Температура!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Температура!!!
Моля ви дайте ми савет какво да сторя,че вече немога да издържам.
колата ми загрява и това сие,карам ли я над 120км/ч почва да грее при 180км/ч почти стигна червеното направо ме вбесява тая машина (на 5000хил.км. съм след ремонт за последно смених виското стува ми се че у него е проблема щото го купих за 100лв.а имаше и от 160лв.)моля ви кажете ми като загрее колата виското трябва ли за зацепи абсолютно в смисъл като е загряла и я загася да немога да го врътна щото при мене затяга мамко ама мога да го завартя,и да питам термостата има ли влияние при тези температури след средата на скалата на таблото!!
моля ви дайте ми съвет щото съм се отчаял докрая

колата ми загрява и това сие,карам ли я над 120км/ч почва да грее при 180км/ч почти стигна червеното направо ме вбесява тая машина (на 5000хил.км. съм след ремонт за последно смених виското стува ми се че у него е проблема щото го купих за 100лв.а имаше и от 160лв.)моля ви кажете ми като загрее колата виското трябва ли за зацепи абсолютно в смисъл като е загряла и я загася да немога да го врътна щото при мене затяга мамко ама мога да го завартя,и да питам термостата има ли влияние при тези температури след средата на скалата на таблото!!
моля ви дайте ми съвет щото съм се отчаял докрая





- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колкото и да е боклучиво виското при 180 км/ч и без виско нема да ти мръдне повече от средата
Мойто също се върти на ръка като е загряла - не е трудноЧ
Може да не ти отваря термостата - като ти е загряла колата добре пипни маркуча който отива от термостата към радиатора отгоре - яко не е горещ значи термостата не ти отваря достатъчно, трябва също така да имаш налягане в системата - на стискане трябва маркуча да е твърд - ако не е може да не ти държи налягане капачката на разширителния съд!!!
Виж дали имаш достатъчно охладителна течност в казанчето и не на последно место ако имаш възможност виж при загряла и загасена кола дали целия радиатор е равномерно загрят и дали е горещ - ако не е може да е запушен!!!
Ако не е някоя от горе изброените причини смени водната помпа
Може и да пропускам нещо но това се сетих за сега и ти го нахвърлях тичай и пробвай
Даже може да развиеш леко болтчето за обезвъздушаване което се намира отгоре на термостата
П.С. Най вероятно е от видната помпа както обясняваш но провери първо другите неща.
УСПЕХ!
Дилян Пенчев

Мойто също се върти на ръка като е загряла - не е трудноЧ
Може да не ти отваря термостата - като ти е загряла колата добре пипни маркуча който отива от термостата към радиатора отгоре - яко не е горещ значи термостата не ти отваря достатъчно, трябва също така да имаш налягане в системата - на стискане трябва маркуча да е твърд - ако не е може да не ти държи налягане капачката на разширителния съд!!!
Виж дали имаш достатъчно охладителна течност в казанчето и не на последно место ако имаш възможност виж при загряла и загасена кола дали целия радиатор е равномерно загрят и дали е горещ - ако не е може да е запушен!!!
Ако не е някоя от горе изброените причини смени водната помпа

Може и да пропускам нещо но това се сетих за сега и ти го нахвърлях тичай и пробвай


П.С. Най вероятно е от видната помпа както обясняваш но провери първо другите неща.
УСПЕХ!
Дилян Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
като го смениш ако дадеш инфо къде ти седи стрелката на уреда ще съм ти благодарен
И на колко градуса ти държи охладителната течност ако имаш възможност... щото мойта в критични ситуаций стига средата а когато се кара на дълго или нормално градско седи на бялото деление преди средата... на тестера ми показва 85-86 градуса и ми е интересно дали това е нормално защото когато седи там температурата имам чуството че колата обогатява сместа всеедно не е загряла
Имам въпрос до каращите с М20 - Къде ви седи температурата
Дилян Пенчев


Имам въпрос до каращите с М20 - Къде ви седи температурата
Дилян Пенчев
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Пенчев и при мен е абсолютно същата работа и това при сменени термостат, водна помпа и някой маркучи които изглеждаха по-стари.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Penchev написа: Имам въпрос до каращите с М20 - Къде ви седи температурата
Дилян Пенчев
на моя седеше малко преди средата - ама един косъм преди това, не много.
При повечето коли с М20 съм виждал да седи там температурата, докато при коли те с М10 често съм забелязвал да седи малко след средата (не знам колко миродавни са наблюденията ми обаче)
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Може и виското да е. Няма значение с каква скорост се движиш, без вентилатор струята не е достъчна за охлаждане...
Аз съм с М10 и ми седи малко преди средата по принцип.
Днес я понастъпах до към 170 на магистралата и стоеше малко след средата и не мърдаше от там. След като върнах газта се нормализира... Това нормално ли е?
Аз съм с М10 и ми седи малко преди средата по принцип.
Днес я понастъпах до към 170 на магистралата и стоеше малко след средата и не мърдаше от там. След като върнах газта се нормализира... Това нормално ли е?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
моята М10 пък беше обратно - до към 110 седеше след средата, от 120 - 130 - нагоре падаше преди средата, но с тия 4 скорости беше на такива обороти и така бумтеше......
Ати
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
[steeN] написа:Може и виското да е. Няма значение с каква скорост се движиш, без вентилатор струята не е достъчна за охлаждане...
Аз съм с М10 и ми седи малко преди средата по принцип.
Днес я понастъпах до към 170 на магистралата и стоеше малко след средата и не мърдаше от там. След като върнах газта се нормализира... Това нормално ли е?
Ако ти е достатъчно читава охладителната уредба може и без Виско да караш




Миналата година ми се прееба перката и карах около 2 седмици лятото без Виско



Даже на едно от ходенията на Бухово бях без виско и яко се въртяхме


Така че за извънградско не може да се говори щото челната въздушна струя е доста силна

А като я товариш колата е нормално да и се качва малко температурата

Дилян Пенчев
Penchev написа:като го смениш ако дадеш инфо къде ти седи стрелката на уреда ще съм ти благодаренИ на колко градуса ти държи охладителната течност ако имаш възможност... щото мойта в критични ситуаций стига средата а когато се кара на дълго или нормално градско седи на бялото деление преди средата... на тестера ми показва 85-86 градуса и ми е интересно дали това е нормално защото когато седи там температурата имам чуството че колата обогатява сместа всеедно не е загряла
![]()
Имам въпрос до каращите с М20 - Къде ви седи температурата
Дилян Пенчев
Ами досега съм минавал макс по 500 км на раз (със спиране за пикаене), и стрелката стои 1 деление преди средата.
За да съм по-точен:
http://www.megoff.hit.bg/en/cockpit.gif
черната черта веднага след синята зона.
По-нагоре не съм я виждал да се катери.
смених си термостата,и набюдениата ми след това са:запалвам,чакам
1 косам преди средата отваря термостата,(ако не я подкарам неможе да загрее повече от средата
)ако подкарам и сръчкам два три косама преди делението което е преди червената зона виското сработва
дотук добре
обаче като вдигна над 120км/ч и нещата добивад друг вид,стрелката подминава делението преди червеното
единственото което ми идва на ум е радиатора да е лекинко позапушен и количеството вода което минава през него да не е това което трябва да е



дотук добре


единственото което ми идва на ум е радиатора да е лекинко позапушен и количеството вода което минава през него да не е това което трябва да е

- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Имам Е30 М20 Б20 от 4 години.Имал съм Е21 М20 Б23 8 години и винаги температурата си седи на 12 без 2 до 12 без 1.На градско стига максимум до 12 точно.На около 6-тата година на Е21 се наложи да сменя водна помпа и купих нова.Със слагането на новата колата държеше по висока температура-около 12 и 2 нормално.При това се появи и един съскащ шум при загрял двигател.Свалих чисто новата помпа и сложих оригинална БМВ но употребявана.Температурата падна до нормалната и шумът изчезна.Оказа се че всички чисто нови помпи имат перца закривени в обратна посока на турбинката която върти водата както при всички Е30.За Е21 посоката на перцата е обратна и затова загряваше.За виското ако температурата е ниска и не е включило можеш да спреш перката с ръка но включи ли не можеш да го спреш с нищо.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
КУПИ СИ РАДИАТОР
от 325 и ще се родиш
най-ЧИТАВИТЕ са от 325е и 525е и ще видиш какво е с 200 да ти стои в синьото Ехххххххххххххх МНОООГОО СИНЬООООО






"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани