335 i vs 335 d
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
absix написа:Koliu написа:Към Absix:
колега в данните са очевидни;)
А ти имаш ли проблеми със сцеплението, подобни на тези, които съм описал за 335d? Говоря за каране в стандадартни условия на шофиране, не за драг.
Нон-стоп, а с автоматика е още по-голям "ужас"...djordje написа:това че бензина е по бърз на драг спор няма. даже и на писта, но доста по малка е разликата. ето как изглеждат времената:
Въпросът е, че бензинката можеш да я направиш пълна лудница с/у $1000-2000 (100+ коня на гумите с високооктанов бензин)Тогава и М3-ките ще те гледат отзад... и то доста назад.
Дам, сигурно за това и не са сложили фабрично LSD на 335, щото според мен прекалено много ще се доближи до Мката. А при тоя въртящ момент е наложително и мисля ,че ще оправи част от проблемите за които пише колегата.
Относно дизел срещу бензин в момента карам два дизела и просто never again. Колкото и коне да ги направят пак ще си тракат на празни пак ше вибрират на 4000 оборота и най-дразнещото ме - ,че имат респонса(реакцията) на умряла медуза.
Иначе само не съм съгласен ,че ако искаш да биеш коли 2х3 пъти по скъпи 335 е най-правилната кола, де но е красива особено твойта
BMW_RIDER написа:Дам, сигурно за това и не са сложили фабрично LSD на 335, щото според мен прекалено много ще се доближи до Мката. А при тоя въртящ момент е наложително и мисля ,че ще оправи част от проблемите за които пише колегата.
Аз съм с LSD от няколко месеца и не оправя проблема кой знае колко, щото по обясними причини не карам нон-стоп с изключени системи като един колега тук


- pavlito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
Към Koliu:
Колега, аз мисля, че при бензиновия двигател двете турбини даже подобряват звука на колата, а относно разхода на Х6-цата има друга тема за това , но ще ти кажа: изминал съм 2500км за три седмици откакто съм я взел нова и ми дава 17,4 среден разход.
Колега, аз мисля, че при бензиновия двигател двете турбини даже подобряват звука на колата, а относно разхода на Х6-цата има друга тема за това , но ще ти кажа: изминал съм 2500км за три седмици откакто съм я взел нова и ми дава 17,4 среден разход.
- pavlito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е63 М6
По- икономичен е дизела, ако не смятаме подръжката на дизелова кола на около 100 000км карана в БГ с нашата качествена нафта
Тогава се почват едни скъпи ремонти.... и нещата стават на кантар горе-долу. Казвам го от опит 


За мен това е твърде труден избор и ако трябва да избирам или бих спестил още малко за М3 ( разликата в цената не е кой знае колко по голяма, и обслужването също не е кой знае колко по скъпо) . Ако не виждам че не ми достигат бих взел 325д + чип + шпер и с рестото бих си направил една хубава почивка
Иначе 335и дърпа много! на Ицо колата от 200 до 260 си ги прави за норматив със свален таван
И звука особенно ако се сложи едно хубаво гърне става убииствен!

Иначе 335и дърпа много! на Ицо колата от 200 до 260 си ги прави за норматив със свален таван

Относно разхода:
335d-то, което карах даде среден разход от 16,8 за изминати към 70 км - доста ръчкане. Мотора е разработен - на 25 000 км е някъде.
Но така или иначе разхода не ми е най-важен при тези 2 варианта.
i:d 0:1
Относно звука:
Няма място за сравнение
i:d 1:0
Относно последващ чип-тунинг:
d-то почти е стигнало тавана(или поне реално използваемия таван, особено на върт.момент), а при бензина има още доста какво да се извади...
i:d 1:0
Относно БГ-гориво:
Определено има по-голяма липса на качествена нафта по бенизоностанциите.
i:d 1:0
Относно сцеплението:
Видях какво става с 580 н.м. при дъжд, а щом и при 400 н.м Абсикс има проблеми със сцеплението, значи тук дизела отпада категорично.
i:d 1:0
ОБЩО: 4:1 за бензина, по мойта класация.
Сега остава скоро да се похваля
335d-то, което карах даде среден разход от 16,8 за изминати към 70 км - доста ръчкане. Мотора е разработен - на 25 000 км е някъде.
Но така или иначе разхода не ми е най-важен при тези 2 варианта.
i:d 0:1
Относно звука:
Няма място за сравнение
i:d 1:0
Относно последващ чип-тунинг:
d-то почти е стигнало тавана(или поне реално използваемия таван, особено на върт.момент), а при бензина има още доста какво да се извади...
i:d 1:0
Относно БГ-гориво:
Определено има по-голяма липса на качествена нафта по бенизоностанциите.
i:d 1:0
Относно сцеплението:
Видях какво става с 580 н.м. при дъжд, а щом и при 400 н.м Абсикс има проблеми със сцеплението, значи тук дизела отпада категорично.
i:d 1:0
ОБЩО: 4:1 за бензина, по мойта класация.
Сега остава скоро да се похваля

GaD написа:За мен това е твърде труден избор и ако трябва да избирам или бих спестил още малко за М3 ( разликата в цената не е кой знае колко по голяма, и обслужването също не е кой знае колко по скъпо) .
Явно имаш ебати представите за "кой знае колко по-голяма", щото ако моята беше М3 и с тия екстри щеше да е 220-230 хилки или +40%

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани