AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- milennyc
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1832
 - Регистриран на: 20.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: Другите да му завиждат.....
 - Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
 - Детайли за колата: MNOGO BARZA
 
VRPerformance написа:при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиранкато ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност
Е тук си прав
- VRPerformance
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1107
 - Регистриран на: 8.10.2008
 - Местоположение: Ruse
 - Кара: Дизели
 
хаха подкрепям те,германците са много напредmilennyc написа:VRPerformance написа:при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиранкато ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност
Е тук си прав, по принцип софтуерното решение е по добре понеже може да ми се дават различни стойности и да докараш каквото ти трябва
. А с "болтчето" няма как . Другото което че можеш и да влиаеш на Дебитомера пак софтуерно. А бе с 2 думи Германците са замислили как от всяко нещо в колата да вадят пари и всичко е софтуерно, само гориво не се налива от лаптопа
- ясен николов
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 822
 - Регистриран на: 18.01.2009
 - Местоположение: софия
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: само бмв та
 - Детайли за колата: много бърза
 
на ,,тдс ,,ките го затваряите задължително при по новите , е 46 ,е87,е 60 е90 и т.н.,само го почистете  
			
		- VRPerformance
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1107
 - Регистриран на: 8.10.2008
 - Местоположение: Ruse
 - Кара: Дизели
 
мога лично да ти го покажа на моята кола,която е е46 320д 136кс 06.2000г© написа:VRPerformance написа:при фейса нестава да се изолира напълно,може да се бутне софтуерно но пак няма да е изолиранкато ти набие грешка и ти спира турбото,съответно губиш мощност
не знам дали сте съвсем прави
аз карах така доста километри без да ми беше спряло турбото
Последна промяна VRPerformance на 05 Юли 2009, 15:31, променена общо 1 път
					
				
			
		- VRPerformance
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1107
 - Регистриран на: 8.10.2008
 - Местоположение: Ruse
 - Кара: Дизели
 
ами ти как го затапи с пластинка ли?понеже ако си му махнал само маркуча за вакуума е възможно самия ЕГР да е зацапан и да ти е останал блокиран отворен,след което няма как да ти забие грешка понеже дебитомера следи ЕГР-клапана и ако е отворен стойностите няма да са по-високи,другия вариант е ако не е било с пластинка,е от налягането на газовете пак да се марда буталцето и да си отваря,третия вариант вече е (както и ти казваш) разлики в софтуера и зависи за коя страна са произведени.При мен е точно така както на твоя приятел,аз немога да карам със 100% затапен ЕГР© написа:моята е 10.2002 по ВИН т.е. след фейслифта и карах успешно без него известно време
сега отново съм го надянал въпросния маркуч т.е. останал е така от зимата
на колега с 2004г му дава грешка т.е. светва му лампа и няма как да кара без него. Явно има някакви разлики
- Zagy
 - нафтения
 - 
				
			 - Мнения: 6924
 - Регистриран на: 4.03.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: го на спомени
 - Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
 
На мойта не само че е изолиран, но и разкаран - на негово място ми струговаха една тръба... колата определено се чувства по-добре без АГР клапан. За е46 320д след фейслифта незнам, но тези със 136 коня под капака със сигурност е по-добре да го изолират или махат.
			Si non confectus, non reficiat.
		- VRPerformance
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1107
 - Регистриран на: 8.10.2008
 - Местоположение: Ruse
 - Кара: Дизели
 
то е ясно че е така,но не на всички може да се направят...мойта не e след фейса ама ела да видиш дали става 
			
		- Leon
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 10745
 - Регистриран на: 16.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 328i
 
Мисля,че преди да се изолира е по-добре да се почисти това на снимките и тогава да се правят изводи  
 
Това е самият клапан:
А това е входа на колектора:
Колектора или трябва да се чисти целия или ако не го сваляте да се пипа внимателно, за да не се отрони едро парче, което да попадне в клапаните. След почистването при въпросната кола (11.2002г) имаше осезаем резултат, заедно със смяната на филтрите, разбира се.
			Това е самият клапан:
А това е входа на колектора:
Колектора или трябва да се чисти целия или ако не го сваляте да се пипа внимателно, за да не се отрони едро парче, което да попадне в клапаните. След почистването при въпросната кола (11.2002г) имаше осезаем резултат, заедно със смяната на филтрите, разбира се.
Never mistake motion for action...
		- starterwrc
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 38
 - Регистриран на: 26.04.2009
 - Местоположение: стара загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е46
 - Мечтае да кара: М3 Е46
 
Здравейте колеги! Въпросния EGR клапан се изолира лесно и безболезнено, но е добре да се почистят колекторните пътища от нагара. През EGR клапана минават изгорели газове които се смесват с чист възздух и отново се вкарват в двигателя. Това е самата работа на този клапан, а той е измислен заради тяхните ЕКО норми(euro 2,3 и т.н.). На снимката е очертано с червен цвят мястото където трябва да сложите една гарнитурка изрязана от негорим материал(азбест, кингирит). Добре  е да се сложи по цялата дължина на съединението, стягате двата болта и това е! Снимката съм ползвал от колегата защото не намерих подходяща в момента! Успех !
			
		- starterwrc
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 38
 - Регистриран на: 26.04.2009
 - Местоположение: стара загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е46
 - Мечтае да кара: М3 Е46
 
- kok4o
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 144
 - Регистриран на: 15.06.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
 - Мечтае да кара: MMMMMMM
 
Последно какъв е ефекта от изолирането на AGR?Има ли послетцвия за мотора при изолирането на е46 320д 136кс?
			
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани