диференциал???

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: M52B28TU

диференциал???

Мнение от stiel_bg » 24 Юни 2009, 1:15

Здравейте. Незнам дали не съм объркал като пиша нова тема,но въпроса ми е следният:
Имам 318i със сменен двигател от купе 318is 16V 146к.с., (само двигателя е сменен,нищо повече). Възможно ли е да заменя и обикновенният диференциал от модела 318i със диференциал от 318is? Целта ми е да ги комплектовам,в последствие и арматурното табло?
Баща ми има 318ис-купе, същите двигатели имаме, обаче той си постига рекорт от почти 240км/ч,а аз 190 и то при пълни обороти при разход около 15-16Л/100 а ИС-та 12-13Л/100 със скорост 200км/ч..... целта ми е да постигна същата скорос както при нормалната ИС-ка... ако имате идей по проблема ми ще съм много благодарен :) ;)
Изображение
Ако паднеш духом - напий се та да паднеш и тялом!

http://vbox7.com/play:1946a9ae
viewtopic.php?f=46&t=248125

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 24 Юни 2009, 1:53

Еднакви са дифовете 3.45 слагай тоя от ИСа ако е щпер
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 24 Юни 2009, 9:16

Ми явно си с по-къс диф,ако не опитаите да карате заедно данеби да дава разлика заради таблото :roll:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 24 Юни 2009, 9:48

явно твоя диф е по къс от на баща ти... ако мислиш че това е минус че неможеш да стигнеш 240 км според мен си яко в грешната посока... накарай баща ти да се пуснете да му направиш 2 коли разлика и тогава предцени дали ще го смениш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: диференциал???

Мнение от ивчо3 » 24 Юни 2009, 13:42

Крайното предавателно отношение при моделите 316i,318i,318is и 320i е едно и също, скоростните кутии, също. Разликата между 318i и 318is е в задните спирачки- дискови за иса и барабанни за другия. По това, което си писал за максималната скорост на оригиналния 318is, съдя че или не е верен километража, или колата е с друг нестандартен диференциал /по-голямо крайно предавателно отношение/, или с по-малък диаметър на гумите. Никога исовете 318 не могат да развият 240 км/час, това е повече от смешно. Дават го 214 км/час, но не по показанията на километража, а реално. Значи на километража не може да отчита повече от 220 км/час, стига да е изправен и двигател в перфектно състояние на равен път без насрещен вятър. Скоростомера на БМВ от този модел е свързан с диференциала, не както при други автомобили със скоростната кутия. Предавателното отношение е 3.64 и показанията за скоростта са изчислени за точно определен размер гуми и джанти. На е30 има диференциали от 2.93 до 4.27, диаметърът на гумите стандартно е 58.6 см. На е36 е 62.7 см., или 4 см повече. При обороти 6000 на пета скорост и еднакви показания на двата типа скоростомери в единия случай имаме реална скорост от 182 км/час, а в другия- 195 км/час. Това е при условие, че се използват диференциали с еднакво предавателно отношение 3.64 от е30 и е36. Сега сметни при 240 км/час реална скорост на пета предавка с колко оборота се върти двигателя. 7300 оборота :shock: Това и М-power на шеста скорост не може да го постигне.
Последна промяна ивчо3 на 24 Юни 2009, 13:51, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 24 Юни 2009, 13:51

да не би на колегата проблема да му идва от износен съединител ?? Тоест да попреплъзва и оборотите да отиват до край, но да не достига максималната си скорост.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: M52B28TU

Мнение от stiel_bg » 24 Юни 2009, 15:31

Добре,съгласен съм с всички. Имам колега с обикновенната 318и изключва му на 6100 оборота пак при същата скорост от 190-195км. (както при мен). Ами ако дифовете на двата модела 318и и 318ис са еднакви а ИС-та бяга с повече от 200км/ч това означава ли, че има разлика в скоростната кутия??? (по-къси и по- дълги) Съединителя съм го сменил преди 28-30 000км. Има и друго: баща ми си взе бмв-то от Германия, със цяло спортно окачване и е страшно ниско и поради тази причина си остана със оригиналните метални джанти(оптималните за модела си) 15'' ,защото по големите опират в подкалниците, да не казвам и как минава по легналите полицай- по диагонал и пак опира :).... Ходих с него до Варна и карах с около 140-145 и ме спряха за превишена скорос от 143км/ч - по това съдя,че НЕ дава разлика в таблото.. Същата тази ИС-ка съм я натискал многократно на 3-та до червената зона а скоростта е почти 160км. Заради това ми минават мисли през главата,4е може да е пипана яко таза 3-ка...
Та другият ми въпрос е дали може би скоростната ми кутия е с по-къси скорости? Не съм много запознат с техническите данни за модела..Мойта е със 17'' джанти и таблото ми е добре понейе и с мойта са ме спирали и скоростта от радара съвпада с тази от таблото
Изображение
Ако паднеш духом - напий се та да паднеш и тялом!

http://vbox7.com/play:1946a9ae
viewtopic.php?f=46&t=248125

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BrkN » 25 Юни 2009, 16:57

като цяло на бащати ис-ка има просто чип,не е сложно. а за твойта вече незнам :|

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от jotev » 25 Юни 2009, 21:51

добре де .. несам много в час с тези нещта , ама не е ли проблема в 17-ките ? аз от опит знам , че по голямата джанта дава разлики в километрите !!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: M52B28TU

Мнение от stiel_bg » 26 Юни 2009, 2:38

така е. дава разлика в километрите по-малко отчита до колкото мисля... А ИСката на баща ми си забива оборотите на 6100-6200 при скорост от почти 240км/ч. Както написах по-горе, аз със ~190 с около 5600-5700,не вярвам ако скоростната кутия и диференциала са еднакви с тези на ИСката, в рамките на 400-500 оборота да повиша скоростта с около 50км/ч! Зада достигна ефекта както при ИС-ката,дори и чип да имам. За това попитах по горе, дали има разлика в скоростните кутий, за да знам кое да сменя :?: :?: :arrow:
Изображение
Ако паднеш духом - напий се та да паднеш и тялом!

http://vbox7.com/play:1946a9ae
viewtopic.php?f=46&t=248125

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: M52B28TU

Мнение от stiel_bg » 26 Юни 2009, 2:41

jotev написа:добре де .. несам много в час с тези нещта , ама не е ли проблема в 17-ките ? аз от опит знам , че по голямата джанта дава разлики в километрите !!


движил съм се с по-висока скорост от 190 и мисля,че бих усетил ако е в това проблема :idea:
Изображение
Ако паднеш духом - напий се та да паднеш и тялом!

http://vbox7.com/play:1946a9ae
viewtopic.php?f=46&t=248125

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BrkN » 26 Юни 2009, 23:00

бате квото щеш ми говори ама ис-ка със 240 на 6100 6200 оборота НЕМА

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: M52B28TU

Мнение от stiel_bg » 27 Юни 2009, 1:04

Незнам какво да правя вече, ще я оставя така за момента...
BrkN, ами за този клип какво ще ми кажеш? http://www.youtube.com/watch?v=tsiw_HjH ... re=related :?: само където е с малко над 6200 оборота
Изображение
Ако паднеш духом - напий се та да паднеш и тялом!

http://vbox7.com/play:1946a9ae
viewtopic.php?f=46&t=248125

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от jotev » 27 Юни 2009, 10:22

абе човек , тази IS-ка на клипа да не е по наклона ... аз с моита с правил 230-235 по наклон иначе по равен път невазможно да стане .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: София

Мнение от BrkN » 27 Юни 2009, 20:40

незнам ама явно си голям фантазиор ? нали имаш ис-ка предполагам,че знаеш звука на мотора какъв е ... тоя на клипа определено не е на ис квото искаш ми говори :) или е там некой мотор на hartge ли е кво е не ги разбирам ама според мен тва е 25-тицов мотор сложен на ис-ка примерно

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook