ВРАТАТА

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 26 Юни 2009, 0:05

Ей за тва си говорим :yes: :bowdown: Само дет са мн малки снимките, ама ще се пробвам да се оправя все някак, тей като гледам не съм вързан в ръцете я :weed: Както и да е... Благодаря отново, колега :bchug: :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 26 Юни 2009, 10:11

uCnaHeTcA написа:Ей за тва си говорим :yes: :bowdown: Само дет са мн малки снимките, ама ще се пробвам да се оправя все някак, тей като гледам не съм вързан в ръцете я :weed: Както и да е... Благодаря отново, колега :bchug: :yes:


Колега, ей тук съм посъбрал малко инфо и съм пообщил как се сваля кора и смяна на огледало 8) Ще ти свършат работа. Не е нужно да четеш (Итал.) Снимките са добри благодарение на постнат линк от друг колега, за което му благодаря много ;)
http://ul.to/az7xbs

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 26 Юни 2009, 14:44

vavilon написа:
uCnaHeTcA написа:Ей за тва си говорим :yes: :bowdown: Само дет са мн малки снимките, ама ще се пробвам да се оправя все някак, тей като гледам не съм вързан в ръцете я :weed: Както и да е... Благодаря отново, колега :bchug: :yes:


Колега, ей тук съм посъбрал малко инфо и съм пообщил как се сваля кора и смяна на огледало 8) Ще ти свършат работа. Не е нужно да четеш (Итал.) Снимките са добри благодарение на постнат линк от друг колега, за което му благодаря много ;)
http://ul.to/az7xbs

Е за това от повече от половин година, БМВ Форума за мен е не просто някакъв обикновен форум , а нещо като начин на живот :bowdown: :bowdown: :bchug: Мисля, че ще ми свърши идеална работа. След няколко дена ще споделя дали съм окепазил нещата или всичко е минало сполучливо :uups: :bchug: БЛАГОДАРЯ

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 21.10.2007

Мнение от ifko » 27 Юни 2009, 10:59

Това е въпросното "ухо".
Изображение
И вече мога да кажа,че след лека настройка вратата ми се затваря по-лесно(без блъскане от типа врата на москвич)!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 27 Юни 2009, 14:12

ifko написа:Това е въпросното "ухо".
Изображение
И вече мога да кажа,че след лека настройка вратата ми се затваря по-лесно(без блъскане от типа врата на москвич)!!!


И как го настрои? Защото то няма много общо с онзи механизъм за затварянето.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 21.10.2007

Мнение от ifko » 27 Юни 2009, 17:58

Archangel написа:
ifko написа:Това е въпросното "ухо".
Изображение
И вече мога да кажа,че след лека настройка вратата ми се затваря по-лесно(без блъскане от типа врата на москвич)!!!


И как го настрои? Защото то няма много общо с онзи механизъм за затварянето.

Има общо,това влиза в механизма на вратата,и като го мръднах навън започна по-лесно да се затваря,явно се износва нещо по механизма с времето и ушенцето се защипва трудно във вратата.Не съм специалист все пак може и да греша,но е факт че вратата ми изисква по-малко сила да се затвори.
Ако някой е наясно да обясни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 28 Юни 2009, 0:29

Е дърпаш ли го или... ? :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 21.10.2007

Мнение от ifko » 29 Юни 2009, 15:12

uCnaHeTcA написа:Е дърпаш ли го или... ? :roll:

Отстраняваш пласмасовото отгоре,показват се две болтчета,разхлабваш ги и тази джаджа цялата започва да се мести наляво и надясно.
Наместваш,затягаш,пробваш и така докато не ти се стори най-добре,слагаш отново пласмасата.
Това направих аз!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 18.05.2009

Мнение от julien81 » 01 Юли 2009, 12:32

Ето в един руски сайт какво пише:

Разхлабете с отверка първо горният Torx винт и след това долният така че скобата /ухото ;)/ да може да се мести. Внимание: Регулировка навътре /наляво-надясно/ не се прави.

Отворете дръжката и я задръжте така. В това положение затворете вратата и внимателно я отворете и завийте винтовете.

Сега и аз да кажа :)
Стъпка по стъпка следвах указанията на руснаците обаче като затворих вратата при разхлабена скоба и задържана отворена дръжка я натиснах колкото може по-навътре да прилепне хубаво после много леко и внимателно я отворих затегнах болтовете. Това е операцията и върши работа! Успех! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Мнение от sider23 » 01 Юли 2009, 12:53

тъкмо исках да споделя и аз, че направих интервенцията (не по метода на руснаците) и вратата се затваря по-леко. НО.... днес я загледах отвън колата и се оказа че вратата е малко по-издадена навън..... което честно казано ме дразни и ще трябва да го оправям....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 18.05.2009

Мнение от julien81 » 01 Юли 2009, 15:21

Колега натисни яко вратата ако трябва вземи някой за помощ да натиска докато ти държиш отворена през цялото време дръжка! И при мен се поучи така в началото - леко са затваря ама не оплътнява.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Мнение от sider23 » 01 Юли 2009, 15:46

ами така и ще направя....
но понеже логиката ми беше, че това ухо се износва и за да се затваря вратата по-леко е нужно да го дръпна по-навън, затова просто го побутнах....

като се притисне така вратата дали ще се затваря по-леко, защото би следвало след притискане ухото да влезе още навътре....???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 18.05.2009

Мнение от julien81 » 02 Юли 2009, 7:55

Ще стане няма проблем! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 05 Юли 2009, 0:55

И така... днеска я направих регулацията... след малко търсене на въпросната "Еврейска звезда" :shock: :mhihi: Та така де... Не го правих по руския метод... Разхлабваш, местиш навън,навътре , нагоре,надолу, затягаш , затваряш и гледаш и така отново и отново докато не ти хареса начина на затваряне и въпросното стърчене на вратата... При първите опити на реглаж, вратата стърчеше, но на 3тия път го наместихме перфектно ... За съжаление само на шофьорската врата, понеже на пасажерската, долния винт, щях да му изпиля зъбите с ключа, ама не се отвива :confused: :(
П.С. На колегите, които им се затварят перфектно вратите, но стърчат след тази операция, развийте отново, но внимателно и не го местете НАГОРЕ-НАДОЛУ, а само лееееко навътре . После внимателно завийте здраво и сте вие :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.07.2009

Мнение от 333hp » 07 Юли 2009, 13:12

Просто остави леко отворен прозореца и няма да има налягане и ще се затвария по лесно
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook