Въпроси относно експлоатация на автоматик
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
Stoyan7777 написа::shock:![]()
до сега не бях чувал/виждал някой да спре на светофар
и да слага на неутрална или парк, а тука има страшно
много автоматици.
Това са пълни глупости
Не искам да се заяждам, ама не мисля че са чак толкова голяма глупост, ако решиш да си сложиш колата на N докато чакаш 2 мин. да светне светофара,вместо да държиш спирачката натисната.
Даже на жената колата си я има тази екстра AUTO HOLD, става дума за Пасат, ноявия модел Б6. Като си я пуснеш тази опцийка, и спреш на светофара колата не помръдва нито сантиметър, нищо че е на D.
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
никой не се заяжда, просто споделяме опита си.
Не мога да разбера каква е причината да сложиш на
неутрална докато си на светофар за 2мин.
е36та ми беше автомат, карах я докато стана на 200к мили,
па нищо й нямаше, затова че й държах спирачката по светофарите.
На жената голфа е по същия начин...
Тука съотношението автомат-ръчка е сигурно 9 към 1,
обаче не съм видял никой да слага на неутрална докато чака
на светофар.
Има тука един лумпен, стар българин, дето си купи колата мечта,
мерцедес ц-клас, та той беше първият и единствен изомруд, дето съм
виждал да го прави.
Който иска да го прави, но аз съм убеден, че нищо не печелиш от това!
Не мога да разбера каква е причината да сложиш на
неутрална докато си на светофар за 2мин.
е36та ми беше автомат, карах я докато стана на 200к мили,
па нищо й нямаше, затова че й държах спирачката по светофарите.
На жената голфа е по същия начин...
Тука съотношението автомат-ръчка е сигурно 9 към 1,
обаче не съм видял никой да слага на неутрална докато чака
на светофар.
Има тука един лумпен, стар българин, дето си купи колата мечта,
мерцедес ц-клас, та той беше първият и единствен изомруд, дето съм
виждал да го прави.
Който иска да го прави, но аз съм убеден, че нищо не печелиш от това!

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
И като превключваш на всеки сфетофар кажи ми какъв ти е "кярът" от автоматик
Харчи повече, върви по-малко и постоянно като го превключваш в задръстванията 


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
Скоростната кутия събира 11 литра масло. Ако отидеш да ти го сменят, наистина ще ти сложат около 6 литра, защото не могат да го източат изцяло. Това прави смяната абсолютно безсмислена. 1 литър е около 30 лв. (ползвай оригинално).
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
kriso85 написа:И като превключваш на всеки сфетофар кажи ми какъв ти е "кярът" от автоматикХарчи повече, върви по-малко и постоянно като го превключваш в задръстванията
и това е много верно!
тогава си губи смисъла да караш автомат

- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
точно това е инфорамацията, която търсиш приятел.
Кога си отишчъл в дилъра да си взимаш кола и да
са те предупреждавали как да караш автомат?
Ръгаш на "драйв" и преди да загасиш колата,
вкарваш на "паркинг"
Аз поне до сега не съм виждал в манюла на колата
да пише, че ако е автоматик, трябва да слагаш на
неутрална при всяко спиране или да превключваш
предавки, ако си по наклкон.
иди на гугл и пиши да видиш какво ще ти излезне!
единсвения път когато съм си играл с предавките
на автоматика е било като затъна в снега
Кога си отишчъл в дилъра да си взимаш кола и да
са те предупреждавали как да караш автомат?
Ръгаш на "драйв" и преди да загасиш колата,
вкарваш на "паркинг"
Аз поне до сега не съм виждал в манюла на колата
да пише, че ако е автоматик, трябва да слагаш на
неутрална при всяко спиране или да превключваш
предавки, ако си по наклкон.
иди на гугл и пиши да видиш какво ще ти излезне!
единсвения път когато съм си играл с предавките
на автоматика е било като затъна в снега

Ами има интересни неща при автоматика типтроник, които е добре човек да знае. Наскоро разбрах че когато съм на режим спорт, освен смяната на всяка скорост в максимални обороти, когато спускаш наклон и отнемеш газта колата остава на скорост, един вид моторна спирачка, докато при директ в същата ситоация колата остава по инерция. При голям наклон по черен път също не става на директ защото като се наложи да подадеш повечко газ, както пълзиш на първа тя преминава на втора и забива моцуна. Докато същия този баир го минавам без проблем на ръчен режим и първа скорост. Забелязах също че автоматика има защита и при големи обороти примерно от 5 скорост не връща на втора ако я вкараш ръчно. Та всички тези изводи си ги правя от ежедневното ми шофиране, а по лесно щеше да е да ги прочета черно на бяло. 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Ако ползваш автоматика както си описал, просто не виждам как го наричаш УДОБЕН
Всеки си знае , де ...
И ако на всеки сфетофар включваш на НЕУТРАЛ , ..... по-скоро натоварваш кутията от колкото да я пазиш



Всеки си знае , де ...
И ако на всеки сфетофар включваш на НЕУТРАЛ , ..... по-скоро натоварваш кутията от колкото да я пазиш

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани