Vanos Jamming
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Vanos Jamming
Тъй, тъй
Понеже се бях запътил да си купувам друг ванос, понеже моя нещо отказа да работи и сега все едно карам м50 вместо м52-то, което е под капака, подпитах тук-там и Дилян ми даде следната идея:
не знам дали говори сериозно, ама ми се струва, че има логика, тъй като един "гениален" ум ми предложи, точно преди ремонта на мотора да пробвам да карам с 15в50 и резултата е явен, друга причина за запичане на ванос-а, освен от гъстото масло, аз не виждам, при положение, че преди това си е работил на 6!
Значи имам следните идеи:
1) разглабяне и чистене (с корселин, бензин или там с каквото може да се изчисти)
2) идеята на Дилян, източване на сегашното масло 10в40, сипване на М10Д, каране няколко километра, наново източване и наливане на първото масло
3) друг ванос втора употреба
Дайте ъкъл!
Понеже се бях запътил да си купувам друг ванос, понеже моя нещо отказа да работи и сега все едно карам м50 вместо м52-то, което е под капака, подпитах тук-там и Дилян ми даде следната идея:
Dilyan Penchev at 12:17pm June 25
щом е грешката с Vanos Jammig значи запича ваноса, за да се оправи трябва да го разработиш с по-рядко масълце...сипи в мотора или М10Д или някво редукторно за предпочитане ПМ 460 на Приста... палиш и държиш на прекъсвач 5-10 мин!
не знам дали говори сериозно, ама ми се струва, че има логика, тъй като един "гениален" ум ми предложи, точно преди ремонта на мотора да пробвам да карам с 15в50 и резултата е явен, друга причина за запичане на ванос-а, освен от гъстото масло, аз не виждам, при положение, че преди това си е работил на 6!
Значи имам следните идеи:
1) разглабяне и чистене (с корселин, бензин или там с каквото може да се изчисти)
2) идеята на Дилян, източване на сегашното масло 10в40, сипване на М10Д, каране няколко километра, наново източване и наливане на първото масло
3) друг ванос втора употреба
Дайте ъкъл!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Прегледай това официално BMW упътване, в него има инструкции как да си поправиш ваноса от този проблем (Vanos Jamming), какви части са необходими и т.н.: ЦЪК
Въпросния PISTON за който става въпрос:
Успех!
Въпросния PISTON за който става въпрос:
- Код: Избери целия код
Номенклатурен номер : 11361738495
Описание : KOLBEN
Ед.цена (с ДДС) : 38.30 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Успех!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Златен си бате!
още днес ще поръчам!
мерси много!
още днес ще поръчам!
мерси много!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Re: Vanos Jamming



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Vanos Jamming
нали ти обясних, че м50-то е конструирано заедно с оная фуражумелка м20, т.е. по едно и също време (средата на 70-те


Последна промяна vicho на 25 Юни 2009, 22:00, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Re: Vanos Jamming
vicho написа:нали ти обясних, че м50-то е конструрано заедно с оная фуражумелка м20, т.е. по едно и също време (средата на 70-те), за тогава си е било постижение, ама сега
както и S50B30

малииии ся ще ме нападнат феновете на Б30

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
хиперболизирах за да подсиля ефекта
наистина трябва да е някъде в средата на 80-те
Борко, утре за пореден път ще помагаш, започва да ми става неудобно. Трябва да почерпя. Дано скапаната машинка да тръгне

наистина трябва да е някъде в средата на 80-те

Борко, утре за пореден път ще помагаш, започва да ми става неудобно. Трябва да почерпя. Дано скапаната машинка да тръгне

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Е НЕ МОГА ВЕЧЕЕЕЕеееееЕЕЕее!
Няма такива дараци
Буталото, че излезе с 300-ста зора, излезе, сложихме другото и изглеждаше наред, да ама не, явно пак запича някъде, не се движи достатъчно гладко, сложихме старото бутало в другия ванос и там то се движи перфектно, демек НЕ Е ОТ НЕГО!
Явно корпуса на ваноса е наранен и от там запича чат пат буталото и това набива грешка. И кво, ще трябва да си купувам целия корпус!
ВЗЕМИ СИ!

Няма такива дараци

Буталото, че излезе с 300-ста зора, излезе, сложихме другото и изглеждаше наред, да ама не, явно пак запича някъде, не се движи достатъчно гладко, сложихме старото бутало в другия ванос и там то се движи перфектно, демек НЕ Е ОТ НЕГО!


Явно корпуса на ваноса е наранен и от там запича чат пат буталото и това набива грешка. И кво, ще трябва да си купувам целия корпус!
ВЗЕМИ СИ!




You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Вичо за М52 се препоръчва да се кара с :
5в40
5в30
0в30
Сигурно има защо, ти с това гъсто масло колко време си карал, че да се ндере цилиндъра на ваноса

5в40
5в30
0в30
Сигурно има защо, ти с това гъсто масло колко време си карал, че да се ндере цилиндъра на ваноса



- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
vld написа:Вичо за М52 се препоръчва да се кара с :
5в40
5в30
0в30
Сигурно има защо, ти с това гъсто масло колко време си карал, че да се ндере цилиндъра на ваноса![]()
1000 км с 15в50
то се препоръчва, ама ми се струва много рядко и за това карам с 10в40
имам съмнения, че надирането е от стружките, които бяха в цилиндъра на ваноса



и те така
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Добре защо ти се струва?
Я си и сипи хубаво масло и не се излагай
Ако харчи повече от литър на 10000км тогава вече можеш да си прегледаш разните там гарнитурки гумички на клапани и тн.
Щом искаш да даваш газ слагай само качествени неща в мотора
Я си и сипи хубаво масло и не се излагай

Ако харчи повече от литър на 10000км тогава вече можеш да си прегледаш разните там гарнитурки гумички на клапани и тн.
Щом искаш да даваш газ слагай само качествени неща в мотора


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
vld написа:Добре защо ти се струва?
Я си и сипи хубаво масло и не се излагай![]()
Ако харчи повече от литър на 10000км тогава вече можеш да си прегледаш разните там гарнитурки гумички на клапани и тн.
Щом искаш да даваш газ слагай само качествени неща в мотора
Е то, ако все още харчи масло, за кво дадох 1к за основен ремонт на двигателя?!

Масло ще сменям пак след 9000 километра, защото за последните 2000 съм го сменил 3-4 пъти, не помня и аз вече колко...
Маслото не е надрало ваноса, ако това намекваш


Хората си карат ///М пауарите с 20в60 и не им запича, точно пък на моя ванос му е станало нещо от гъсто масло, глупости!
Последна промяна vicho на 26 Юни 2009, 10:13, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Не се е надрало от маслото, просто ми е интересно от какъв зор 15в50
Но определено и на повдигачите не им е добре с това масло

Но определено и на повдигачите не им е добре с това масло


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
вичо написа:не знам дали говори сериозно, ама ми се струва, че има логика, тъй като един "гениален" ум ми предложи, точно преди ремонта на мотора да пробвам да карам с 15в50
идеята беше да се провери, дали ще харчи и от гъстото масло и колко ...
еми харчеше, то като между буталото и стената на цилиндъра имаше 2мм, не масло, ми цяло врабче щеше да влезе там. Сега - 1000лв. по-късно си е наред

You said: "Time will change!" What if it changes you?
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани