това не означава че е разцепена от каране. Молят съвет е разходи се 150км
Абе Благоевград е на 80 не на 150 мисляСандански може да стигна за 150 хихи.
Проблема е че мога да отида по късно не през деня демек не можем да я закачим. Колата не е нов внос има регистрация и застраховки до края на годината. Момчето по телефона ме убеждаваше че всичко е наред и че колата е страхотна.
Никога не съм карал този двигател. Днес ще ходя да я гледам след работа (около 19ч съм там). Какво да гледам ?? Ако има някой колега от Благоевград който разбира и иска да ми помогне ще го почерпя ако дойде с мен ... Насочете ме моля ви !
взел си правилното решение. Закарай я в първия сервиз с диагностика и те ще ти кажат хората ако няма кой да ти помогне

- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Коляга - какво бих те посъветвал аз ако отидеш да гледаш, но не отивай сам задължително:
1. Разбери се с него да се видите при колата. Кажи, че искаш колата да не е палена.
2. Огледай външно - щом е застрахована, значи щетите, които има по колата са описани вече и си е взел парите и ти ще трябва да ремонтираш - тоест искаш отбиване на цената.
3. Покарай колата - ускорявай на всяка предавка за да усетиш дали има някаде дупка в ускорението или всичко е плавно и равномерно.
4. Повози се отзад - ослушвай се и за най-малкия звук и съответно ако има почвай да се дърпаш, за да видиш как ще реагира.
5. Тествай всяка екстра - знай, че за неработеща такава се иска отстъпка от 100 лева по неписан закон.
6. Това за годинара редовно го правят - принципно цената за 1 година е 1000 лева. Тоест ако автомобила е с 1 година по-стар навсякаде по чужбина се иска намаление в тези рамки.
И отделно малко информация при покупка на автомобили с дизелови двигатели:
Дизел се купува през зимата. Ако при -10 градуса и студен двигател се опита стартиране-всичко става ясно за конкретният автомобил. Добрият двигател ще запали само с един подгрев от накалните свещи /едно изгасяне на лампата за накала на арматурното табло/. При това без да се мъчи и хърка продължително време. Добрият дизел пали като бензинов мотор.
При току що стартиран студен двигател извадете щеката за маслото-от тръбичката не трябва да духа въздух или да излизат изгорели газове. Ако се появят маслени пръски-двигателят е издухан. Добрият дизел няма картерно налягане-не духа през тръбичката за щеката.
Развийте тапата за наливане на масло в двигателя при работещ горещ двигател. Излизането на изгорели газове и пръски масло от там е признак за недобър двигател.
Слушайте работата на двигателя. Добрият дизел работи стегнато, равномерно, без да мени обороти и без странични шумове-хъркане, стържене, виене, периодично скърцане, чаткане и др. Работата на добрият дизел може да се оприличи с музика-не трябва да дразни ухото.
Погледнете изгорелите газове излизащи от ауспуха-те са най-добрият тестер за годността на двигателя. Добрият дизел има труднозабележими газове-безцветни. Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-дали ще е спукан блок, глава или издухана гарнитура е отделен въпрос. Сивият пушек с тежък маслен мирис е на изгоряло масло-това е признак за износен двигател. Дайте газ и задръжте на около 2000 оборота. Нормално е колата в началото да припуши черен дим. Това е особено характерно за дизелите на Форд, защото са с щифтови дюзи и вихрови камери за смесообразуване. Проблем е ако след 2-3 секунди от установяване на оборотите на 2000 черният пушек не се изчисти, а продължи да излиза от ауспуха. Това е гаранция за лошо изгаряне на нафтата. Проблемът е или избягала центровка, коксувал разпръсквач /т. нар. "пикаеща дюза"/, омекнали пружини на дюзите, но може и да се корени и в горивната помпа, което е твърде лош вариант. Специално френските дизели не припушват дори при рязко подаване на газ, поради радиално-лъчевите си дюзи и по-финото смесообразуване от директното впръскване.
Вземете лист хартия /примерно парче вестник или лист от тетрадка/. При запален двигател поставете листа върху отвора на ауспуха, така че изгорелите газове да го огъват при излизането си. Накарайте някой да подаде рязко газ и да пусне веднага *****а. Листът първоначално ще се огъне под напора на газовете. Ако след отпускане на газта и при падането на оборотите на двигателя листа се засмуче от ауспуха имате гарантирано неплътни изпускателни клапани.
Отворете казанчето за антифриз при работещ двигател. Накарайте някой да подаде газ и да задържи около 2500 оборота. Ако от охладителната течност в казанчето започнат да излизат мехурчета с газ-имате издухана гарнитура.
При работещ двигател огледайте ремъчните шайби. Не трябва да имат радиално и аксиално биене при въртене. Това се забелязва сравнително лесно.
Изкарайте маслената щека и огледайте цвета на маслото. Дори и 20 километра след смяната маслото на дизела е катранено черно на цвят. Наличието на бяла емулсия е гаранция за вода в маслото. Всякакъв друг цвят масло освен черно е съмнителен фактор за наличие на присадка.
Вземете парченце стъкло и вълнено парцалче. Поставете върху стъкълцето капка масло от щеката и разтриите с парцалчето. Ако стъклото се надере-имате присадка в маслото.
Запалете двигателя и го оставете на празен ход. Просто следете вибрациите. Скачащият или тресящият дизел е неизправен. Тресенето може да се дължи на ниски регулирани обороти, но това е малко вероятна причина. Версията, че дизелът тресе и вибрира по принцип е мит. Може да е било така с прототипа на Рудолф Дизел, но не и със съвременен двигател. Моторът трябва да има спокоен, равномерен ход. Почти като бензинов агрегат. Завишената в сравнение с бензина вибрация идва от по-твърдата работа, на която принципно е основан този двигател.
Качете на канал колата и огледайте картера на двигателя за удари. Проверете за течове на масло при работещ двигател. Знайте, че най-трудно се отстранява теч между скоростната кутия и двигателя-смяната на виновната семеринга е доста трудоемка и изисква демонтаж на кутията.
Оставете колата на наклон за изкачване. Опитайте се да тръгнете без да подавате газ. Добрият дизел потегля по баир и се движи без нужда от допълнително натискане на газта на първа предавка с минимум двама човека вътре. Ако двигателят загася при това изпитание значи не струва. За сведение моя Golf TDI катери без газ доста стръмни баири по черен път.
Изпробвайте колата на рязко ускорение. Дизелът трябва да изтегля равномерно с подчертана тяга при ниски обороти. Следете за поява на вибрации при ускорението. Ако установите такива причинени от мотора, не купувайте колата. Има проблем с горивната апаратура или по някаква причина се е изместил резонансния толеранс на двигателя-имах такъв случай наскоро.
Едва след като преминете всички указани процедури можете да закарате колата за тест в дизел-сервиз.
Тестването на двигателя в дизел-сервиз не е нито скъпа, нито трудоемка, нито опасна процедура. Тя включва замер на компресиятана мотора, тест на дюзите, тест на горивната помпа и тест на накалните свещи. Хората там са специалисти и ще ви кажат какво точно му има на мотора и заслужава ли си парите. От мен знайте само, че няма начин всички цилиндри на един двигател втора употреба да дадат еднаква компресия. Важното е всеки по отделно да даде стойност не по-малка от средната между максималната и минималната указани от завода производител. Това е така заради ред причини-неравномерност на охлаждането, нагар или неплътни клапани и др. Всеки производител дава граничните стойности при нов и при износен за основен ремонт двигател. За Форд и 1900 кубиковите френски дизели /Пежо 405, Рено 19 и Ситроен ZX и др. / тези стойности са около 34-36 максимум и 24-26 минимум. Ориентировъчно двигател с 30 бара и повече компресия е добър и си заслужава.
Ако изпълните всички описани от мен процедури вероятността да ви метне някой мошеник се снишава значително. Все пак гаранция няма. Единственият сигурен метод за диагностика е да се разглоби двигателя и да се дефектира покомпонетно чрез микрометрични измервания. Това обаче никой няма да ви позволи да направите. В цялата работа има и известна доза късмет. Но то при всичко от живота е така. Въпроса с присадките е доста болен. Те се откриват много трудно и почти невъзможно без лабораторен анализ. Има два вида присадки-които се натрупват по износените части и които повишават вискозитета на смазващото масло. Първите се откриват много трудно. Все пак методът със стъкълцето и вълнения парцал открива повечето, защото съдържат твърди абразивни частици. Вторият тип се откриват лесно при студено време. Те сгъстяват маслото и си личи като се извади щеката на студен двигател-маслото е гъсто като пчелен мед. Освен това двигателят с тази присадка се развърта трудно при палене . Дори и зимата добрият дизел с хубаво и чисто масло трябва да се развърта енергично и без трудност при палене.
1. Разбери се с него да се видите при колата. Кажи, че искаш колата да не е палена.
2. Огледай външно - щом е застрахована, значи щетите, които има по колата са описани вече и си е взел парите и ти ще трябва да ремонтираш - тоест искаш отбиване на цената.
3. Покарай колата - ускорявай на всяка предавка за да усетиш дали има някаде дупка в ускорението или всичко е плавно и равномерно.
4. Повози се отзад - ослушвай се и за най-малкия звук и съответно ако има почвай да се дърпаш, за да видиш как ще реагира.
5. Тествай всяка екстра - знай, че за неработеща такава се иска отстъпка от 100 лева по неписан закон.
6. Това за годинара редовно го правят - принципно цената за 1 година е 1000 лева. Тоест ако автомобила е с 1 година по-стар навсякаде по чужбина се иска намаление в тези рамки.
И отделно малко информация при покупка на автомобили с дизелови двигатели:
Дизел се купува през зимата. Ако при -10 градуса и студен двигател се опита стартиране-всичко става ясно за конкретният автомобил. Добрият двигател ще запали само с един подгрев от накалните свещи /едно изгасяне на лампата за накала на арматурното табло/. При това без да се мъчи и хърка продължително време. Добрият дизел пали като бензинов мотор.
При току що стартиран студен двигател извадете щеката за маслото-от тръбичката не трябва да духа въздух или да излизат изгорели газове. Ако се появят маслени пръски-двигателят е издухан. Добрият дизел няма картерно налягане-не духа през тръбичката за щеката.
Развийте тапата за наливане на масло в двигателя при работещ горещ двигател. Излизането на изгорели газове и пръски масло от там е признак за недобър двигател.
Слушайте работата на двигателя. Добрият дизел работи стегнато, равномерно, без да мени обороти и без странични шумове-хъркане, стържене, виене, периодично скърцане, чаткане и др. Работата на добрият дизел може да се оприличи с музика-не трябва да дразни ухото.
Погледнете изгорелите газове излизащи от ауспуха-те са най-добрият тестер за годността на двигателя. Добрият дизел има труднозабележими газове-безцветни. Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-дали ще е спукан блок, глава или издухана гарнитура е отделен въпрос. Сивият пушек с тежък маслен мирис е на изгоряло масло-това е признак за износен двигател. Дайте газ и задръжте на около 2000 оборота. Нормално е колата в началото да припуши черен дим. Това е особено характерно за дизелите на Форд, защото са с щифтови дюзи и вихрови камери за смесообразуване. Проблем е ако след 2-3 секунди от установяване на оборотите на 2000 черният пушек не се изчисти, а продължи да излиза от ауспуха. Това е гаранция за лошо изгаряне на нафтата. Проблемът е или избягала центровка, коксувал разпръсквач /т. нар. "пикаеща дюза"/, омекнали пружини на дюзите, но може и да се корени и в горивната помпа, което е твърде лош вариант. Специално френските дизели не припушват дори при рязко подаване на газ, поради радиално-лъчевите си дюзи и по-финото смесообразуване от директното впръскване.
Вземете лист хартия /примерно парче вестник или лист от тетрадка/. При запален двигател поставете листа върху отвора на ауспуха, така че изгорелите газове да го огъват при излизането си. Накарайте някой да подаде рязко газ и да пусне веднага *****а. Листът първоначално ще се огъне под напора на газовете. Ако след отпускане на газта и при падането на оборотите на двигателя листа се засмуче от ауспуха имате гарантирано неплътни изпускателни клапани.
Отворете казанчето за антифриз при работещ двигател. Накарайте някой да подаде газ и да задържи около 2500 оборота. Ако от охладителната течност в казанчето започнат да излизат мехурчета с газ-имате издухана гарнитура.
При работещ двигател огледайте ремъчните шайби. Не трябва да имат радиално и аксиално биене при въртене. Това се забелязва сравнително лесно.
Изкарайте маслената щека и огледайте цвета на маслото. Дори и 20 километра след смяната маслото на дизела е катранено черно на цвят. Наличието на бяла емулсия е гаранция за вода в маслото. Всякакъв друг цвят масло освен черно е съмнителен фактор за наличие на присадка.
Вземете парченце стъкло и вълнено парцалче. Поставете върху стъкълцето капка масло от щеката и разтриите с парцалчето. Ако стъклото се надере-имате присадка в маслото.
Запалете двигателя и го оставете на празен ход. Просто следете вибрациите. Скачащият или тресящият дизел е неизправен. Тресенето може да се дължи на ниски регулирани обороти, но това е малко вероятна причина. Версията, че дизелът тресе и вибрира по принцип е мит. Може да е било така с прототипа на Рудолф Дизел, но не и със съвременен двигател. Моторът трябва да има спокоен, равномерен ход. Почти като бензинов агрегат. Завишената в сравнение с бензина вибрация идва от по-твърдата работа, на която принципно е основан този двигател.
Качете на канал колата и огледайте картера на двигателя за удари. Проверете за течове на масло при работещ двигател. Знайте, че най-трудно се отстранява теч между скоростната кутия и двигателя-смяната на виновната семеринга е доста трудоемка и изисква демонтаж на кутията.
Оставете колата на наклон за изкачване. Опитайте се да тръгнете без да подавате газ. Добрият дизел потегля по баир и се движи без нужда от допълнително натискане на газта на първа предавка с минимум двама човека вътре. Ако двигателят загася при това изпитание значи не струва. За сведение моя Golf TDI катери без газ доста стръмни баири по черен път.
Изпробвайте колата на рязко ускорение. Дизелът трябва да изтегля равномерно с подчертана тяга при ниски обороти. Следете за поява на вибрации при ускорението. Ако установите такива причинени от мотора, не купувайте колата. Има проблем с горивната апаратура или по някаква причина се е изместил резонансния толеранс на двигателя-имах такъв случай наскоро.
Едва след като преминете всички указани процедури можете да закарате колата за тест в дизел-сервиз.
Тестването на двигателя в дизел-сервиз не е нито скъпа, нито трудоемка, нито опасна процедура. Тя включва замер на компресиятана мотора, тест на дюзите, тест на горивната помпа и тест на накалните свещи. Хората там са специалисти и ще ви кажат какво точно му има на мотора и заслужава ли си парите. От мен знайте само, че няма начин всички цилиндри на един двигател втора употреба да дадат еднаква компресия. Важното е всеки по отделно да даде стойност не по-малка от средната между максималната и минималната указани от завода производител. Това е така заради ред причини-неравномерност на охлаждането, нагар или неплътни клапани и др. Всеки производител дава граничните стойности при нов и при износен за основен ремонт двигател. За Форд и 1900 кубиковите френски дизели /Пежо 405, Рено 19 и Ситроен ZX и др. / тези стойности са около 34-36 максимум и 24-26 минимум. Ориентировъчно двигател с 30 бара и повече компресия е добър и си заслужава.
Ако изпълните всички описани от мен процедури вероятността да ви метне някой мошеник се снишава значително. Все пак гаранция няма. Единственият сигурен метод за диагностика е да се разглоби двигателя и да се дефектира покомпонетно чрез микрометрични измервания. Това обаче никой няма да ви позволи да направите. В цялата работа има и известна доза късмет. Но то при всичко от живота е така. Въпроса с присадките е доста болен. Те се откриват много трудно и почти невъзможно без лабораторен анализ. Има два вида присадки-които се натрупват по износените части и които повишават вискозитета на смазващото масло. Първите се откриват много трудно. Все пак методът със стъкълцето и вълнения парцал открива повечето, защото съдържат твърди абразивни частици. Вторият тип се откриват лесно при студено време. Те сгъстяват маслото и си личи като се извади щеката на студен двигател-маслото е гъсто като пчелен мед. Освен това двигателят с тази присадка се развърта трудно при палене . Дори и зимата добрият дизел с хубаво и чисто масло трябва да се развърта енергично и без трудност при палене.
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
zmeyan написа:цената вече не е толкова ниска - в Германия подобни в момента вървят по 4500 евро, ако всичко е относително ОК по колата, което е 8800лв и докарване 9600лв - като се сложи и регистрацията - 10 000лв. + застраховка - 10800лв
Това е от Германия, а в Италия предполагам са по-евтини,
така че като цяло цената бих казал, че е нормална за нов внос.
Става ниска заради джантите и гумите и застраховката. Малко е съмнително как е нов внос, а има застраховка за още половин година - т.е. колата е на поне 6 месеца каране в БГ.
Километрите за тази кола наистина ми се струват нереални, но това е най-малкият проблем, ако колата е читава, запазена и поддържана.
Мен повече би ме притеснил фактът, че е пребоядисвана, било то дори и да е само на места. Дали е само козметика или има нещо по-сериозно? А ако е карана поне 6 месеца тук, то е и пребоядисвана тук!
А честно казано кола без сервизна книжка (дори и непълна) при тази криза и богат избор на возила - не бих взел.
Електрическите стъкла са само 2, но някои така ги предпочитат.
Ако толкова те изкушава цената - в София между Автогарата и ЖП гарата има една автокъща - вчера гледах едно Е46 320Д за 10500 там.. ама с други джанти и гуми))
А може ли някой да ми обясни, защо автокъщите крият номерата на колите, когато ги снимат?
Нали няма съмнения, че снимките са от автокъща??? Може и собственик да я продава, но тези снимки ми изглеждат са правени на паркинг на автокъща
Как се разбира че е пребоядисвана ? Момчето каза че колата е през бартер , той я карал в момента иначе държи и автокъщата. Кара я защото я е взел Регистрирана. Цената и била 12500 но му трябвало спешно пари да развърже тази кола и смъкнал толкова цената. по неговите думи колата е номер 1 , но едва ли ще каже че нещо и има...
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
И задължително я качи на компютър!!!!! Там ще излезне почти всичко!!
Що се отнася, че боята изглежда така добре - хора вие знаете ли, че се препоръчва пастиране на боя поне веднъж в годината? Едно пастиране е около 70-80 лева, а колата става неознаваема!!!
Така, че това не трябва да те притеснява.
Гледай "фугите" между врати, капаци, багажници - всичко трябва да е равномерно.
Също виж какво е състоянието на мокета и педалите - при захабяване ти е ясно, че е карана много.
Важен показател е скоростния лост - ако е захабена топката и кожата, която покрива лоста - пак означава, че е карана бая.
Воланът - много важен елемент - ако е загладен като градински маркуч - знай, че е карана много!!!
Имай в предвид, че ако седалките и купето са много запазени, това е доста добър признак, че колата е пазена и не е карана прекалено много.
При форсиране на мотора трябва да изпушва съвсем лекичко и то черен дим - ако е син - гори масло и означава че е за ремонт (какъв...божа работа).
Колата е добре да се вдигне на стенд - да се махне кората на двигателя и да се огледа - ако има омаслявание, значи някаде има нещо не както трвбва. Ако е чиста и без петна - това е добър знак!
Ако е мит мотора - това не можеш да го хванеш и може би прикрива нещо.
Забележи как се затваря шофьорската врата - ако е леко и стегнато - значи е карана малко. За сравнение пробвай със задните - ако се затваря по същия начин, значи не е карана много. Ако леко се различават и дрънчи.... ясно ти е
))) - имало е много слизане и качване.
Та в общи линии това е!
успех ти пожелавам и ако всичко е наред някой ден можем да се засечем
(и по улиците
)
Що се отнася, че боята изглежда така добре - хора вие знаете ли, че се препоръчва пастиране на боя поне веднъж в годината? Едно пастиране е около 70-80 лева, а колата става неознаваема!!!
Така, че това не трябва да те притеснява.
Гледай "фугите" между врати, капаци, багажници - всичко трябва да е равномерно.
Също виж какво е състоянието на мокета и педалите - при захабяване ти е ясно, че е карана много.
Важен показател е скоростния лост - ако е захабена топката и кожата, която покрива лоста - пак означава, че е карана бая.
Воланът - много важен елемент - ако е загладен като градински маркуч - знай, че е карана много!!!
Имай в предвид, че ако седалките и купето са много запазени, това е доста добър признак, че колата е пазена и не е карана прекалено много.
При форсиране на мотора трябва да изпушва съвсем лекичко и то черен дим - ако е син - гори масло и означава че е за ремонт (какъв...божа работа).
Колата е добре да се вдигне на стенд - да се махне кората на двигателя и да се огледа - ако има омаслявание, значи някаде има нещо не както трвбва. Ако е чиста и без петна - това е добър знак!
Ако е мит мотора - това не можеш да го хванеш и може би прикрива нещо.
Забележи как се затваря шофьорската врата - ако е леко и стегнато - значи е карана малко. За сравнение пробвай със задните - ако се затваря по същия начин, значи не е карана много. Ако леко се различават и дрънчи.... ясно ти е

Та в общи линии това е!
успех ти пожелавам и ако всичко е наред някой ден можем да се засечем


- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Бе те всички държат авто къщи - не вярвай на думите на търговците!!!
))
Задължително закарай колата на преглед в сервиз, който ТИ избереш - а не който той ти посочи, че нали знаеш онези там може да са негови хора.
Еземи поне 1 твой приятел с теб който поне има понятие от такива коли. Най добре вземи някой, коти има такава да я кара и направи сравнение между неговата и тази.

Задължително закарай колата на преглед в сервиз, който ТИ избереш - а не който той ти посочи, че нали знаеш онези там може да са негови хора.
Еземи поне 1 твой приятел с теб който поне има понятие от такива коли. Най добре вземи някой, коти има такава да я кара и направи сравнение между неговата и тази.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Отиди да я видиш на място колата
Не е далече - 1 час с включено излизане от София .
Даже ще ти препоръчам сервиз ако желаеш, кадето ще ти я закачат на комп и ще се види има ли грешки
Аз утре ще съм в Благоевград и ако е в някоя автокъща мога да я погледана да ти кажа "реал" впечатления
Но не избързвай, огледай няколко преди да се метнеш на Е46.
На пръв погледа колата има и плюсове и миснуси (гадно ЦД неоргиналдЬ, смотан "шадоу лайн" - тъмни менте мигачи, стопове М3стайл и т.н.), но има и добри страни - добра цена, лъскава е , има си джанти (били те и реплика) добри гуми, ксенон, овнешки поглед и т.н.
Всичко друго е "фърляне на боб"
ПП: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=15
иначе е за тука въпросът ти, и нищо чудно и тая тема да хване пътя като се логне някой мод
ПП2: иначе успех в търсенето и пазаруването на Е46

Даже ще ти препоръчам сервиз ако желаеш, кадето ще ти я закачат на комп и ще се види има ли грешки

Аз утре ще съм в Благоевград и ако е в някоя автокъща мога да я погледана да ти кажа "реал" впечатления
Но не избързвай, огледай няколко преди да се метнеш на Е46.
На пръв погледа колата има и плюсове и миснуси (гадно ЦД неоргиналдЬ, смотан "шадоу лайн" - тъмни менте мигачи, стопове М3стайл и т.н.), но има и добри страни - добра цена, лъскава е , има си джанти (били те и реплика) добри гуми, ксенон, овнешки поглед и т.н.
Всичко друго е "фърляне на боб"

ПП: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=15


ПП2: иначе успех в търсенето и пазаруването на Е46

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Aвтора - няма да те отчайвам с песимизъм, и на мен така моята ми я продаваше едно частно лице - тип топ, супер кола, за мен съм я правил.
После бам - нямаме еърбези отляво - 1600лв., бам - подгрев на дясно огледало няма, защото е удряна колата явно - 400лв. Все неща, които трудно се забелязват(да не кажа, че еърбезите нямаше никога да разбера, ако не бях разглабял вратата).
После бам - нямаме еърбези отляво - 1600лв., бам - подгрев на дясно огледало няма, защото е удряна колата явно - 400лв. Все неща, които трудно се забелязват(да не кажа, че еърбезите нямаше никога да разбера, ако не бях разглабял вратата).
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
цено цено аматиор батко
вземи си някоя 320д от колега от форума за която знаеш че е поддържана, от търговец бих си взел кола само ако е за мои враг
само като видях червените боядисани като на голф апарати и ми става ясно, отвътре прилича малко на гроб, все пак даваш 10 бона за кола, но успех ако в яземеш се похвали
и километрите са въртяни 100% процента имаи го в предвид
а там не знам къде ще я закараш за да я прочетат както трябва, моя съвет е колата в дарукар преди покупка, после да не плачеш за ново турбо гнп и дюзи, че цената може да стане х2

вземи си някоя 320д от колега от форума за която знаеш че е поддържана, от търговец бих си взел кола само ако е за мои враг
само като видях червените боядисани като на голф апарати и ми става ясно, отвътре прилича малко на гроб, все пак даваш 10 бона за кола, но успех ако в яземеш се похвали

и километрите са въртяни 100% процента имаи го в предвид
а там не знам къде ще я закараш за да я прочетат както трябва, моя съвет е колата в дарукар преди покупка, после да не плачеш за ново турбо гнп и дюзи, че цената може да стане х2
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани