Шум, вероятно от верига или демпфер? (318tds, M41D17)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
всички оптегачи и части оригинални с работа идват кам 1000 лв ина
че само вериги ментаци и работа може 400 лв
аиде успех 
че само вериги ментаци и работа може 400 лв


- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Днес като бях в сервиза и на лично ми каза друга цена за работа с мой части (600 лв.)?ясен николов написа:...само вериги ментаци и работа може 400 лваиде успех
Каква е разликата при работата с части менте и мой оригинални?
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
не си ме разбрал ,някои маистор може да ти я направи за 400 лв с менте вериги ,аз работя само с мои части и цената за да стане и да имаш гаранция я знаеш ,много е важно как ште ти я зацепи колата някои
а като направиш сметка колко струва целия кит от ,,вари,,ште видиш колко ште изкарам аз от теб 


- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
аз сам ти казал цена ,така че ти решаваш дали аз сам твоя маистор или някои друг
без пари няма да стане ,а с нов кит ште караш 150 000 км.без ядове , всичко оригинално ;3 броя забни колела,2 броя вериги ,1 брои маслен оптегач,3 броики оптегачи,гарнитури и работа и те станаха 1000 лева така става както трябва, иначе има и други евтини моментни варианти ,ако нешто греша нека да ме поправи някои колега




- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
ясен николов написа:аз сам ти казал цена ,така че ти решаваш дали аз сам твоя маистор или някои другбез пари няма да стане
Добре знаеш, че вече съм оставил над 2300 лв. за 2 месеца в твоят сервиз, без да съм се пазарил нито веднъж и не съм спестил нито един ремонт, който си казал, че е желателен! (Правените неща накратко са описани в първият пост). Знам колко струват частите, знам и колко си ми взел за работа, за всяко едно пипване. 1000 лв ти може да ги изкарваш за ден, аз ще ги изкарам за месец.
Исках само да ми разбиеш сумата, за да съм наясно за какво ги давам този път, цената на всичко от Вари ми е много добре ясна:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... ing_chain/
Гаранцията явно е друга тема, когато трябваше да я ползвам след ремонта на ГНП. Тогава след дадени 500 лв ми поиска още 150? Сега как да повярвам, че след като дам 1000, няма да поискаш още 300, като сам каза, че след смяна на веригата няма да спре да трака?
Темата е пусната в Техническия раздел, за да си помагаме с колегите, които нямяме сервизи. Не съм писал в твоята тема, да се оплаквам от цените, моля уважавай и ти моята тема.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
колега значи до сега което сам ти направил мисля че работи
за веригите съм ти казал цена така че прецени дали аз щте ги направя или някои друг
а за гнп то проблема беше различен от това което бях правил за това бяха и допълнителните 150 лв сам знаеш,сега помпата е перфектна доколкото мисля ,но да не спориме това са ми цените винаги ги казвам преди ремонта и ти решаваш какво ште правиш от там нататък
как мислиш че с тези коли които са на по 500 хил .км. и в ъв всеки един момент се чупи по нешто аз да ти дам гаранция че ште варви оште 200 х,км .оважавам си всеки един клиент ,но разбивката на частите в цени сам я знаеш го казваш и следователно и труда ти е ясен ,това мисля не мисли че ти се карам заштото грешиш 





- Nikkie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Точно това е, ако не нов двигател, то поне основен ремонт на моя.
Вчера оставих колата за нов ангренаж и проверка на правено до момента по машината.
Ще пиша какво е било и колко ми е излезнало.
Вчера оставих колата за нов ангренаж и проверка на правено до момента по машината.
Ще пиша какво е било и колко ми е излезнало.
- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Всичко е добре, когато свършва добре
Току що се връщам от сервиза на РАШО-АУТО и двигателят е неузнаваем. Сменени вериги, виско и т.н. дребни карантиики, почистени колектори, пътищата на турбото, интеркулера и ЕГР-то.
Работи адски тихо, а рязът е невероятен. Сега наистина оценявам какъв потенциал има този двигател и каква бангия съм карал до момента
Не мога да се нарадвам на колата, след малко слизам за някое друго кръгче.
Мерси още веднъж на всички колеги, които помогнаха с мнения и съвети. Ако някои има въпроси, ще отговоря на всеки.

Току що се връщам от сервиза на РАШО-АУТО и двигателят е неузнаваем. Сменени вериги, виско и т.н. дребни карантиики, почистени колектори, пътищата на турбото, интеркулера и ЕГР-то.
Работи адски тихо, а рязът е невероятен. Сега наистина оценявам какъв потенциал има този двигател и каква бангия съм карал до момента

Не мога да се нарадвам на колата, след малко слизам за някое друго кръгче.
Мерси още веднъж на всички колеги, които помогнаха с мнения и съвети. Ако някои има въпроси, ще отговоря на всеки.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани