топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

топло-задръстване-12:03-бели коси... Сагата продължава HELP

Мнение от ddddk » 06 Юли 2009, 23:55

Здравейте колеги,

Каквото не ми беше побеляло по косите - днес побеля...

Много е писано за виското и прочие. Четох повече от 2 часа, но за съжаление не можах да си отговоря на няколко въпроса, които сигурен съм като ги задам, ще ми дадете бърз и ясен отговор. Затова благодаря предварително.

Накратко: 18,30 часа - 28 градуса на сянка - нормален варненски трафик по околовръсното - карам първа, втора, стоп и на климатик - резултата температурата 12:02 или 12:03... нямаше 05.
Спрях, загасих. Отворих капака и чукнах перката с пръст да я завъртя колкото сила имам. Перката направи 4-5 оборота сама преди да спре...

ПЪРВИ ВЪПРОС: Това нормално ли е? Не би ли трябвало при така температура перката да се върти доста трудно? Значи ли това ново виско?

Нататък: Горният маркуч беше доста твърд и горещ. Отворих пробката за обезвъздушаване, но уви, въздух НЕ излезе. Маслото е ОК и антифриза е ОК.

ВТОРИ ВЪПРОС: Нямането на въздух в твърдия маркуч значи ли, че ще ми се размине гарнитурата?

Нататък: след около 20 минути тръгнах отново. Трябваше да направя пробег от 50 км извън града и да се върна. Час около 20.00. Околна температура 26 градуса. Как се държеше колата: когато се спускам по инерция температурата отиваше към 12 без 2, а когато карам с 3000 оборота и скорост 110-120 км в час температурата отиваше 12 без 10...

ТРЕТИ ВЪПРОС: Това нормално ли е? Значи ли, че като вдигна оборотите макар и захабено виското успява да завърти перката достатъчно, а при ниските обороти перката се върти бавно и дори при големия насрещен поток не успява да охлади достатъчно?

Нататък: прибрах колата по най-краткия път из града. Повече температурата не мина 12 часа. Но по-рано, когато това се случи, аз загасих мотора, а знам, че НЕ трябва да правя така.

ЧЕТВЪРТИ ВЪПРОС: Какво трябва да направя преди да загася мотора, когато температурата мине 12 часа? Знам, че се пуска парното на макс, но само това ли?

Еми, това е.

Накратко давам максимална информация за случката и питам мога ли да мина тънко само с едно виско или да почвам филма...

Благодаря предварително.

Поздрави,
Д

Р.S.: От 5 месеца ме чакат едни джанти и тамъъъъън изплувам да отида да ги взема и все нещо и се случва на тая кола... ба* ма***...
то любов-любов ама тя се насра вече тая мойта...
Последна промяна ddddk на 25 Юли 2009, 18:20, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 07 Юли 2009, 0:04

не се притеснявай че си всигнал малко температурата, според мен е може би нормално леко да подминава 12:00 до 12:05...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 07 Юли 2009, 0:05

Колега немога да дам точен отговор, но имах почти същия проблем само че при мен при 12:03 го забелязах и направо в сервиза не съм я чакал да загрява повече - това което смених
1. Виско - постоянно зацепено
2. Водна помпа - нова
3. Обезвъздоших системата

След тази операция колата заспа като темперетура - с това мога да помогна имам някакви спомени от майсторите казаха че имало някаде балон с въздох и помпата не качвала добре и затова така правела колата
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 07 Юли 2009, 0:10

Ами - колата се държи на обороти без да се товари... но при тези признаци... високи обороти - пада температурата... и по инерция да пада температурата ми се струва некачествен термостат, но нека знаещите да се влючат за съвети...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 07 Юли 2009, 0:15

това според мен си е 100% нормално...
при мен стрелката си седи на 12:00 при нормална експлоатация.
леко отлепя нагоре(то като я гледаш от различен ъгъл различно се вижда и немога да преценя. Но дори и 2 часа задръстване да е не качва повече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 07 Юли 2009, 0:48

Може и съвпадение да е но според мен си за термостат и виско !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: F01

.

Мнение от cherrypopper » 07 Юли 2009, 0:50

Зацепи си виското постоянно да върти и се радвай на нови джанти и звук все едно си с турбина :)
Изображение Elegance is the key to success ...


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 07 Юли 2009, 1:24

Не е нормално това загряване-термостат ,виско,водна помпа.
Затрудненото въртене на виското(на ръка) е признак,че е здраво.
Ако си пуснал парното в този момент и температурата е паднала-щеше да отпадне и водната помпа.
И аз мисля,че е термостата :roll:
П.П.колегата ,който дава съвети за постоянно зацепено виско явно не знае какво говори ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.07.2007

Мнение от danko » 07 Юли 2009, 2:05

След, като минава средата и горния маркуч е твурд ..Водна помпа имах същия проблем.. Температурата не требва да помръдва от средата така че на 12:05 не ми се струва нормално ..ако беше норнално в моя случеи като смених водната помпа сега немаше в наи големата жега градско и настъпване да си седи насредата.
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 07 Юли 2009, 7:43

klintan66 написа:Може и съвпадение да е но според мен си за термостат и виско !
Подкрепям с две ръце ;)
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: .

Мнение от the_gate » 07 Юли 2009, 7:46

cherrypopper написа:Зацепи си виското постоянно да върти и се радвай на нови джанти и звук все едно си с турбина :)

при постоянно зацепено виско се очаква и скорошна смяна на водната помпа ;)

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 07 Юли 2009, 8:06

При мен понякога стрелката показва 12.02, но за сега не се впечатлявам. Ясно ми е обаче, че ми предстои смяна на виско. Не съм отварял капака, за да проверявам каквото и да е вътре.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 07 Юли 2009, 8:48

колега, провери дали перката на климатика ти работи и на 2-те степени. инак виското ти е пътник по това, което казваш.
иначе на въпроса ти какво да правиш като загрее - пускаш парното на 4 и топлото на макс.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 07 Юли 2009, 9:16

втората степен на климатика е един вид авариен режим и не би трябвало при изправна охладителна с-ма да се пуска особено често...
иначе към колегата - най-сигурното което можеш да направиш е да смениш и трите елемента термостат виско и помпа...неминуемо проблема ще ти се реши :)
когато аз сменях тези неща смених и перката вместо с оригиналните 7 лопатки сложих такава с 11...наете ли кво става като зацепи виското и дам газ - бойнг 747 излита :)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: F01

.

Мнение от cherrypopper » 07 Юли 2009, 11:21

при постоянно зацепено виско се очаква и скорошна смяна на водната помпа


Обясни ни моля ...
Изображение Elegance is the key to success ...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook