Съвет съединител
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Съвет съединител
значи колеги имам един въпрос...
от вчера колата ми след 5 хиляди обороота 5 и нещо ги изпълва изведнъж до прекъсвач без да ускорява...
до сега не ми се е случвало,но предполагам че е от съединителя...
слагал съм и чип но не мисля че има някакъв проблем от това..
таа..явно ми предстои смяна на съединител..
според вас от феродовия диск ли е или ? защото мисля само него да смена да не набивам пари за цял комплект..ии горе долу какви са хубавите марки и какви пари вървят
а и има ли някакъв проблем ако я крам така известно време без да я пържа в обороти преди да почне да боксува ... защото за нормално каране става няма никакъв проблем поне според мен ?
от вчера колата ми след 5 хиляди обороота 5 и нещо ги изпълва изведнъж до прекъсвач без да ускорява...
до сега не ми се е случвало,но предполагам че е от съединителя...
слагал съм и чип но не мисля че има някакъв проблем от това..
таа..явно ми предстои смяна на съединител..
според вас от феродовия диск ли е или ? защото мисля само него да смена да не набивам пари за цял комплект..ии горе долу какви са хубавите марки и какви пари вървят
а и има ли някакъв проблем ако я крам така известно време без да я пържа в обороти преди да почне да боксува ... защото за нормално каране става няма никакъв проблем поне според мен ?
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Миналата година к-т съединител за М40Б18 беше 200-250лв без работата. Лично аз те съветвам да смениш целия к-т, защото няма да ти излезе по-евтин ремонтът на скорости. Успех!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Батка от цънцърлък никой не е спечелил,друготе които сменят комплект не го правят за да наврат още 100 лева в колата си.Щом ти буксува съединителя,то няма как да не е дало отражение и на притискателния диск,така че сменяй комплект и с аксиалния лагер.
- cool_ice
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 22.05.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 4,4
- Мечтае да кара: Всичко що е М
re
Колега сменяй всичко както те съветват а и аз мога да ти кажа така скоро сменях моя понеже малко го бях позапалил няколко пъти
та и ако и твоя щом е тръганл по добре го смени да си нямаш по големи главоболия понеже няма да го усетиш на високите като си боксува а от там посинява и притескателя и става една аз си сложих на сакс излезна ми 200 лв два часа работа с колега DREAM-чо се гъззихме под колата и сега си е супер така че не се стискай а си смени всичко и си спести излишни главоболия а така и така ще сваляш кутията може да си видиш и маслото а ако не си го сменял и него може да подмениш 



- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Dream_BMW написа:Щом ти буксува съединителя,то няма как да не е дало отражение и на притискателния диск,така че сменяй комплект и с аксиалния лагер.
Човека никъде не е казал , че му боксува съединителя , а че след 5000 оборота колата не набира а само форсира оборотите.
Колега , моя съвет е да не бързаш да обвиняваш съединиетля, защото ако е той би трябвало и преди 5000 об/мин. да ти прави проблем (особено при потегляне от 1-ва). Най -добре пробвай да изфорсираш и да развъртиш гуми от 1-ва, ако колата почне да върти гуми , без да забоксува съединителя значи всичко ти е наред, ако забоксува , значи наистина е "пътник" съединителя ....(има и други пинизи ,через които можеш да установиш дали съединителя е заминал , има писано за това във форума и няма да се впускам в подробности...). Другото ,което ми идва на ум е да провериш DISA клапана .... щом проблема ти се появява от към 5000 на горе може в тоя клапан да ти е проблема....
По въпроса ти , дали може колата да се кара .... принципно може , ако съединителя не боксува , нямаш грижи , но ако има и малък помен от боксуване го смянй , за да не се наложи после да сменяш и маховик.....
Ако решиш все пак да сменяш съединител , сменяй комплект (не си играй на дребно , защото има други проблеми ,които биха могли да се появят по-късно .... и за това има писно във форума ....). Марките ,които ти препоръчвам са ЛУК и ЗАКС.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани