Проблем с М50 при студен мотор
Модератор: Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Налягането пада след 24 часа, това е съсем нормално. Като дадеш на контакт и ако налягането е паднало, се чува съвсем ясно как бензиновата помпа се включва и за 1-2 секунди шумолене от циркулацията на бензина през възвратния клапан. 
Според мен, в думите на коегата @2bar има доса логика, а и проверката не изисква да си изцапаш ръцете даже.
На старата кола (М50Б20) имах същия проблем и тя беше с ГИ. Прояви се около 3 месеца след като сложих газовата. Така и не открих причината, но сега си монтирах ГИ (същото) и на "новата" и го очаквам след около 2-3 месеца да се появи, ама тоя път ще го сгащя.
			
		Според мен, в думите на коегата @2bar има доса логика, а и проверката не изисква да си изцапаш ръцете даже.
На старата кола (М50Б20) имах същия проблем и тя беше с ГИ. Прояви се около 3 месеца след като сложих газовата. Така и не открих причината, но сега си монтирах ГИ (същото) и на "новата" и го очаквам след около 2-3 месеца да се появи, ама тоя път ще го сгащя.
- Vasko
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Колеги, мисля че открих проблема ..Снощи ми свърши газ-та и реших да се прибера на бензин ,защото не ми се ходеше да зареждам ГАЗ посреднощите пък и бях малко зает тук с една бамбинка да се любуваме на морето вечер:)). И днес като врътнах още с първият път си запали от половин оборот. Предполагам,че изпарителя ми е за смяна и не затваря на 100% когато е загасена колата. То нормално де- този изпарител е вече на 130 000 км... Ще го сменям като се прибера в Пловдив. Благодаря на всички колеги,които бяха съпричастни с проблема ми. Имам едно питане - до сега бях с 95 кв изпарител БРЦ. Ако сложа 110 кв дали ще се промени в по-добра насока вървежа на колата или пак да си взема 95 кв изпарител.
Предварително Ви благодаря за отговорите.
			
		Предварително Ви благодаря за отговорите.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
sineok_pi4_ написа:Колеги, мисля че открих проблема ..Снощи ми свърши газ-та и реших да се прибера на бензин ,защото не ми се ходеше да зареждам ГАЗ посреднощите пък и бях малко зает тук с една бамбинка да се любуваме на морето вечер:)). И днес като врътнах още с първият път си запали от половин оборот. Предполагам,че изпарителя ми е за смяна и не затваря на 100% когато е загасена колата. То нормално де- този изпарител е вече на 130 000 км... Ще го сменям като се прибера в Пловдив. Благодаря на всички колеги,които бяха съпричастни с проблема ми. Имам едно питане - до сега бях с 95 кв изпарител БРЦ. Ако сложа 110 кв дали ще се промени в по-добра насока вървежа на колата или пак да си взема 95 кв изпарител.
Предварително Ви благодаря за отговорите.
Браво на Stanchev
 
 
Колеги газаджии казват ,че най-добрият вариант е 150кв.
 Аз ако си слагам(ако взема една 520) ще сложа такъв.И ще ти задам доста въпроси.
 Аз ако си слагам(ако взема една 520) ще сложа такъв.И ще ти задам доста въпроси. 
			19 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
