топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 07 Юли 2009, 20:20

Колега преди време имах такива проблеми.Стрелката ми подминаваше редовно кото ми е пуснат климатика дори до 12:5-6.А веднъж на магистралата като сръчках колата в момента в който я изключих от скорост по инерция тя угасна и стрелката отиде на половин деление от червеното.Ужас!!!! Това което направих е да измия перфектно всички радиатори и да сменя антифриза.Нямаш си идея как се запечатват от мисерии!От тогава насам на 31гр.в Софийските задръствания на климатик стрелката не помръдва от 12без1 и дори втората степен на перката на климатика ми се включва супер рядко.ИЗМИЙ СКАПАНИТЕ ЕДИН МИЛИОН РАДИАТОРИ И РАДИАТОРЧЕТА! Успех.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 07 Юли 2009, 20:40

Здравейте колеги,

Благодаря за отзивите.

Поръчах си виско. Да видим сега как се монтира... :confused:
Като чета да взема и термостата да сменя...

Относно радиатора, той е нов... колко е нов незнам, всъщност, но като купих колата радиатора беше един такъв лъскав и имаше етикетче полу-закъсано Behr

Относно радиатора на парното - е той е за смяна и задължително трябва да го сменя, ама като знам какъв х... ме чака там с разкачане на таблото и още не съм се хванал... и антифриза е за смяна...

Така, действам, пробвам в жегите с жега на педала и после пиша.

Пак благодаря.

Поздрави,
Д
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 07 Юли 2009, 20:57

И аз съм за термостат ;)
Доколкото виското е трябвало като почне да загрява да вдигнеш капака и да видиш дали е зацепило,ако е при 2000об трябва да те издуха :mhihi: но това и сега можеш да го пробваш ;)

Аз онзи ден дърпах една хонда 15км на 2-ра с 2000-2500об,че беше с меки гуми :roll: а последните 3км по байр и се раскаса едната гума и сам я влачил като забратка :mhihi: и не си и помисли да загрее...
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 08 Юли 2009, 3:07

Колеги, защо всички говорите за работа на двигателя при температура '12'?
Само моета ли работи на '12 без 1'? .Т.е. един милиметър преди 12.
Работи на точно 12 само когато е градско и има задръстване, но нито милиметър повече и като излезна извън града леко връща с един милиметър назад към 12 без 1 и така си остава по целият път -дори на магистралата да е настъпваш с 180. Само на градско вдига на 12 ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Юли 2009, 7:47

Щото си с нов охладител, за това го прави, а те не са баш по мярка.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 08 Юли 2009, 9:37

ddddk написа:......Относно радиатора на парното - е той е за смяна и задължително трябва да го сменя, ама като знам какъв х... ме чака там с разкачане на таблото и още не съм се хванал... и антифриза е за смяна...

Така, действам, пробвам в жегите с жега на педала и после пиша.

Пак благодаря.

Поздрави,
Д

Дамянски, само няма да се притесняваш, смяната не е никак трудна, мога да ти помогна, ако имаш нужда
;)
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 08 Юли 2009, 9:57

sineok_pi4_ написа:Колеги, защо всички говорите за работа на двигателя при температура '12'?
Само моета ли работи на '12 без 1'? .Т.е. един милиметър преди 12.
Работи на точно 12 само когато е градско и има задръстване, но нито милиметър повече и като излезна извън града леко връща с един милиметър назад към 12 без 1 и така си остава по целият път -дори на магистралата да е настъпваш с 180. Само на градско вдига на 12 ..


не бе, ти така го виждаш, защото си със сини очи... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
иначе смятам че точно твоята кола от към охлаждане е супер

mitko_n1 написа:
ddddk написа:......Относно радиатора на парното - е той е за смяна и задължително трябва да го сменя, ама като знам какъв х... ме чака там с разкачане на таблото и още не съм се хванал... и антифриза е за смяна...

Така, действам, пробвам в жегите с жега на педала и после пиша.

Пак благодаря.

Поздрави,
Д

Дамянски, само няма да се притесняваш, смяната не е никак трудна, мога да ти помогна, ако имаш нужда
;)


изобщо не се маха таблото а само централната конзола и един капак който затваря радиаторчето, от там нататъка е лесно...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 08 Юли 2009, 10:08

Според мен като за начало си обезвъздуши системата както трябва...мисля че си я обезвъздушил на загасен двигател,а всъщност на работещ трябва да отвориш пробката... и гледай да си паркирал на равно място...но най добре е да има много лек наклон който да повдига предната част ....;)

p.s. Наливай само антифриз в концентат -20 -25...тази течност смазва водната помпа ;)
Последна промяна cucko на 08 Юли 2009, 10:13, променена общо 1 път

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 08 Юли 2009, 10:12

Стоянчо, открили сме топлата водица ;)
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i

Мнение от Diavollo » 08 Юли 2009, 11:49

Колеги, имах следния проблем - колата заграваше зверски, минаваше 12.05, почти стигаше до червеното :( Много се бях уплашил да не би да съм преграл двигателя и да се налага нова гарнитура да слагам.
Реших да споделя как реших проблема, та да съм от помощ за тези, които имат сходни проблеми.

1. Смених виското. Виското спомага за охлаждането на колата при движение с ниска скорост. При скорост над 40 км/ч въздушния поток е достатъчен за охлаждането на колата, дори и при пуснат климатик и незацепено виско.

2. Смених датчиците за температурата в радиатора - вместо да включват при 105 градуса перките на климатика (без да е пуснат), сложих такива да включват при 90 градуса, като по този начин не позволяват на колата да прегрее.

3. При мен се наложи смяна на перката, защото имах счупване на част от две лопатки. Сложих перка с 11 лопатки и по този начин сега като зацепи виското и е пуснат климатика звукът е все едно минава Еърбъс - А380

Сега дори и при зверско настъпване (аз под 3000 оборота рядко е карам) стрелката не помръдва от 12.00. Мисля като се освободя да сваля да измия радиатора...
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 08 Юли 2009, 13:53

sineok_pi4_ написа:Колеги, защо всички говорите за работа на двигателя при температура '12'?
Само моета ли работи на '12 без 1'? .Т.е. един милиметър преди 12.
Работи на точно 12 само когато е градско и има задръстване, но нито милиметър повече и като излезна извън града леко връща с един милиметър назад към 12 без 1 и така си остава по целият път -дори на магистралата да е настъпваш с 180. Само на градско вдига на 12 ..

Колега и моята работи на 12 без 1-2 ;) По логиката на Стоян, сигурно е защото и аз съм със сини очи :) Ама и това си има хубава страна-момиченцата ги харесват Изображение Изображение Изображение Изображение

Като катерих Шипка за сбирката на Узана пък седеше на 12... знам ли я и аз... тя да не ходи на 1 пък.. 1-2 минути около 12 не мисля че би било проблем, все пак хората са отбелязали къде е критичната зона. Съмнява ме при 12:05 примерно да се издухва гарнитура/глава...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 08 Юли 2009, 14:04

klintan66 написа:Може и съвпадение да е но според мен си за термостат и виско !

:yes:
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 08 Юли 2009, 14:09

dj_ennsy_1 написа:
sineok_pi4_ написа:Колеги, защо всички говорите за работа на двигателя при температура '12'?
Само моета ли работи на '12 без 1'? .Т.е. един милиметър преди 12.
Работи на точно 12 само когато е градско и има задръстване, но нито милиметър повече и като излезна извън града леко връща с един милиметър назад към 12 без 1 и така си остава по целият път -дори на магистралата да е настъпваш с 180. Само на градско вдига на 12 ..

Колега и моята работи на 12 без 1-2 ;) По логиката на Стоян, сигурно е защото и аз съм със сини очи :) Ама и това си има хубава страна-момиченцата ги харесват Изображение Изображение Изображение Изображение

Като катерих Шипка за сбирката на Узана пък седеше на 12... знам ли я и аз... тя да не ходи на 1 пък.. 1-2 минути около 12 не мисля че би било проблем, все пак хората са отбелязали къде е критичната зона. Съмнява ме при 12:05 примерно да се издухва гарнитура/глава...


това са сините очи идеята му беше че го гледате под различен ъгъл
иначе според мен нормалното е да стои стрелката на 12 без 1-2 някъде. би трябвало това да е оптималната температура, но и също така това много зависи от термостата който е сложен.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 08 Юли 2009, 15:35

С риск да се смеете,ама защо човека не си провери първо нивото на маслото,защото при мен като стигне маслото до средата на щеката почва да прави тоя номер като я назобя яко

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 08 Юли 2009, 21:37

valeri написа:С риск да се смеете,ама защо човека не си провери първо нивото на маслото,защото при мен като стигне маслото до средата на щеката почва да прави тоя номер като я назобя яко


Това за маслото го чувам за първи път. Абе колега тя твоета по колко масло гори за 10 000 км,че чак толкова много пада? Моета на 5 000 доливам половника и след това изкарва до смяната ,а като имаш на предвид че моя двигател е на 450 000 км...Много чудно маслото каква връзка има със загряването? Знам,че ако не смениш на време маслото колата започва да работи по-шумно -то се усеща , чувал съм за претропване на клапани и т.н. ама за първи път чувам за това,че е недостатъчно маслото в мазилната уредба и колата да ти загравя.

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook