Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50
Модератор: bum_bum
- divane-s-m10
- Потребител
- Мнения: 38
- Регистриран на: 13.12.2008
Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50
Djelebov написа:ludiagsm написа:Днес сутринта ми дойде една идейка , как се слага колянов вал от 2,5 тдс с ход 82,8 мм на м50 б20 ванос или без, няма зна4ение идеята е да се увели4и хода на буталото от стандартния 66мм на 82,8 като се запази същия диаметър на буталата 80мм полу4ава се 2495,9232 кубика, като степента на сгъстяване отива също доста нагоре не съм го смятал но някъде около 12 и половина това зна4и 4е може да се кара само с шел v-power ili omv 100 но ще върви много яко за атмосферка.
За момента проблема идва само от биелките защото трябва да са по-къси с 8,4мм от фабри4ните на М50В20 ,та преди малко говорих с ТОМ от несебър та той също е смятал тея тунинг смет4исци преди време
и на4и за биелки се взимат 130мм от м20б20 като предварително се скъсят с 3,5 или 4 мм(има къде това да се направи 4итаво без да има грижи) и нещата стават. Ако някой иска да си кара и с нормален бензин ще трябва да си вземе 3мм гарнитурка кометик или да си направи 1мм дебала подложка изрязана на лазер и две стандартни гарнитурки отгоре и отдолу садви4 след това един регулатор за налагане на горивото натегнат на 4,0 4,5 бара и насраните атмосферни голф4ета и астри може само да ви дишат пушека от гумите и аспуха хи хи хи
2,5 мотор, без акциз, с документи за B20 отговарящи на номера на двигателя
Идеята за "лесно" повишаване на въртящия момент страшно много ме ентусиазира, защото на е34-ката точно това и идва малко. От доста време искам да се заема спроект за силов тунинг (исках да турбинирам 318) , но въпреки това си взех 520iA -най-подходящата ....и тая работа отпадна. Като я видях тая идея и веднага почнах да правя сметки кви пари ще излезе. В тая връзка искам да питам за някой неща:
За какви пари могат да се намерят валът от тдс и биелите?? Ще издържат ли автоматика ми и диференциала на въртящия момент???
прочетох темата и имам 1-2 въпроса
Значи прави се цялат интервенция и електрониката оригиналната ли остава? Също за главата ако се направи в стил 6 дросела 6 тромпета аербокс за стил и се портне леко главата ще се реши ли проблема с храненето ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
infected написа:Някой има ли инфо за слагане на дебитомер от 540i na m50b20 ?
Както и други трикове за подобрения на "throttle response'a ?"
Мерси.
Де да ставаше толкова лесно и просто със смяната на една част по всмукателната система и хоп- тротъл риспонса става супер...
bum_bum написа:Де да ставаше толкова лесно и просто със смяната на една част по всмукателната система и хоп- тротъл риспонса става супер...
Питах за инфо как може да стане ... но явно в този форум технически въпроси не може да се задават .... Първия ще иска да те преебие, вторя да те измами, третя да ти пробута нещо, четвъртя ще те нахрани, а петя ще те заплашва ... с 2 думи незнаеш кой казва истината ... .......
Няма смисал да задавам въпроси от които всички ще сме от полза
Bum_bum, нищо лично
Peace !
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
infected написа:bum_bum написа:Де да ставаше толкова лесно и просто със смяната на една част по всмукателната система и хоп- тротъл риспонса става супер...
Питах за инфо как може да стане ... но явно в този форум технически въпроси не може да се задават .... Първия ще иска да те преебие, вторя да те измами, третя да ти пробута нещо, четвъртя ще те нахрани, а петя ще те заплашва ... с 2 думи незнаеш кой казва истината ... .......
Няма смисал да задавам въпроси от които всички ще сме от полза
Bum_bum, нищо лично
Peace !
Има нещо вярно в думите ти
Чак от 540, не съм срещал, но виж, от 528 съм. Имало минимален ефект, но колко си струва цялата операция, не съм сигурен в това
Защо не опиташ със смяна на ECU-то? Аз лично ще го правя това скоро с MegaSquirt.
Идеята е добра ... обаче незнам кой ще ми го настрой MegaSquirt-a като хората ....
Най вече ме дразни throttle риспонса на тези 6-таци ... чета от други източници и с 2 думи с дебитомер от 540 + шлайфан throttle body(Аftermarket) имало резултати .. но незнам ....
Идейки много .... въпроса е в кое да се известира
Най вече ме дразни throttle риспонса на тези 6-таци ... чета от други източници и с 2 думи с дебитомер от 540 + шлайфан throttle body(Аftermarket) имало резултати .. но незнам ....
Идейки много .... въпроса е в кое да се известира
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Ако сложиш мегата махаш директно дебитомера.
Хора които настройват има много
Не съм сигурен от толкова по-голяма кола какъв ще ти е резултата при варианта които търсиш.
Хора които настройват има много
Не съм сигурен от толкова по-голяма кола какъв ще ти е резултата при варианта които търсиш.
Re: ре
slavianko написа:S-stail написа:slavianko написа:Едва ли някой дори се е пробвал да го направиVmax написа:Някой събрали вече такова "нещо" под капака си дали с вал от тдс,дали с от б25.Нищо не се споменава,аз мойта не я направих,защото се наложи да се разделя с нея,но сега ми се върти нещо в главата за аматьорския шампионат (италянско преследване или тайм атак)Та ако някой е осъществил конверсията нека сподели
Славяне,има бре
преди повече от една година, над 30 000км, с 3,07диф
http://www.youtube.com/watch?v=MMsOj66NifM
http://www.youtube.com/watch?v=aRAsx3qEQwA
http://www.facebook.com/video/?id=100000397640105
Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50
Доста добър резултат
Дай малко повече инфо, ако може.
Дай малко повече инфо, ако може.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: ре
Soul_Fly написа:slavianko написа:S-stail написа:slavianko написа:Едва ли някой дори се е пробвал да го направиVmax написа:Някой събрали вече такова "нещо" под капака си дали с вал от тдс,дали с от б25.Нищо не се споменава,аз мойта не я направих,защото се наложи да се разделя с нея,но сега ми се върти нещо в главата за аматьорския шампионат (италянско преследване или тайм атак)Та ако някой е осъществил конверсията нека сподели
Славяне,има бре
преди повече от една година, над 30 000км, с 3,07диф
http://www.youtube.com/watch?v=MMsOj66NifM
http://www.youtube.com/watch?v=aRAsx3qEQwA
http://www.facebook.com/video/?id=100000397640105
Ся ако и споделиш коя точно карантия си сложил
вътре и каква степен е станал мотора си номер 1
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50
От къде я изровихте тая тема ???
Аз сътворих вече един двулитров от 2 на 2.5л. Схемата е супер елементарна и всичко ни е под носа ни. Просто човек трябва да се поразрови малко из бумагите и да види кое става и кое не.
И понеже вече ми писна да си карам сивика за евридейка започнах един нов проект за бъдещата си атмосверна евридейка която ще е на газ. Заиграл съм се и ще стане доста интересно.Тук теми обаче няма да пускам. Ще подскажа само че блока е от М50 Б25. Дългоходов вал, биели от М50 и бутала от друга марка автомобил на 86мм. Кубатурата ще е някъде към 3л. Има и вариянт да стане към 3150 обаче не ми се дават толкова пари за вал. Разпределителните валове също ще са мааалко по остри за да става за нормално каране. Ще е с дроселчета и колектори с еднакви рънари. Вече съм набавил най важните компоненти и тия дни като ми дойде музата почвам. Тоя път няма да бързам и ще се проточи проекта поне година но искам да си правя всичко бавно и спокойно в гаража и да изтабиатлийствам яката. За купето се коле бая междо 30-ка и 36-ца. Най вероятно ще е 30-ка. Екстрите ще са най оскъдни и купето ще го олекотя на макс и ще сложа едни нови изпробвани много леки изолации и нови по леки мокети. На финала да е приятна за каране и по лека със поне 100кг от нормалното тегло за купето. Накрая електрониката ще е оригиналното еку на М50 В25 и с допълнителна електроника изпитана от мен смт6 Мапването ще го прави досегашният ми мапер за който се надявам че няма да прочете тоя мой пост понеже още не съм му казал
Искам да кажа само че с тия мотори могат да се правят чудеса и нещата не са кой знае колко трудни. Просто човек трябва да има дупе да започне и да му стиска да затвори малко пари. Само с писане по клавиатурата нищо не става.
Аз сътворих вече един двулитров от 2 на 2.5л. Схемата е супер елементарна и всичко ни е под носа ни. Просто човек трябва да се поразрови малко из бумагите и да види кое става и кое не.
И понеже вече ми писна да си карам сивика за евридейка започнах един нов проект за бъдещата си атмосверна евридейка която ще е на газ. Заиграл съм се и ще стане доста интересно.Тук теми обаче няма да пускам. Ще подскажа само че блока е от М50 Б25. Дългоходов вал, биели от М50 и бутала от друга марка автомобил на 86мм. Кубатурата ще е някъде към 3л. Има и вариянт да стане към 3150 обаче не ми се дават толкова пари за вал. Разпределителните валове също ще са мааалко по остри за да става за нормално каране. Ще е с дроселчета и колектори с еднакви рънари. Вече съм набавил най важните компоненти и тия дни като ми дойде музата почвам. Тоя път няма да бързам и ще се проточи проекта поне година но искам да си правя всичко бавно и спокойно в гаража и да изтабиатлийствам яката. За купето се коле бая междо 30-ка и 36-ца. Най вероятно ще е 30-ка. Екстрите ще са най оскъдни и купето ще го олекотя на макс и ще сложа едни нови изпробвани много леки изолации и нови по леки мокети. На финала да е приятна за каране и по лека със поне 100кг от нормалното тегло за купето. Накрая електрониката ще е оригиналното еку на М50 В25 и с допълнителна електроника изпитана от мен смт6 Мапването ще го прави досегашният ми мапер за който се надявам че няма да прочете тоя мой пост понеже още не съм му казал
Искам да кажа само че с тия мотори могат да се правят чудеса и нещата не са кой знае колко трудни. Просто човек трябва да има дупе да започне и да му стиска да затвори малко пари. Само с писане по клавиатурата нищо не става.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50
Братле в петък се върнах от море със Сивика на жената и за догодина не бих издържал отново това преживяване отново с тоя сивикbum_bum написа:Ебахти евридейката
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50
поне пускай в отворени проекти.ако и ти не си преминал в страната на тайнствата....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани