Дебитомер-параметри
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Ела при мене и ще ти покажа как става номера да ти хвана развален дебитомер на чипосана колаanzak написа:второ аз пък да те питам как ти с сглобения ти ГТ1 (нищо против този тестер ) в движение разбираш кои данни са номинални за колата ти с променени фабрични параметри а? Боб ли хвърляш или леща а?Или не не не ми казвай ти имаш специален тестер за тунинговани коли нали!!




- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
тук отново си проличава че си нямаш представа от нещата,дебитомера си има стойности и те са си определени,няма нужда някой да ги определя,а от изброените неща единствено турбото ако се смени с многооо по-голямо и то минава тавана на съответния дебитомер той се подменя с друг,който достига по-високи стойности,като пример мога да ти дам ПУНТО ГТ ТУРБО което след смяна на турбини,дюзи и др. дебитомера удра своя таван и се подменя с такъв от друга кола,тук при тези БМВ-та е съвсем различно и тези неща са вече далеч от твойте знания и от тематаanzak написа:Само че те не лъжат хората че една диагностика като споменатата трябва непременно да е в движение а тя става и на място и то с цел собствена облага нали КОЛЕГА и ти не ми отговори как ще определиш кои са номинални стойности в твоя случай ..........въобще колко ли работи ще смениш докато не се усетиш че са сменяни турбини и генерации


- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
VRPerformance написа:тук отново си проличава че си нямаш представа от нещата,дебитомера си има стойности и те са си определени,няма нужда някой да ги определя,а от изброените неща единствено турбото ако се смени с многооо по-голямо и то минава тавана на съответния дебитомер той се подменя с друг,който достига по-високи стойности,като пример мога да ти дам ПУНТО ГТ ТУРБО което след смяна на турбини,дюзи и др. дебитомера удра своя таван и се подменя с такъв от друга кола,тук при тези БМВ-та е съвсем различно и тези неща са вече далеч от твойте знания и от тематаanzak написа:Само че те не лъжат хората че една диагностика като споменатата трябва непременно да е в движение а тя става и на място и то с цел собствена облага нали КОЛЕГА и ти не ми отговори как ще определиш кои са номинални стойности в твоя случай ..........въобще колко ли работи ще смениш докато не се усетиш че са сменяни турбини и генерацииа глупостите който вече пишеш единствено ме разсмиват
Майсторе, за да няма пак обвинения, че някой ти преиначава думите, кво ще рече че дебитомера си има определени стойности. Имаш предвид че с фабрично турбо и с афтърмаркет турбо количеството въздух е едно и също, или че дебитомера си има граници на стойностите до които отчита.
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
И в крайна сметка само приказки... Никой не знае какви трябва да са стойностите при различните обороти и натоварване на двигателя.Колегата за това пита в началото.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
IvaN66 написа:И в крайна сметка само приказки... Никой не знае какви трябва да са стойностите при различните обороти и натоварване на двигателя.Колегата за това пита в началото.
Като се закачи с гт1 там си пише моментните стойности, както и стойностите които трябва да бъдат. Ама нека все пак някой майстор да каже

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Воденичаров написа:IvaN66 написа:И в крайна сметка само приказки... Никой не знае какви трябва да са стойностите при различните обороти и натоварване на двигателя.Колегата за това пита в началото.
Като се закачи с гт1 там си пише моментните стойности, както и стойностите които трябва да бъдат. Ама нека все пак някой майстор да каже
Точно така пише си искани стойности и живи данни

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Колеги по темата; - преди около две седмици когато имах проблем
с дебиЛомера при закачането на стенд, при някакви обороти,
незнам точно колко, апарата показваше стойности от порядъка на 360 mg грубо по спомен, а пишеше че при тези обороти трябвало да са към 980 mg. Това са груби стойности които забелязах бегло просто от любопитство. След като обясних подробно поведението на автомобила и този тест, ме пратиха за нов дебитомер и проблема се реши.
П.П. - теста не беше в някакав оторизиран сервиз, просто сервиз който ми беше най близо и удобно.
с дебиЛомера при закачането на стенд, при някакви обороти,
незнам точно колко, апарата показваше стойности от порядъка на 360 mg грубо по спомен, а пишеше че при тези обороти трябвало да са към 980 mg. Това са груби стойности които забелязах бегло просто от любопитство. След като обясних подробно поведението на автомобила и този тест, ме пратиха за нов дебитомер и проблема се реши.
П.П. - теста не беше в някакав оторизиран сервиз, просто сервиз който ми беше най близо и удобно.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
ся извинете господа диагностици и професионалисти Миленик и ВРПерформанс и двамата сте смях в залата и измамници единия дето философстваше че при тдс със и без дебитомер нямало разлика бил просто за украса сложен и колите ги диагностицира като смени от работеща кола част за да разбере къде е проблема това за Перформанс и другия сладкиш Миленик дето тества в движение за нещо което се установява на място та вие двамата само като ви погледне човек профилите с яките реклами на дейностите ви му стига на човек да ви разбере що за алчни лами сте и понеже не всички момчета тук са наясно кое как става затова с тия уж специални тестове в движение които в повечето сервизи (включително оторизираните) няма как да ги направят си придавате важности и лъжете хората повече нямам какво да ви напиша Господа Професионалисти
П.П Извода оставям на вас колеги ще се оставите ли такива 'истински майстори ' да ви хвърлят прах в очите и да ви взимат за балами ...за да си избият 'Хилядите евро' както се ирази ВРПерформанс за тестери (не че ГТ1 не излиза има няма 400 лева макс АДС)
П.П Извода оставям на вас колеги ще се оставите ли такива 'истински майстори ' да ви хвърлят прах в очите и да ви взимат за балами ...за да си избият 'Хилядите евро' както се ирази ВРПерформанс за тестери (не че ГТ1 не излиза има няма 400 лева макс АДС)
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
точно така,дебитомера си има граница до които може да стигне,такива граници имат също и други датчици като МАП сенсора и др....а в ЕКУ-то има карти който са за дебитомер-а,тоест те са си определени,няма нужда някой да ги определя или каквото и да означава това...другото което е с фабрично турбо те са едни а с по-голямо турбо са по-високи,затова примерно при най-често правения тунинг на 1.9тди двигателя на ВАГ,като се смени турбото се сменя и МАП сенсора който там е с таван 1.5бар и се заменя с 2бар-ов,така е и с повечето датчици имат си определени стойности който могат да отчетат....за мен афтермаркет е част която е едно към едно с оригинала,но не е оригинал....Воденичаров написа:VRPerformance написа:тук отново си проличава че си нямаш представа от нещата,дебитомера си има стойности и те са си определени,няма нужда някой да ги определя,а от изброените неща единствено турбото ако се смени с многооо по-голямо и то минава тавана на съответния дебитомер той се подменя с друг,който достига по-високи стойности,като пример мога да ти дам ПУНТО ГТ ТУРБО което след смяна на турбини,дюзи и др. дебитомера удра своя таван и се подменя с такъв от друга кола,тук при тези БМВ-та е съвсем различно и тези неща са вече далеч от твойте знания и от тематаanzak написа:Само че те не лъжат хората че една диагностика като споменатата трябва непременно да е в движение а тя става и на място и то с цел собствена облага нали КОЛЕГА и ти не ми отговори как ще определиш кои са номинални стойности в твоя случай ..........въобще колко ли работи ще смениш докато не се усетиш че са сменяни турбини и генерацииа глупостите който вече пишеш единствено ме разсмиват
Майсторе, за да няма пак обвинения, че някой ти преиначава думите, кво ще рече че дебитомера си има определени стойности. Имаш предвид че с фабрично турбо и с афтърмаркет турбо количеството въздух е едно и също, или че дебитомера си има граници на стойностите до които отчита.
стойностите който трябва да бъдат са стойностите който са вече определени в картите на ЕКУ-то...та това ще рече че стойностите на дебитомера са определени какви трябва да бъдат и няма нужда някой да ги определя...Воденичаров написа:IvaN66 написа:И в крайна сметка само приказки... Никой не знае какви трябва да са стойностите при различните обороти и натоварване на двигателя.Колегата за това пита в началото.
Като се закачи с гт1 там си пише моментните стойности, както и стойностите които трябва да бъдат. Ама нека все пак някой майстор да каже
Последна промяна VRPerformance на 28 Юни 2009, 17:39, променена общо 2 пъти
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
ти си много в гъбите,от това което чета ти си мислиш че цената за тест в движение е по-висока щото ние АЛЧНИТЕ ЛАМИ да печелим повечеanzak написа:ся извинете господа диагностици и професионалисти Миленик и ВРПерформанс и двамата сте смях в залата и измамници единия дето философстваше че при тдс със и без дебитомер нямало разлика бил просто за украса сложен и колите ги диагностицира като смени от работеща кола част за да разбере къде е проблема това за Перформанс и другия сладкиш Миленик дето тества в движение за нещо което се установява на място та вие двамата само като ви погледне човек профилите с яките реклами на дейностите ви му стига на човек да ви разбере що за алчни лами сте и понеже не всички момчета тук са наясно кое как става затова с тия уж специални тестове в движение които в повечето сервизи (включително оторизираните) няма как да ги направят си придавате важности и лъжете хората повече нямам какво да ви напиша Господа Професионалисти
П.П Извода оставям на вас колеги ще се оставите ли такива 'истински майстори ' да ви хвърлят прах в очите и да ви взимат за балами ...за да си избият 'Хилядите евро' както се ирази ВРПерформанс за тестери (не че ГТ1 не излиза има няма 400 лева макс АДС)


- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Виж сега наистина последен пример за това че се възвеличавате ти давам и спирам примера е следния : Тръбиш из форума че конкретно дебитомера и турбината се хващат в движение (а те се хващат и на място ) и ти имаш тестер който работи в движение в съседния до теб сервиз хората си имат тестер нормален да кажем КТС примерно къде ще отиде един съфорумец при теб след като е прочел във форума от 'комптентния колега' визирам теб че такива проблеми се хващат в движение пък видите ли не на всякъде могат да тестват в движение или при сервиза до теб където имат настолен тестер ??И това не води ли до увеличаване на твоя поток от клиенти с яката заблуда че другаде не могат понеже нямат мобилен тестер. А относно мен аз имам къде да си закача сам колата и да си реша проблема сам не съм от дъжд накапан ...
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
ок,а аз пак ти казвам да прочетеш внимателно какво съм написал,а то е че аз лично ползвам него метод като много добре знам и за другияanzak написа:Виж сега наистина последен пример за това че се възвеличавате ти давам и спирам примера е следния : Тръбиш из форума че конкретно дебитомера и турбината се хващат в движение (а те се хващат и на място ) и ти имаш тестер който работи в движение в съседния до теб сервиз хората си имат тестер нормален да кажем КТС примерно къде ще отиде един съфорумец при теб след като е прочел във форума от 'комптентния колега' визирам теб че такива проблеми се хващат в движение пък видите ли не на всякъде могат да тестват в движение или при сервиза до теб където имат настолен тестер ??И това не води ли до увеличаване на твоя поток от клиенти с яката заблуда че другаде не могат понеже нямат мобилен тестер. А относно мен аз имам къде да си закача сам колата и да си реша проблема сам не съм от дъжд накапан ...






П.с много се радвам че сам си правиш диагностиката,в този ред на мисли,мисля че е време да споделиш нещо по темата

данеси ти недоуценения майстор с настолния КТС,а сервиза до тебе да прави диагностика в движениеanzak написа:...А относно мен аз имам къде да си закача сам колата и да си реша проблема сам...



Aбе, вие нормални ли сте????? Ебахти дебитомера!!! Тва е консуматив. Диагностицира се и без компютър, щото 99% от е46 след определени километри се преебава и не струва милиони. Сменяш го и забравяш, следващия собственик сигурно ще го сменя пак. Все тая. Въобще не ми трябва комп, за да разбера ебава ли се дебитомера, въобще не съм ходил на сервиз като ми се прееба на мене. Влязох в авто плюс, купих си го, сложих си го и си тръгнах. Има 100 000 теми за дебитомер, в които са описани всички симптоми при различните двигатели. Спрете да пълните темите с простотийте си. Аре некой модератор да заключи тая скапана тема!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани