Оворени странични аербегове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Оворени странични аербегове





Последна промяна marto853. на 03 Дек 2011, 19:00, променена общо 1 път
новият ми номер: 0877787835
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
Колега, на мен зимата след удар в бордюр се получи същата работа.
Взех си 2-та бега (на вратата и завесата която е от таблото, през колонката и тавана до задната колонка) за 300лв втора ръка от форума. Смених си ги зам. Отне ми около 2-3 часа. После чистиш някаде грешката и караш.
Успех
Взех си 2-та бега (на вратата и завесата която е от таблото, през колонката и тавана до задната колонка) за 300лв втора ръка от форума. Смених си ги зам. Отне ми около 2-3 часа. После чистиш някаде грешката и караш.
Успех
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
супер а трябва ли да сменям нещо друго защото ми казаха че сега вече и при друг удар няма да се отвори нито един от беговете защото е свършил някакав пиро патрон и няма какво да ги надуе


Последна промяна marto853. на 03 Дек 2011, 19:01, променена общо 1 път
новият ми номер: 0877787835
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
marto853. написа:супер а трябва ли да сменям нешто друго заштото ми казаха че сега вече и при друг удар няма да се отвори нито еди от беговете заштото е сваршил някакав пиро патрон и няма какво да ги надуе
Не колега. Друго не ти трябва да сменяш. Пиропатрона е на колана. АКо ти работи колана няма проблеми. Той служи за болкиране на колана. За да не се омандаш във волана при удар.
Сменявай ги, чисти грешката и си карай.
Този на врата е лесен. Сменя се без проблем. Като свалиш кората на врата, първо сложи малката кора(тази която ти се е отворила и през нея е излязъл бега) както е напрошена на мястото и, и след това я лепи отзад на пласмасата. Ако първо я залепиш после няма да можеш да я сложиш на мястото и.
За другия бег .... там е мноооо разтуране. Бая време ще си поиграеш. Ще трябва да откачиш и тавана отлявата страна. Сваляш и колонките. Махаш лайсните от таблото. Чекмеджето под таблото от лявата страна. Ключа за фаровете и лявата духалка. Охлабваш таблото отляво и в следара (за да не го сваляш цялото). Държи се на няколко гайки (може да бяха и винтове или болтове, не съм сигурен) който се намират под декоративните лайсни на таблото. Под лявата лайсна са и винчетата на ключа за фаровете и духалката. После разкачаш бега от буксата, дърпаш лявата част на таблото към теб (бая силно требе да го дръпнеш) и го вадиш. Слагаш другия, закачаш му буксите, сглобяваш всичко, чистиш грешката и си готов. Внимавай много с тавана, да не го счупиш и да не го нацапаш.
Като слагаш бега, от двата му края има обтегачи на винтове. Като го мушнеш под таблото сложи първо винта и после го реди по колонката и тавана.
Преди да сложиш новите бегове махни бушона за беговете, да не стане някой гаф и като свършиш го сложи пак.
Не е много лесно, но и не е много трудно.
Успех
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Мерси много колега за изчерпателния ти отговор но този датчик които е от долу на колата от страни пред гумата се е счупил заедно с кората именно заради нея са се отворили беговете тя колко ли ще струва, че маи без нея няма да стане.
Последна промяна marto853. на 03 Дек 2011, 19:02, променена общо 2 пъти
новият ми номер: 0877787835
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
marto853. написа:Мерси много колега за изчерпателниа ти отговор но този датчик които е от долу на кората която се е счупила и заради нея са се отворили беговете тя колко ли ше струва че маи без нея няма да стане
Колега, отдолу на кората нямаш датчик за беговете. Датчик имаш единствено отпред пред радиатора.
Този датчик отдолу мисля че е за някаква температура.
Има и една чентралина която отчита голямо и рязко натоварване (като при удар в бордюр или стена или в нещо друго) и отваря съответния бег. При аудитата тази чентралина гори и се налага да се сменя защото неможе да се изчисти грешката (струва около 500лв), но при нас се чисти без проблем.
Ако я закачиш на компютър че ти даде грешка във пиропатрона в багажника (поне при мен беше така). Това е една тънка жичка, която е върви заедно с големия плюс в багажника. Просто я режеш (вътре са 2 жила) и ги връзваш жилата едно за друго. Изолираш я и я буташ под кората.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
искам първо да изясня, че въобще не съм наясно със системата на беговете...
но какво си мисля...
че тези бегове се надуват при нужда...
устройството, което ги надува е т.нар. пиропатрон
че след като веднъж са раздути е нужен нов пиропатрон
не че нещо, но в друга тема във форума прочетох за 3 вида пиропатрони
1) на колана, за да обтяга допълнително колана при удар
2) на въздушните възглавници, за да ги надува
3) на акумулатора, за да прекъсне тоците при удар
може и други да има, може и да не съм прав, но си мисля, че е добре колегите с разтворени бегове да проучат малко по-обстойно въпроса с пиро-патроните и евентуалната им смяна...
но какво си мисля...
че тези бегове се надуват при нужда...
устройството, което ги надува е т.нар. пиропатрон
че след като веднъж са раздути е нужен нов пиропатрон
не че нещо, но в друга тема във форума прочетох за 3 вида пиропатрони
1) на колана, за да обтяга допълнително колана при удар
2) на въздушните възглавници, за да ги надува
3) на акумулатора, за да прекъсне тоците при удар
може и други да има, може и да не съм прав, но си мисля, че е добре колегите с разтворени бегове да проучат малко по-обстойно въпроса с пиро-патроните и евентуалната им смяна...

- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
аз вече съм си ги купил частите ама няма кои да ми смени бега на колоната а сам не знам дали ще се справя ако някои колега може нека пише колко пари и каде да дойда.
Последна промяна marto853. на 03 Дек 2011, 19:03, променена общо 1 път
новият ми номер: 0877787835
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
колеги смених ги обаче ми показва, че има грешка в бека на седалката. Или нешто с седалката .Ходих при ясен на сточна гара чисти я показва му аербек ОК ипосле пак показва грешка.
Моля ако някои знае какво би могло да е да пише благодаря предварително.
Моля ако някои знае какво би могло да е да пише благодаря предварително.
новият ми номер: 0877787835
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
пичове проблема може да баде и на ощте едно място на БУКСАТА за аербега .Маистора каза,че веднаж откачен аербег от буксата в повечето случаитя се прецаквала.Сега вече всичко си бачка супер




новият ми номер: 0877787835
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани