Електрически неволи
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Електрически неволи
Добър ден. Преди 2-3 дена ми светна зелената лампичка за халогените, а халогени аз нямам. Викам си "нека си свети не ми пречи", е да ама вчера като ме заваля дъжд за пореден път си карам на чистачки всичко точно докато не реших да тръпна лостчето за чистачите и да пръсна малко вода на стъклото( защо го направих и аз не знам   ). И в този момент ми изгасна зелената лампичка, но ми спряха и чистачиките - оказа се бушон. Като сложа бушон свети лампичката и има чистачки но като искам да пръсна гърми бушона. Днес реших да се позанимавам да видя каде е проблема и при една от пробите от колоната на волана излезна малко пушек, разбрах че е лостчето, извадих го и с мултицет замерих всичко пуска си ток както си трябва. Замерих колко ток достига до помпичката на казанчето и там има 3 волта и нещо. Да си купя ново лостче е най-лесно, но преди това искам да се допитам до вас дали е съзможно да се окъсява в нещо веригата и него така каква е връзката на чистаките с халогените. И въобще каде да търся проблема.
 ). И в този момент ми изгасна зелената лампичка, но ми спряха и чистачиките - оказа се бушон. Като сложа бушон свети лампичката и има чистачки но като искам да пръсна гърми бушона. Днес реших да се позанимавам да видя каде е проблема и при една от пробите от колоната на волана излезна малко пушек, разбрах че е лостчето, извадих го и с мултицет замерих всичко пуска си ток както си трябва. Замерих колко ток достига до помпичката на казанчето и там има 3 волта и нещо. Да си купя ново лостче е най-лесно, но преди това искам да се допитам до вас дали е съзможно да се окъсява в нещо веригата и него така каква е връзката на чистаките с халогените. И въобще каде да търся проблема.
Втория проблем е малко по особен. Откакто взех колата не и свети левия габарит, не достига ток до там, проблема е някаде по жиците, но не ми се занимава, а и не карам на габарити, накратко не съм се занимавал. Но днес брат ми ми обърна внимание че този ляв габарит, които попринцип не свети е започнал да свети когато е отключен волана и в положенията по нататък (контакт и запалена кола). Като светенето му не се влияе от това дали съм включил фарове (демек свети и без да съм дръпнал сключа). Като е изваден ключа и заключен волана не свети. Не свети и като включа онази функция да светят само леви или само десни габарити. Тук нямам никакви предположения каде може да е проблема освен в ключа. Но зумера, които съм вързал директно за ключа не свири когато свети този габарит.
Извинявам се ако нещо не съм обяснил разбираемо, но и на себе си не мога да обясня, какво става.
Колата е двоен стоп "86 набор с М10 двигател.
Благодаря предварително на отзовалите си.
			
		 ). И в този момент ми изгасна зелената лампичка, но ми спряха и чистачиките - оказа се бушон. Като сложа бушон свети лампичката и има чистачки но като искам да пръсна гърми бушона. Днес реших да се позанимавам да видя каде е проблема и при една от пробите от колоната на волана излезна малко пушек, разбрах че е лостчето, извадих го и с мултицет замерих всичко пуска си ток както си трябва. Замерих колко ток достига до помпичката на казанчето и там има 3 волта и нещо. Да си купя ново лостче е най-лесно, но преди това искам да се допитам до вас дали е съзможно да се окъсява в нещо веригата и него така каква е връзката на чистаките с халогените. И въобще каде да търся проблема.
 ). И в този момент ми изгасна зелената лампичка, но ми спряха и чистачиките - оказа се бушон. Като сложа бушон свети лампичката и има чистачки но като искам да пръсна гърми бушона. Днес реших да се позанимавам да видя каде е проблема и при една от пробите от колоната на волана излезна малко пушек, разбрах че е лостчето, извадих го и с мултицет замерих всичко пуска си ток както си трябва. Замерих колко ток достига до помпичката на казанчето и там има 3 волта и нещо. Да си купя ново лостче е най-лесно, но преди това искам да се допитам до вас дали е съзможно да се окъсява в нещо веригата и него така каква е връзката на чистаките с халогените. И въобще каде да търся проблема.
Втория проблем е малко по особен. Откакто взех колата не и свети левия габарит, не достига ток до там, проблема е някаде по жиците, но не ми се занимава, а и не карам на габарити, накратко не съм се занимавал. Но днес брат ми ми обърна внимание че този ляв габарит, които попринцип не свети е започнал да свети когато е отключен волана и в положенията по нататък (контакт и запалена кола). Като светенето му не се влияе от това дали съм включил фарове (демек свети и без да съм дръпнал сключа). Като е изваден ключа и заключен волана не свети. Не свети и като включа онази функция да светят само леви или само десни габарити. Тук нямам никакви предположения каде може да е проблема освен в ключа. Но зумера, които съм вързал директно за ключа не свири когато свети този габарит.
Извинявам се ако нещо не съм обяснил разбираемо, но и на себе си не мога да обясня, какво става.
Колата е двоен стоп "86 набор с М10 двигател.
Благодаря предварително на отзовалите си.
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
- 
				
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
като отвори не видя ли откъде е бил пушека...
провери сноповете кабели,тръгни от кабелите на ключа за халогените и по тях до таблото с предпазителите,гледай за разтопена изолация и слепени проводници...обърни внимание на мястото където преминават в двигателния отсек/опират ли на ламарината
не слагай по-големи предпазители,че лошо...
			
		провери сноповете кабели,тръгни от кабелите на ключа за халогените и по тях до таблото с предпазителите,гледай за разтопена изолация и слепени проводници...обърни внимание на мястото където преминават в двигателния отсек/опират ли на ламарината
не слагай по-големи предпазители,че лошо...
Пушека по всяка вероятност е от лостчето. Но няма нагоряло по него, само някаква гняс е изтегла, но това може и смазката от вътре да е. Кабелите по спомен са си закачени за купето с пластмасовите щипки и нямат стопено никаде, само под кутията с бушони не съм погледнал. Утре след работа ще погледна по обстоино. И евентуално ще купя лостче, което е наи лесното. А бушоните слагам по 5А, че пукат веднага  .
 .
			
		 .
 .След месец ремонтиране и зарязване на проблема  поради липса на време. Стигнах до извода, че всичко е наред и пак не работи  . След внимателно проследяване на всички снопове кабели, установих че всички кабели са здрави. Но и че има лек нагар на 2 кабелчета в кутията на бушоните при релето за чистачите. Но окъсяването се получава и без релето. Също така махнах лостчето, разглобих го и не видях нищо нередно в него.  Съживявам тази тема с надеждата някои на ми обясни каква е веригата на пръскалките. Тъй като на мене ми се губят от каде минава "+" от каде "-". И дали е възможно лостчето да прави мизерията при положение че подава "-" и до него не достига никаде "+".
 . След внимателно проследяване на всички снопове кабели, установих че всички кабели са здрави. Но и че има лек нагар на 2 кабелчета в кутията на бушоните при релето за чистачите. Но окъсяването се получава и без релето. Също така махнах лостчето, разглобих го и не видях нищо нередно в него.  Съживявам тази тема с надеждата някои на ми обясни каква е веригата на пръскалките. Тъй като на мене ми се губят от каде минава "+" от каде "-". И дали е възможно лостчето да прави мизерията при положение че подава "-" и до него не достига никаде "+".
П.П. Левия габарит и лампата за халогена изгаснаха отсамосебеси.
			
		 . След внимателно проследяване на всички снопове кабели, установих че всички кабели са здрави. Но и че има лек нагар на 2 кабелчета в кутията на бушоните при релето за чистачите. Но окъсяването се получава и без релето. Също така махнах лостчето, разглобих го и не видях нищо нередно в него.  Съживявам тази тема с надеждата някои на ми обясни каква е веригата на пръскалките. Тъй като на мене ми се губят от каде минава "+" от каде "-". И дали е възможно лостчето да прави мизерията при положение че подава "-" и до него не достига никаде "+".
 . След внимателно проследяване на всички снопове кабели, установих че всички кабели са здрави. Но и че има лек нагар на 2 кабелчета в кутията на бушоните при релето за чистачите. Но окъсяването се получава и без релето. Също така махнах лостчето, разглобих го и не видях нищо нередно в него.  Съживявам тази тема с надеждата някои на ми обясни каква е веригата на пръскалките. Тъй като на мене ми се губят от каде минава "+" от каде "-". И дали е възможно лостчето да прави мизерията при положение че подава "-" и до него не достига никаде "+".
П.П. Левия габарит и лампата за халогена изгаснаха отсамосебеси.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
http://bmw.ctcms.net/BMW/E-Books/E30/Wiring%20Diagrams%20-%20E30%20%281983%20to%201992%203%20Series%29/e30_86.pdfluspa написа:...ток достига до помпичката на казанчето и там има 3 волта и нещо...окъсяването се получава и без релето...
Стр.60.
"Минус"-а от лостчето само "минава покрай" релето за чистачките - колкото да им даде импулс и да бръснат 3 пъти. Тоя минус направо си отива на помпата. Щом там има само 3V - махни куплунга от помпата и пробвай пак.
Ако на куплунга си дойдат 12-14V и бушона не изгори - нова/друга помпа (аз сложих от задна чистачка на Лада
 ).
).
Ако бушона пак гори - "късото" е в куплунга към помпата или по сдвоените жици до него.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

Мерси за инфото.   Моторчето му дадох ток директно от акумулатора и си бачка.Срязах жиците при лявото бонбе с цел да си прокарам нови и установих, че проблема е някаде в снопа с кабели след бушоните. Отворих, видях каква олелия е там и утре ще си прокарам нови дублиращи кабели от лостчето. Поне вече знам от каде трябва да минават тия кабели, че месец си размотавам кабели около фаровете.
 Моторчето му дадох ток директно от акумулатора и си бачка.Срязах жиците при лявото бонбе с цел да си прокарам нови и установих, че проблема е някаде в снопа с кабели след бушоните. Отворих, видях каква олелия е там и утре ще си прокарам нови дублиращи кабели от лостчето. Поне вече знам от каде трябва да минават тия кабели, че месец си размотавам кабели около фаровете.
			
		 Моторчето му дадох ток директно от акумулатора и си бачка.Срязах жиците при лявото бонбе с цел да си прокарам нови и установих, че проблема е някаде в снопа с кабели след бушоните. Отворих, видях каква олелия е там и утре ще си прокарам нови дублиращи кабели от лостчето. Поне вече знам от каде трябва да минават тия кабели, че месец си размотавам кабели около фаровете.
 Моторчето му дадох ток директно от акумулатора и си бачка.Срязах жиците при лявото бонбе с цел да си прокарам нови и установих, че проблема е някаде в снопа с кабели след бушоните. Отворих, видях каква олелия е там и утре ще си прокарам нови дублиращи кабели от лостчето. Поне вече знам от каде трябва да минават тия кабели, че месец си размотавам кабели около фаровете.
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
