Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
А ако се сложат чисто нови повдигачи ще причукват ли пак сутрин?
Или при старт след няколко дни престой?
Или при старт след няколко дни престой?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
vld написа:А ако се сложат чисто нови повдигачи ще причукват ли пак сутрин?
Или при старт след няколко дни престой?
Би трябвало, логикатае проста. Чисти маслени магистрали, чисти касетки, чисти повдигачи, чисто и качествено масло, след загасяне на мотора и престояване поне 10-12 часа, маслото се оттича и налягането спада, нормално е да докато се качи налягането при първи старт да изтропат. Така са всички коли с хидравлични повдигачи от Орлите, т апрез ваг групата та до нас
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
vld написа:А ако се сложат чисто нови повдигачи ще причукват ли пак сутрин?
Или при старт след няколко дни престой?
Няма да чукат изобщо

Няма нова кола с чукащи повдигачи

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Тоо Cool
- U.S. MARINES
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София,L.A.
- Пол: Мъж
- Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
- Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR
.......
Правилно-аз ги смених с чисто нови и НЕ чукат като не е палена колата по 1-2 дни!!!!
Иначе евала на Сони за подробната тема!!!!
Иначе евала на Сони за подробната тема!!!!

In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
Ми наблюденията са ми, че на не чистени пождигачи не чукат, когато се изчистят, чукат за половин, една секунда. Оттам ми идва и логиката за чисти магистрали и масла, че и при новите би следвало да ичука за същото време, защото задължително спада налягането на маслото в тях когато не е раборил мотора известно време. Не спада налягането, когато е запушен повдигача и дефакто няма откъде нито да се надуе, нито да се изпразни. Сега, тук идва и момента с маслата и вискозитетите им. Иво кара с Кастрол 5/50, както знаем не съм фен н аова масло, показва се и при паленето, маслото трудно се качва и бавно му загасва лампата, а с предишното масло, не бе така. На друга кола, която се кара с Лики Моли с молибден 10/40, след тази процедура, този ефект май го нямаше с първия старт. Моята кола се кара от известно време с Яко 15/50 и ако не съм я палил 2-3 дни изтропват за 2-3 секунди, ако се пали на сутринта, изчукват за половин секунда, но това стана след промивка на мотора и не съм си чистил повдигачите ощ, това ще го направя скоро и ще сложа или 10/60 или 0/40, да видя какво ще стане, все пак, обичам да експериментирам, но на мой гръб.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки
колеги извадих едни повдигачи за монтаж които си седят от година извън мотора. половината не се движат изобщо..
дали ще се размърдат сами или да мина през тази процедура която е описал sonny?
дали ще се размърдат сами или да мина през тази процедура която е описал sonny?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки
Браво за темата. Много полезно. Дано да я видим на върха на списъка.
Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки
ares2 написа:колеги извадих едни повдигачи за монтаж които си седят от година извън мотора. половината не се движат изобщо..
дали ще се размърдат сами или да мина през тази процедура която е описал sonny?
Ако са пълни и поддават при натиск, значи са за смяна, когато една хидравлична система е пълна и е в изправност, тя не трябва да има мърдане, а повдигача е точно такъв.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки
да.. мерси . лошото обаче е че няма как да разбера кои е пълен и кои не. стоят на склад от много време
..
освен да ги мина на профилактиката която ти си показал пък.. поне ще съм спокоен че са ревизирани

освен да ги мина на профилактиката която ти си показал пък.. поне ще съм спокоен че са ревизирани
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки
Колеги, като стана въпрос за повдигачи - моите на студен мотор не чукат, но го правят на горещ при запалвне, за няколко секунди (в горещо време), когато колата е била загряла, угасил съм я за малко (20-30 минути) и пак я запаля. Това пък от какво може да е? Поздрави.
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки
Thebimmerfan написа:Колеги, като стана въпрос за повдигачи - моите на студен мотор не чукат, но го правят на горещ при запалвне, за няколко секунди (в горещо време), когато колата е била загряла, угасил съм я за малко (20-30 минути) и пак я запаля. Това пък от какво може да е? Поздрави.
В най-масовите случаи от лошо или старо масло, слабо налягане на маслената помпа, а и от износване на повдигач, горещо масло = на разредено масло = на не добро уплътняване на повдигача.
- gi4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Хисар
- Пол: Мъж
- Кара: -ше Е34 525 м50
Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки
колеги, като стана въпрос /почва да ме хваща старах от отговорът, който ще получа/, мойте тропат сутрин доста продължително 3-4 минути! каква може да е причината и какво да предприемам, докат не е станало късно?
- Thebimmerfan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.06.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 323ti compact
- Мечтае да кара: M3 E46 CSL; S42B20
Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки
[quote="sonny]
В най-масовите случаи от лошо или старо масло, слабо налягане на маслената помпа, а и от износване на повдигач, горещо масло = на разредено масло = на не добро уплътняване на повдигача.[/quote]
Колега, ама те чукат само няколко секунди, ако беше от маслената помпа (или от износен повдигач) нямаше ли да чукат постоянно?
В най-масовите случаи от лошо или старо масло, слабо налягане на маслената помпа, а и от износване на повдигач, горещо масло = на разредено масло = на не добро уплътняване на повдигача.[/quote]
Колега, ама те чукат само няколко секунди, ако беше от маслената помпа (или от износен повдигач) нямаше ли да чукат постоянно?
Последна промяна Thebimmerfan на 17 Сеп 2010, 20:55, променена общо 1 път
"...Родната милиция ни пази..."
Веско Маринов

Веско Маринов
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Ревизия на повдигачи М42/50/52- история в картинки
sonny виждам че си ги слагал в бензин. ако ползвам нафта? дали ще се почистят по добре?
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани