Повдигачи ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bavarec_85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: asenovgrad
Повдигачи ?
Проблема е следния ,колата е имам от 3 месеца 318 ИС купе, карам я с кастрол 10 :40 минал сам 2000 км от смяната дигам щеката маслото си е на средата само като е стъдена колата като я запаля се чува повдигача да цъка за момент и спира ,после като загре е и няма проблем , ако сложа няква добавка ще имали ефект или да отварям двигателя да сменям повдигачите ?
xaresvam vsi4ki BMW ta 

- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Повдигачи ?
bavarec_85 написа:Проблема е следния ,колата е имам от 3 месеца 318 ИС купе, карам я с кастрол 10 :40 минал сам 2000 км от смяната дигам щеката маслото си е на средата само като е стъдена колата като я запаля се чува повдигача да цъка за момент и спира ,после като загре е и няма проблем , ако сложа няква добавка ще имали ефект или да отварям двигателя да сменям повдигачите ?
Не се занимавай с глупости
Мисля, че тази тема ще ти от полза.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=151936&postdays=0&postorder=asc&start=15
Особено това което казва колегата(надявам се нищо против че му копирам мнението
):
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=151936&postdays=0&postorder=asc&start=15
Особено това което казва колегата(надявам се нищо против че му копирам мнението

sonny написа:....Когато повдигача е чист и няма нагар по него и маслото е добро, при студен мотор винаги трябва да изхлопат за 2-4 секунди, нормално е все пак, през ноща мотора се оттича, маслото когато е топло е по-рядко и отпуска налягането, за да си регулира на другия ден хлабината. Грешка е да си мислим, че не рябва да изтропват на първо палене. Вече ако изтропват и при топъл мотор първо се търси проблем в маслото, после по маслена система. Скоро ще пусна тема със детайлни снимки и обяснение, как се прави. Но просто ме ъмрзо да седна и да пиша фермани. Така, че тропат ли на студено за около 2-4 секунди не е проблема, проблем е тропат ли при палене на топъл мотор и при много каране на колата. Например ако се кара на писта колата и после тропат, ресто, не тропат ли е супер. Тропат ли на топъл мотор лошо, не тропат ли супер. С две думи, повдигач трябва да се чува само и единствено при първо палене на студен мотор. Препоръчвам Масло Якко ако се кара в доста натоварен режим, а ако се кара нормално Лики Моли с молибден, молибдена има свойството да изчиства отлаганията по мотора от маслото, но добавките му не издържат на високет обороти продължително време.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Повдигачи ?
bavarec_85 написа:Проблема е следния ,колата е имам от 3 месеца 318 ИС купе, карам я с кастрол 10 :40 минал сам 2000 км от смяната дигам щеката маслото си е на средата само като е стъдена колата като я запаля се чува повдигача да цъка за момент и спира ,после като загре е и няма проблем , ако сложа няква добавка ще имали ефект или да отварям двигателя да сменям повдигачите ?
Не сменяй нищо !!!!!!!!!! Това поведение на колата е съвсем нормално ... има 1000 теми във форума по тоя въпрос , потърси ги .... Това "цекане" за моемент както казваш ти е до като помпата вдигне налягането и качи маслото ... Щом не ти тракат повдигачите след като качи масло и при загрял двигател , карай и се не бой .... Най -добре се чуват повдигачите м/у 1100 и 1400 об/мин ... Дай леко газ да качиш до тия обороти и ако двигателя мърка и не се чува тракане ,значи всичко е 6 ...
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
ще си позволя да не се съглася с горното мнение, а и със сони също... ще пусна тема, но по-нататък, да си говорим за прочутите повдигачи и поведението им...
кардиналния извод тук конкретно е, че няма за какво все още да се притесняваш... вътрешните пружинки на повдигачите работят... все още... като се стопират и те, вече ще има проблем... и добавки, и масла не решават нещата... въпрос на просто износване... нищо не е вечно
кардиналния извод тук конкретно е, че няма за какво все още да се притесняваш... вътрешните пружинки на повдигачите работят... все още... като се стопират и те, вече ще има проблем... и добавки, и масла не решават нещата... въпрос на просто износване... нищо не е вечно

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Владо написа:ще си позволя да не се съглася с горното мнение, а и със сони също... ще пусна тема, но по-нататък, да си говорим за прочутите повдигачи и поведението им...
кардиналния извод тук конкретно е, че няма за какво все още да се притесняваш... вътрешните пружинки на повдигачите работят... все още... като се стопират и те, вече ще има проблем... и добавки, и масла не решават нещата... въпрос на просто износване... нищо не е вечно
Добре колега ... не искам да го превръщаме в дискусия , но все пак обясни ми защо след като на три коли до сега (Е36 , М43) , сменяваме повдигачи (чисто нови , оригинални от Дару) , на едната кола даже сменихме и маслената тръбичка дето маже вала и кобилиците с чисто нова , пак оригинална .... и въпреки това и на трите коли при палене в началото повдигачите "изцъкват" леко ..... Мериме налягането на маслената помпа и е перфектно. На моята кола след смяна на повдигачите (пак М43 двигател) съм пробвал няколко различни масла и като марка и като гъстота .... и все си е това, изцъкват за момент в началото и после всичко е наред....
За това съм коментирал , че според мен това поведение е нормално .... Но щом имаш аргумент в против ,сподели го или щом казваш , че ще пуснеш тема по въпроса ще я очаквам с нетърпение......
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Владо написа:ще си позволя да не се съглася с горното мнение, а и със сони също... ще пусна тема, но по-нататък, да си говорим за прочутите повдигачи и поведението им...
кардиналния извод тук конкретно е, че няма за какво все още да се притесняваш... вътрешните пружинки на повдигачите работят... все още... като се стопират и те, вече ще има проблем... и добавки, и масла не решават нещата... въпрос на просто износване... нищо не е вечно
Напълно подкрепям Владо , както бях писал и преди - няма нова кола на която да и пречукват повдигачите при палене. И да се сменят повдигачите , ако преди е карана дълго с блокирали се износва и леглото на повдигача и после - "ми то е нормално да изтракват...".
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
добре а на мен също ми изтракват на студено, но при мен и на топъл мотор се чуват дори и по-зле, също така както каза колегата metodi80, между 1100 и 1400 оборота се чува също едно леко чукяане, тоест да разбирам че моите са за смяна вече така ли ? Така я карам вече 17 000 км и все си е същото нищо не се е променило вече 3 смени на маслото (10/40 Тексако, отригинало от вносителя, който е познат го сменям) ?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
BiTurbo написа:добре а на мен също ми изтракват на студено, но при мен и на топъл мотор се чуват дори и по-зле, също така както каза колегата metodi80, между 1100 и 1400 оборота се чува също едно леко чукяане, тоест да разбирам че моите са за смяна вече така ли ? Така я карам вече 17 000 км и все си е същото нищо не се е променило вече 3 смени на маслото (10/40 Тексако, отригинало от вносителя, който е познат го сменям) ?
Щом ти тракат повдигачите на загрял двигател , работата не е добре ... за ревизия си ...!
- aureus_gold
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 31.01.2009
- Местоположение: АБСУРДИСТАН
- Пол: Мъж
- Кара: колкото може
- Мечтае да кара: докато може
И аз имах същия проблем.Повдигачите тракаха когато си искат.От начало само при студен старт ,а в последствие и при топъл двигател.Слушах различни мнения от ...карай няма проблеми до ...сменяй повдигачите веднага!Пробвах с добавки ,сменях маслата,но...Накрая ми писна да слушам безинов мотор да трака като дизел и...в бокса.Купих 8бр.повдигачи INA, за 21лв.бр и отваряме капака.И какво да Ви кажа.Грозна картинка...разпределителния вал и кобиличките надрани яко.Явно са се износили заради не работещи повдигачи.Мислих какво да направя?Нов вал около 280лв и 26 лв за кобиличка.Смятах и се заформи здрава цифра.Нещо ме накара да се замисля за 2-ра употреба.Потърсих в 5-6 авто морги и няма...Накрая попаднах на двигател 316 дошъл от Италия.Гадовете ми продадоха цялата глава за 280 лв,но преди да я купя я отворихме.Беше в перфектно сътояние.Смених вала и кобиличките и сега двигателя мърка.Така.че решавай си проблема докато е време.
От всички педали най-много харесвам на газ-та!
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
metodi80 написа:BiTurbo написа:добре а на мен също ми изтракват на студено, но при мен и на топъл мотор се чуват дори и по-зле, също така както каза колегата metodi80, между 1100 и 1400 оборота се чува също едно леко чукяане, тоест да разбирам че моите са за смяна вече така ли ? Така я карам вече 17 000 км и все си е същото нищо не се е променило вече 3 смени на маслото (10/40 Тексако, отригинало от вносителя, който е познат го сменям) ?
Щом ти тракат повдигачите на загрял двигател , работата не е добре ... за ревизия си ...!
Под ревизия какво имаш предвид ? Само със смяна на повдигачите ли ще мине ? Работата е, че по принцип не се чува почукването, за да се чуе е нужно да на ведеш ухо до двигателя и леко да подаваш ръчни газ и се чува съвсем леко м/у 1100-1500 оборота. Другото е че на загрял мотор като запаля се чуват яко за 2сек. и после утихва всичко.

П.С. Сега съм в Германия и след месец се прибирам за 20тина дена и съм реьил да ги сменям, просто искам да съм 100% сигурен че са те понеже ще купуваме оригинални от БМВ, а те са 43лв бройката и сумата става доста....
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
aureus_gold написа:И аз имах същия проблем.Повдигачите тракаха когато си искат.От начало само при студен старт ,а в последствие и при топъл двигател.Слушах различни мнения от ...карай няма проблеми до ...сменяй повдигачите веднага!Пробвах с добавки ,сменях маслата,но...Накрая ми писна да слушам безинов мотор да трака като дизел и...в бокса.Купих 8бр.повдигачи INA, за 21лв.бр и отваряме капака.И какво да Ви кажа.Грозна картинка...разпределителния вал и кобиличките надрани яко.Явно са се износили заради не работещи повдигачи.Мислих какво да направя?Нов вал около 280лв и 26 лв за кобиличка.Смятах и се заформи здрава цифра.Нещо ме накара да се замисля за 2-ра употреба.Потърсих в 5-6 авто морги и няма...Накрая попаднах на двигател 316 дошъл от Италия.Гадовете ми продадоха цялата глава за 280 лв,но преди да я купя я отворихме.Беше в перфектно сътояние.Смених вала и кобиличките и сега двигателя мърка.Така.че решавай си проблема докато е време.
багодаря за съвета, така съм и решил да оправям докато е време, но мисля че при мен проблема няма да е вала и кобилиците, тъй като аз съм с М43, а и двигателя работи тихо , както съм описал по-горе трябва да се заслушаш сериозно, за да се чуе тропането, по-голямото ми притеснение е, че и на загрял мотор изтропват за 2 сек.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани