оборотите се вдигат , но не върви (320 Д) Решен е проблема !
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
Vanio_bmw написа:ооо колеги здр. радвам се 4е се интересувате за проблемите на др. Ами аз ве4е карам друга коласлед смяна на филтъра на карт. изпарения,по4истване на АГР клапана заедно с онази никелираната тр1ба к1м кулера има огромна разлика. Мисля 4е вси4ко бе6е от филтъра , за6тото не бе6е сменян досега.Др процедури при мене бяха маи само за 4есане на крастата.....
поздрави от Варна
ебати филтъра, такова влияние при вървежа ли оказва

ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
bad_bad_boy написа:Vanio_bmw написа:ооо колеги здр. радвам се 4е се интересувате за проблемите на др. Ами аз ве4е карам друга коласлед смяна на филтъра на карт. изпарения,по4истване на АГР клапана заедно с онази никелираната тр1ба к1м кулера има огромна разлика. Мисля 4е вси4ко бе6е от филтъра , за6тото не бе6е сменян досега.Др процедури при мене бяха маи само за 4есане на крастата.....
поздрави от Варна
ебати филтъра, такова влияние при вървежа ли оказва





- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
plamen_hh написа:Не е от филтъра през него не смучи турбината ако започне да смучи значи не е добре
Точно така Пламене! Vanio_bmw, искам да знаеш, че аз съм на мнение, че несменянето на филт. картерни газове е причината за масовото чупене на турбинките на този модел. Това е ПЪРВОТО нещо което трябва да се смени, като купиш колата. В тоя ред на мисли, имам впечатления от вървежа със стария филт, имам и от новия. Много митични сили му давате! Ролята на този филтър е да не допуска маслото от картерните газове да ти се налепи по дебитомер, турбинка, кулер и тн. Или си внушаваш, или просто си сменил и въздушния филтър, и колата наистина е тръгнала по-добре! Дори и много задръстен, той неможе да окаже никакво съпротивление на картерните газове, просто пропуска маслените пари, те се налепват по перката на турбинката, получава се дисбаланс и щета. Същото се случва и с дебитомера, но без дисбаланса!

П.С. Този филтър е недомислен от инж. и след време променен.

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани