М51 с пластмасов колектор?
Модератор: Технически модератори
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
М51 с пластмасов колектор?
Колеги ,става въпрос за 525tds 11.93.Смукателните колектори са пластмасови,както и кутията на масленият фиртър.Досега не бях виждал подобна модификация-направи ми впечатление ,че куплунга за взимане на + не се намира на стандартното място пред мотора за чистачките ,а беше доколкото си спомням между тръбите за 3 и 4 цилиндър и не беше в квадратна кутия ,а в елипсовидна.Някой може ли да даде повече информация-някаква модификация за Е34 ли е или пък съм чувал,но не съм виждал че при Е39 М51 е с пластмасови колектори и ако е така взаимно заменяеми ли са. 
			
		- ///MILEN
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 555
 - Регистриран на: 14.07.2006
 - Местоположение: Русе
 - Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
 
- predel
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1422
 - Регистриран на: 18.02.2007
 - Местоположение: Вече в собствена колибка!
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
 - Мечтае да кара: КА-50
 
двигателите М51 са 4 модела 
, но никъде не ги описват подробно... - това дето си го видял е от последната генерация на М51 - вгражда се в последните Е39 с ТДС и са с дебитомер... преди тях пак са с пластмасови колектори, но са като нашите... преди тях са другите с алуминиеви и 6 мм стъбла на клапаните, а преди тях М51 с алуминиеви колектори и клапани с 8 мм стебла и двойна пружина 
Това е в общия смисъл и накратко... ако има питания, по-знаещите ще се включат
			Това е в общия смисъл и накратко... ако има питания, по-знаещите ще се включат
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
///MILEN написа:Ако е сменяна гавата може разликата е само във всмукателните отвори
Искаш да кажеш ,че е сложена глава от Е39.
- ///MILEN
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 555
 - Регистриран на: 14.07.2006
 - Местоположение: Русе
 - Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
 
.
Моята е Е36 98-ма и също с пластмасови колектори и кутия на маслен филтър. Нищо чудно и да е сменян матора.
			
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
predel написа:двигателите М51 са 4 модела, но никъде не ги описват подробно... - това дето си го видял е от последната генерация на М51 - вгражда се в последните Е39 с ТДС и са с дебитомер... преди тях пак са с пластмасови колектори, но са като нашите... преди тях са другите с алуминиеви и 6 мм стъбла на клапаните, а преди тях М51 с алуминиеви колектори и клапани с 8 мм стебла и двойна пружина
Това е в общия смисъл и накратко... ако има питания, по-знаещите ще се включат
По спомен-мисля ,че двигателя беше с МАР сенсор,утре ще видя пак колата,че всичко беше омазано с масло и им казах да я измият и ще съм сигурен с какво е,значи може да е само глава.
- ///MILEN
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 555
 - Регистриран на: 14.07.2006
 - Местоположение: Русе
 - Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
 
Пепи главата може да е от Е36,Е38,Е39 ТДС-гледай да не попаднеш на някоя шлайфана -заварявана.Не съм сигурен ,ама ми е останало нещо,че се проверява външно дали е с ремонтна гарнитураzvetiko написа:///MILEN написа:Ако е сменяна гавата може разликата е само във всмукателните отвори
Искаш да кажеш ,че е сложена глава от Е39.Но защо кутията на масленият филтър е пластмасова-при Е39 такава ли е ,да не е сменен целият двигател.Казаха ми ,че преди няколко месеца била сменена автоматичната скоростна кутия с реновирана срещу 2000лв. от предишният собственик-показаха ми и гаранция за 10К от сервиза ,който я е сменил.Иначе двигателя работи добре-меко,аванса може още да се пипа.
Погледни дали виси буксата за температурния датчик на смукателите-ако е там значи е сменяна само главата,а ако я няма и колата е с дебитмер значи е сменян целия мотор.
Друга разлика,за която се сещам е посоката на шпилките за колектора.
С пластмасовите тръби трябва да е по-добре,защото се нагрявам по-малко.
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
ivan. написа:Пепи главата може да е от Е36,Е38,Е39 ТДС-гледай да не попаднеш на някоя шлайфана -заварявана.Не съм сигурен ,ама ми е останало нещо,че се проверява външно дали е с ремонтна гарнитураzvetiko написа:///MILEN написа:Ако е сменяна гавата може разликата е само във всмукателните отвори
Искаш да кажеш ,че е сложена глава от Е39.Но защо кутията на масленият филтър е пластмасова-при Е39 такава ли е ,да не е сменен целият двигател.Казаха ми ,че преди няколко месеца била сменена автоматичната скоростна кутия с реновирана срещу 2000лв. от предишният собственик-показаха ми и гаранция за 10К от сервиза ,който я е сменил.Иначе двигателя работи добре-меко,аванса може още да се пипа.
![]()
Погледни дали виси буксата за температурния датчик на смукателите-ако е там значи е сменяна само главата,а ако я няма и колата е с дебитмер значи е сменян целия мотор.
Друга разлика,за която се сещам е посоката на шпилките за колектора.
С пластмасовите тръби трябва да е по-добре,защото се нагрявам по-малко.
Благодаря колеги.Ванка мисля си ,че ако шлйфана и заварявана ще е със старите колектори,по-вероятно е да са сменили само главата или евентуално двигателя.
@///MILEN не си спомням да съм видял дебитомер-тогава не трябва ли да е сменено и DDE.
- Peter Angelov
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1415
 - Регистриран на: 5.06.2008
 
zvetiko написа:ivan. написа:Пепи главата може да е от Е36,Е38,Е39 ТДС-гледай да не попаднеш на някоя шлайфана -заварявана.Не съм сигурен ,ама ми е останало нещо,че се проверява външно дали е с ремонтна гарнитураzvetiko написа:///MILEN написа:Ако е сменяна гавата може разликата е само във всмукателните отвори
Искаш да кажеш ,че е сложена глава от Е39.Но защо кутията на масленият филтър е пластмасова-при Е39 такава ли е ,да не е сменен целият двигател.Казаха ми ,че преди няколко месеца била сменена автоматичната скоростна кутия с реновирана срещу 2000лв. от предишният собственик-показаха ми и гаранция за 10К от сервиза ,който я е сменил.Иначе двигателя работи добре-меко,аванса може още да се пипа.
![]()
Погледни дали виси буксата за температурния датчик на смукателите-ако е там значи е сменяна само главата,а ако я няма и колата е с дебитмер значи е сменян целия мотор.
Друга разлика,за която се сещам е посоката на шпилките за колектора.
С пластмасовите тръби трябва да е по-добре,защото се нагрявам по-малко.
Благодаря колеги.Ванка мисля си ,че ако шлйфана и заварявана ще е със старите колектори,по-вероятно е да са сменили само главата или евентуално двигателя.Как да позная дали гарнитурата е ремонтна.
![]()
@///MILEN не си спомням да съм видял дебитомер-тогава не трябва ли да е сменено и DDE.
Хубаво де
- Воденичаров
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 754
 - Регистриран на: 20.08.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: e65
 
Дебитомера не е сложен отгоре че да го видиш. Трябва да гледаш за него че да го видиш. Не съм сигурен, но мисля че мястото на щеката за маслото на е39 и е34 е на различно място. На е39 е по към стъклото изместена. 
Между другото скоро видях е39 с алуминиев колектор.
			
		Между другото скоро видях е39 с алуминиев колектор.
- Zubcho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3647
 - Регистриран на: 25.06.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Кенеф за великани
 - Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
 
Peter Angelov написа:Хубаво деНе може ли просто така да си е от завода....
Не, защото и моята щеше да е с пластмасов колектор.
Моята кола е от последните е34 (12.95г.) и Иван я видя и каза, че плочката ми не е с четци, а от новите с електромагнитни импулси.
Главата ми е сменяна (след аварията 2008г.) и вече съм с е39 глава с по-тънките клапани, но пак си имам МАП сензор и метални тръби.
Пепи правени са интервениции по този мотор. Пукана глава или нещо др., но щом мърка какво му мислиш?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Пресиян Василев
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1932
 - Регистриран на: 1.02.2009
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: 730д
 - Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
 
Между другото скоро видях е39 с алуминиев колектор.[/quote] щото му е друга кратуната.има доста е-34 с пластмасов филтьр,не е вьпроса толкова в годината на производство Омега Б 99год. е с металния филтьр и алу.колектор но е-39,е-38 са задьлжително с пластмасовите  колектор и филтьр
			
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Е аман от простотия. 
 Като видяха ,че проявявам интерес към колата днес и вдигнали цената с 500лв.Тия хора имат ли представа колко трудно се продава кола на днешно време и ,че офертите висят с месеци.Особено когато двигателя е сбирщайн.Още веднъж ви благодаря колеги-да знаете ,че ако закъсам пак  ще питам за следващата. 
			
		
			22 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	