V10 и KERS в новата M5?
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
AlibiTu написа:acho.rs написа:Хахаха , така е , но все пак имаш много по-голяма стабилност при 4х4 , защото ако ще и със 90 км/ч да караш , като дадеш газ на 500 коня (М5) и всичките на задни колела , изобщо не е добре да си на мокро , кално или заснежено![]()
Ми тогава идва веселото
Даде , ама ако няма никой , покрай теб

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
И сега кво ... "старото" М5 е по-бързо на писта от "новото" рс6
За новото М5 ..... да не говорим
Като имаш М5 (рс6) като завали сняг ще си караш Х6М или (Къ7 в12)
Все си мисля, че докато РС6 е 4х4 никога няма да е ПО_ДОБРО от М5
За новото М5 ..... да не говорим



Като имаш М5 (рс6) като завали сняг ще си караш Х6М или (Къ7 в12)
Все си мисля, че докато РС6 е 4х4 никога няма да е ПО_ДОБРО от М5

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
kriso85 написа:И сега кво ... "старото" М5 е по-бързо на писта от "новото" рс6
За новото М5 ..... да не говорим![]()
![]()
![]()
Като имаш М5 (рс6) като завали сняг ще си караш Х6М или (Къ7 в12)
Все си мисля, че докато РС6 е 4х4 никога няма да е ПО_ДОБРО от М5
Брат въртим в кръг - повтаряме едно и също , дай спрем че и без тва поомазахме темата

ПС: автомобили 4х4 - Порше Турбо , Ламборгини Галардо ЛП 560-4 , Нисан ГТ-Р

kriso85 написа:И сега кво ... "старото" М5 е по-бързо на писта от "новото" рс6
За новото М5 ..... да не говорим![]()
![]()
![]()
Като имаш М5 (рс6) като завали сняг ще си караш Х6М или (Къ7 в12)
Все си мисля, че докато РС6 е 4х4 никога няма да е ПО_ДОБРО от М5
Недейте така, RS6 си е по-бързо от M5 на писта. Има много официални тестове и всичките го потвърждават. Не е голяма разликата, но твърдо RS6 си е отпред. От там вече като започнем да говорим за комфорт, интериор, скоростна кутия и спирачки RS6 е много пред M5. Моята е с керамика - 420mm предни дискове. Не може да се сложи по-малко от 20" джанта, но спира безкомпромисно. Интересно, че някой неща от поддръжката на RS6 излизат май почти двойно на 997 Turbo. 216 лв за два смешни въздушни филтъра, които аз ги сменям на 5-7000 км

Оффтопик: до всички колеги с турбо мотори - сменяйте въздушния филтър поне на 10 000 км ако карате в софия. Като ги гледам на 7000 км на какво приличат...
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Май докато не излезе официално нищо няма да е ясно - ще продължат спекулациите В10 , В8 и т.н. (някъде бях чел В12)


Ама тоя КЕРС навсякъде го пишат, дали няма доза истина.... (дано)
ПП: към колегите по-горе : ок да спираме със спора, че наистина се отклонихме "леко" от темата

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Аз пък си мисля, че ще е баш V8 и 555 конски сили
... така като гледам ... М5 може и да излезе заедно с нормалната 5-та серия ... т.е. 2010 ... а двигателя на Х5М и Х6М що да е стар
... съвсем нов си е ... и с тези 555 к.с. пасва много добре на М5
... много петици.
Но въпреки всичко ... тая тема с М5 си е живо хвърляне на боб



Но въпреки всичко ... тая тема с М5 си е живо хвърляне на боб

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Под "стар" имам предвид, че вече сме го виждали (в Х5/6М)
Все си мисля че от Мгмбх ще ни изненадат с нещо ново
И защо не новото М5 да е 600+++ конски сили пък дори и от този В8 4.4 матор
Иначе за боба си прав 




"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ivan83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 28.01.2008
- Кара: на цигари
- Мечтае да кара: само на пури
- Детайли за колата: и тя пуши
http://www.youtube.com/watch?v=gpaVTdqsPLk
От 50 до 270 определено рс6 е малко по бързо
, но аз съм чувал че след 270-280 турбо двигателите и особено 4х4 отстъпват значително
особено тази рс6.
Знам за гонка на магистрала между рс6 580кс и е92 М3 420кс и Аудито е дърпало до 280км/ч а по нататък ....
От 50 до 270 определено рс6 е малко по бързо


Знам за гонка на магистрала между рс6 580кс и е92 М3 420кс и Аудито е дърпало до 280км/ч а по нататък ....

Последна промяна ivan83 на 11 Сеп 2009, 22:10, променена общо 1 път
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
MaXimal написа:Modulo написа:acho.rs написа:... която едва ли е на чертожните дъски още
Всъщност докато ние тука си говорим, някъде по света, дали в пустинята на Аризона, дали близо до северния полюс около Исландия или на писта, бъдещото М5 или някакъв франкенщайн от него и сегашната M5-ца навърта километри и пълни логовете...
... и може един съфорумец да я кара някъде из света. Ако работи още за БМВ АГ де...
Работи , лятото го видях на излизане от София в посока Ботевград да води колона потенциални клиенти на тестдрайв и си махнахме

Значи ,че новата петица като технология замаскирана в каросерия на Е60 фейслифт се тества е ясно и видно от авторитетната Немска преса ,както и не само от нея


Вижте , че може и да решат в името на бизнеса да дадат за първи път възможност на клиентите да поръчват БМВ без бъбреци и светещи надписи с името на шофьора по праговете на вратите + заден капак като на Шкода Сюпърб за да не мърморят клиентите май е най-вероятно

Георги Пенчев
Penchev написа:
Вижте , че може и да решат в името на бизнеса да дадат за първи път възможност на клиентите да поръчват БМВ без бъбреци и светещи надписи с името на шофьора по праговете на вратите + заден капак като на Шкода Сюпърб за да не мърморят клиентите май е най-вероятно![]()
По същата логика си мисля,че двигателя ще е в8 от х5м.Нали е криза и за по ефтино направо готов агргат + - някой кон,и това е.Това все пак не значи,че ще е лоша кола,даже напротив

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: V10 и KERS в новата M5?
Ще бъде уникално животно 

- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Re:
steeN написа:нека спекулациите да започнат, сега!
според мен е малко вероятно да е v10. сегашния двигател(x5 m) е достатъчно добър. а ако успеят да измислят и кутия с двоен съединител съвсем отича работата, защото не вярвам m5 да е с автоматични скорости. все пак rs6 е автоматик + перманентно 4x4 - по неефективна конфигурация няма
и за kers много ме съмнява да успеят да сложат. те не могат да го набутат във формулите си още.
не забравяй че правилата и ограниченията, които има във Ф1 ги няма при туристическите автомобили... а БМВ ако не се лъжа бяха първите, които започнаха да влагат технологиите развивани за Ф1 в серийните си коли... та няма да се очудя да има някаква версия и на КЕРС...
относно 4х4-то според мен е по ефективно от задното при стоенето на пътя, единствения му проблем на практика е че има малко повече загуби и се дрифти по трудно... ама на кого му пука ако имаш 600 коня под капака


- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Re:
DEFLEPPARD написа:относно 4х4-то според мен е по ефективно от задното при стоенето на пътя, единствения му проблем на практика е че има малко повече загуби и се дрифти по трудно... ама на кого му пука ако имаш 600 коня под капака
Мда... А защо тогава F1, Enzo, CCX и Carrera GT са със задно?

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани