Суркане на гумата , тампони носач

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Суркане на гумата , тампони носач

Мнение от bmwmaniq » 25 Юни 2009, 13:58

Та имам проблем на който не получих много отговори както тука така и по сервизите ... когато давам назад с пален ляв или десен гумите упират в подкалниците ... Въпроса ми е какво ще стане ако са ми сложели тампоните на носачите обратно и ако някой може нека да пусне една снимка как седят оргинално ...... когато хвана гумата както колата е на земята се усеща един голям луфт и този луфт идва от тампоните на носача ..... не мисля че трябва да е така ... тампоните са нови на феби
Последна промяна bmwmaniq на 26 Юни 2009, 17:41, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 25 Юни 2009, 14:48

Колега извинявай но първо си оправи заглавието, то трябва да подсказва какъв е проблема които имаш. И порови малко в търсачката мисля че има доста изписано...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 25 Юни 2009, 16:59

Знам че го има в търсачката със сигурност но просто не мога да го намеря ... 3 часа рових без успех а сам гледал такава тема и със снимки даже и за това реших да попитам с нова тема а колкото до заглавието точно това каквото е то ме интересува а имено какво ще стане ????
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 25 Юни 2009, 17:24

Незнам точно за кои тампони говориш, но ако за тези които аз си мисля са тези които в края на носача. Точно там където се захваща към купето този тампон се продава в две разновидности метал гума. На самия тампон си има стрелка и тази стрелка трябва да сочи една точица на самия корпус в който се набива. Ако са тези тампони за които си мисля аз и трябва да ги сменяш. Съветвам те да си вземеш от плътните.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 25 Юни 2009, 18:06

Възможно ли е тампон да изпусне толкова?! Едва ли проблемът е в това. Когато купи колата така ли стържеше? Кога започна стърженето? Удари? Амортисьори, пружини, кофти гуми... Същото стана с фиата ми, когато ме удариха... и махнах подкалника ;)
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 25 Юни 2009, 20:39

Ами взех го преди почти вече 2 години и веднага разкарах оргиналните джанти и сложих от 5-ца и излизат малко по навънка и единствено упираха задните в калниците ако се качат 3-ма човека одзад... С 3 гаджета по 40 кила не упира :))) не съм е удрял нито пък да съм е изтрещял в някой дупа или поне нямам спомен... само да допалня опираше ми само предна дясна и там тампона се беше скъсъл и нали смених ги и двата и сега сурка от двете страни ... става въпрос за най задния тампон... Амортисорите са ми изтървали и двата и това съм го вписал като вариант но не мога да си обесня този луфт ... опитах да направя и клипче но не се вижда как играй гумата ...във вторник ще е разглобявам после ще пиша какво е станало но наистина ми трябват мнения ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 25 Юни 2009, 20:43

Ти знаеш ли джантите от 5ца с кво ЕТ са... С какъв акъл си ги сложил на 3ка
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 25 Юни 2009, 20:53

Jim Beam написа:Ти знаеш ли джантите от 5ца с кво ЕТ са... С какъв акъл си ги сложил на 3ка


Колега ... мога да ти кажа че съм супер доволен от тези джанти .... слагах какви ли не но накрая си останах с мойте си ... просто спи града и бавареца с него ... почти 2 години я карам с тях и то нямам пропуснат ден и с нея си работя и всичко правя с нея ... нище не се чупи макар да очаквах че ще сменям шарнири на поразия но уви ... няма грешка няма чук няма нищо .... този проблем ми е най сериозния от това време на сам и ще полудея направо ако не разбера каква е глупавата причина ...
Може и нещо друго да има да са ме излъгали че са на 5-ца и аз вас да лъжа ... незнам но пак от 3-ка ги свалих
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 25 Юни 2009, 20:58

Ако джантите са ти проблема, има варианти да поведигнеш колата, ама едва ли си заслужава...
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 25 Юни 2009, 21:04

ето и снимка на джантите [/img]Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 25 Юни 2009, 21:08

сега като каза за повдигане възможно ли е да са омекнали пружините и предницата да е слязла надолу :kuku:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 25 Юни 2009, 21:19

bmwmaniq написа:
Jim Beam написа:Ти знаеш ли джантите от 5ца с кво ЕТ са... С какъв акъл си ги сложил на 3ка


Колега ... мога да ти кажа че съм супер доволен от тези джанти .... слагах какви ли не но накрая си останах с мойте си ... просто спи града и бавареца с него ... почти 2 години я карам с тях и то нямам пропуснат ден и с нея си работя и всичко правя с нея ... нище не се чупи макар да очаквах че ще сменям шарнири на поразия но уви ... няма грешка няма чук няма нищо .... този проблем ми е най сериозния от това време на сам и ще полудея направо ако не разбера каква е глупавата причина ...
Може и нещо друго да има да са ме излъгали че са на 5-ца и аз вас да лъжа ... незнам но пак от 3-ка ги свалих


Колега ако си с джанти от 5-ца това узначава че са с по малко ет и джантите са изнесени по навън следователно разтоянието от вътрешната страна на гумата става по голямо и не би трябвало да опира , дай повече информация с какво ет и колко са широки джантите и с какви гуми караш. Ако искаш този луфт за който говориш да изчезне си вземи плътни тампони най добре гледай да са от полиуретан защото оригиналните м-кови се късат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 25 Юни 2009, 21:20

bmwmaniq написа:сега като каза за повдигане възможно ли е да са омекнали пружините и предницата да е слязла надолу :kuku:


при условие че и амортисиорите са свършели е напълно възможно да се получава това ,още повече и с тез джанти,а за тампона за които говориш ако сам разбрал правилно позволява луфт само назат и напред дори и нов, разбира се съвсем малко.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 318i M40

Мнение от bmwmaniq » 25 Юни 2009, 21:28

205/60/15 са гумите Мишилин ... а тампона съм 4увал че като хванеш носача не трябва да можеш да го мърдаш а аз си го мърдам на където си поискам без много усилие ... а това където ходи напред назад ги имаше на оше няколко бмв-та които пробвах за като моя луфт но се оказа че при мен е доста повече от колкото на тези които проверих ... единствено на ИС не успях да намеря никъкъв луфт
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 25 Юни 2009, 21:39

bmwmaniq написа:205/60/15 са гумите Мишилин ... а тампона съм 4увал че като хванеш носача не трябва да можеш да го мърдаш а аз си го мърдам на където си поискам без много усилие ... а това където ходи напред назад ги имаше на оше няколко бмв-та които пробвах за като моя луфт но се оказа че при мен е доста повече от колкото на тези които проверих ... единствено на ИС не успях да намеря никъкъв луфт

Ако толкова те притеснява този луфт си вземи плътни тампони и ще се оправи, възможно е и да изчезне това опиране.
Подкалниците добре ли са захванати ?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook