топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP
Модератор: Технически модератори
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Колега преди време имах такива проблеми.Стрелката ми подминаваше редовно кото ми е пуснат климатика дори до 12:5-6.А веднъж на магистралата като сръчках колата в момента в който я изключих от скорост по инерция тя угасна и стрелката отиде на половин деление от червеното.Ужас!!!! Това което направих е да измия перфектно всички радиатори и да сменя антифриза.Нямаш си идея как се запечатват от мисерии!От тогава насам на 31гр.в Софийските задръствания на климатик стрелката не помръдва от 12без1 и дори втората степен на перката на климатика ми се включва супер рядко.ИЗМИЙ СКАПАНИТЕ ЕДИН МИЛИОН РАДИАТОРИ И РАДИАТОРЧЕТА! Успех.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
Благодаря за отзивите.
Поръчах си виско. Да видим сега как се монтира...
Като чета да взема и термостата да сменя...
Относно радиатора, той е нов... колко е нов незнам, всъщност, но като купих колата радиатора беше един такъв лъскав и имаше етикетче полу-закъсано Behr
Относно радиатора на парното - е той е за смяна и задължително трябва да го сменя, ама като знам какъв х... ме чака там с разкачане на таблото и още не съм се хванал... и антифриза е за смяна...
Така, действам, пробвам в жегите с жега на педала и после пиша.
Пак благодаря.
Поздрави,
Д
Благодаря за отзивите.
Поръчах си виско. Да видим сега как се монтира...

Като чета да взема и термостата да сменя...
Относно радиатора, той е нов... колко е нов незнам, всъщност, но като купих колата радиатора беше един такъв лъскав и имаше етикетче полу-закъсано Behr
Относно радиатора на парното - е той е за смяна и задължително трябва да го сменя, ама като знам какъв х... ме чака там с разкачане на таблото и още не съм се хванал... и антифриза е за смяна...
Така, действам, пробвам в жегите с жега на педала и после пиша.
Пак благодаря.
Поздрави,
Д

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
И аз съм за термостат
Доколкото виското е трябвало като почне да загрява да вдигнеш капака и да видиш дали е зацепило,ако е при 2000об трябва да те издуха
но това и сега можеш да го пробваш
Аз онзи ден дърпах една хонда 15км на 2-ра с 2000-2500об,че беше с меки гуми
а последните 3км по байр и се раскаса едната гума и сам я влачил като забратка
и не си и помисли да загрее...

Доколкото виското е трябвало като почне да загрява да вдигнеш капака и да видиш дали е зацепило,ако е при 2000об трябва да те издуха


Аз онзи ден дърпах една хонда 15км на 2-ра с 2000-2500об,че беше с меки гуми


- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Колеги, защо всички говорите за работа на двигателя при температура '12'?
Само моета ли работи на '12 без 1'? .Т.е. един милиметър преди 12.
Работи на точно 12 само когато е градско и има задръстване, но нито милиметър повече и като излезна извън града леко връща с един милиметър назад към 12 без 1 и така си остава по целият път -дори на магистралата да е настъпваш с 180. Само на градско вдига на 12 ..
Само моета ли работи на '12 без 1'? .Т.е. един милиметър преди 12.
Работи на точно 12 само когато е градско и има задръстване, но нито милиметър повече и като излезна извън града леко връща с един милиметър назад към 12 без 1 и така си остава по целият път -дори на магистралата да е настъпваш с 180. Само на градско вдига на 12 ..
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
ddddk написа:......Относно радиатора на парното - е той е за смяна и задължително трябва да го сменя, ама като знам какъв х... ме чака там с разкачане на таблото и още не съм се хванал... и антифриза е за смяна...
Така, действам, пробвам в жегите с жега на педала и после пиша.
Пак благодаря.
Поздрави,
Д
Дамянски, само няма да се притесняваш, смяната не е никак трудна, мога да ти помогна, ако имаш нужда


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
sineok_pi4_ написа:Колеги, защо всички говорите за работа на двигателя при температура '12'?
Само моета ли работи на '12 без 1'? .Т.е. един милиметър преди 12.
Работи на точно 12 само когато е градско и има задръстване, но нито милиметър повече и като излезна извън града леко връща с един милиметър назад към 12 без 1 и така си остава по целият път -дори на магистралата да е настъпваш с 180. Само на градско вдига на 12 ..
не бе, ти така го виждаш, защото си със сини очи...



иначе смятам че точно твоята кола от към охлаждане е супер
mitko_n1 написа:ddddk написа:......Относно радиатора на парното - е той е за смяна и задължително трябва да го сменя, ама като знам какъв х... ме чака там с разкачане на таблото и още не съм се хванал... и антифриза е за смяна...
Така, действам, пробвам в жегите с жега на педала и после пиша.
Пак благодаря.
Поздрави,
Д
Дамянски, само няма да се притесняваш, смяната не е никак трудна, мога да ти помогна, ако имаш нужда
изобщо не се маха таблото а само централната конзола и един капак който затваря радиаторчето, от там нататъка е лесно...

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Според мен като за начало си обезвъздуши системата както трябва...мисля че си я обезвъздушил на загасен двигател,а всъщност на работещ трябва да отвориш пробката... и гледай да си паркирал на равно място...но най добре е да има много лек наклон който да повдига предната част ....
p.s. Наливай само антифриз в концентат -20 -25...тази течност смазва водната помпа

p.s. Наливай само антифриз в концентат -20 -25...тази течност смазва водната помпа

Последна промяна cucko на 08 Юли 2009, 10:13, променена общо 1 път
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Стоянчо, открили сме топлата водица 


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Колеги, имах следния проблем - колата заграваше зверски, минаваше 12.05, почти стигаше до червеното
Много се бях уплашил да не би да съм преграл двигателя и да се налага нова гарнитура да слагам.
Реших да споделя как реших проблема, та да съм от помощ за тези, които имат сходни проблеми.
1. Смених виското. Виското спомага за охлаждането на колата при движение с ниска скорост. При скорост над 40 км/ч въздушния поток е достатъчен за охлаждането на колата, дори и при пуснат климатик и незацепено виско.
2. Смених датчиците за температурата в радиатора - вместо да включват при 105 градуса перките на климатика (без да е пуснат), сложих такива да включват при 90 градуса, като по този начин не позволяват на колата да прегрее.
3. При мен се наложи смяна на перката, защото имах счупване на част от две лопатки. Сложих перка с 11 лопатки и по този начин сега като зацепи виското и е пуснат климатика звукът е все едно минава Еърбъс - А380
Сега дори и при зверско настъпване (аз под 3000 оборота рядко е карам) стрелката не помръдва от 12.00. Мисля като се освободя да сваля да измия радиатора...

Реших да споделя как реших проблема, та да съм от помощ за тези, които имат сходни проблеми.
1. Смених виското. Виското спомага за охлаждането на колата при движение с ниска скорост. При скорост над 40 км/ч въздушния поток е достатъчен за охлаждането на колата, дори и при пуснат климатик и незацепено виско.
2. Смених датчиците за температурата в радиатора - вместо да включват при 105 градуса перките на климатика (без да е пуснат), сложих такива да включват при 90 градуса, като по този начин не позволяват на колата да прегрее.
3. При мен се наложи смяна на перката, защото имах счупване на част от две лопатки. Сложих перка с 11 лопатки и по този начин сега като зацепи виското и е пуснат климатика звукът е все едно минава Еърбъс - А380
Сега дори и при зверско настъпване (аз под 3000 оборота рядко е карам) стрелката не помръдва от 12.00. Мисля като се освободя да сваля да измия радиатора...
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
sineok_pi4_ написа:Колеги, защо всички говорите за работа на двигателя при температура '12'?
Само моета ли работи на '12 без 1'? .Т.е. един милиметър преди 12.
Работи на точно 12 само когато е градско и има задръстване, но нито милиметър повече и като излезна извън града леко връща с един милиметър назад към 12 без 1 и така си остава по целият път -дори на магистралата да е настъпваш с 180. Само на градско вдига на 12 ..
Колега и моята работи на 12 без 1-2






Като катерих Шипка за сбирката на Узана пък седеше на 12... знам ли я и аз... тя да не ходи на 1 пък.. 1-2 минути около 12 не мисля че би било проблем, все пак хората са отбелязали къде е критичната зона. Съмнява ме при 12:05 примерно да се издухва гарнитура/глава...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
dj_ennsy_1 написа:sineok_pi4_ написа:Колеги, защо всички говорите за работа на двигателя при температура '12'?
Само моета ли работи на '12 без 1'? .Т.е. един милиметър преди 12.
Работи на точно 12 само когато е градско и има задръстване, но нито милиметър повече и като излезна извън града леко връща с един милиметър назад към 12 без 1 и така си остава по целият път -дори на магистралата да е настъпваш с 180. Само на градско вдига на 12 ..
Колега и моята работи на 12 без 1-2По логиката на Стоян, сигурно е защото и аз съм със сини очи
Ама и това си има хубава страна-момиченцата ги харесват
![]()
![]()
![]()
Като катерих Шипка за сбирката на Узана пък седеше на 12... знам ли я и аз... тя да не ходи на 1 пък.. 1-2 минути около 12 не мисля че би било проблем, все пак хората са отбелязали къде е критичната зона. Съмнява ме при 12:05 примерно да се издухва гарнитура/глава...
това са сините очи идеята му беше че го гледате под различен ъгъл
иначе според мен нормалното е да стои стрелката на 12 без 1-2 някъде. би трябвало това да е оптималната температура, но и също така това много зависи от термостата който е сложен.

- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
valeri написа:С риск да се смеете,ама защо човека не си провери първо нивото на маслото,защото при мен като стигне маслото до средата на щеката почва да прави тоя номер като я назобя яко
Това за маслото го чувам за първи път. Абе колега тя твоета по колко масло гори за 10 000 км,че чак толкова много пада? Моета на 5 000 доливам половника и след това изкарва до смяната ,а като имаш на предвид че моя двигател е на 450 000 км...Много чудно маслото каква връзка има със загряването? Знам,че ако не смениш на време маслото колата започва да работи по-шумно -то се усеща , чувал съм за претропване на клапани и т.н. ама за първи път чувам за това,че е недостатъчно маслото в мазилната уредба и колата да ти загравя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани