325 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
325 тдс
Трябва ли като обезвъздушавам системата колата да е спряна в баир с предницата на пред защото се колабая дали е нужно.Нищо не намерих в търсачката и затова пускам тема.Моля някой да каже как точно се обезвъздушава тдс-а.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
защо искаш да я обезвьздушаваш?има подкачваща помпа в резервоара която прави 0.5 бара ,разхлабваш контролния клапан за обратно гориво на гнп ,даваш контакт и чакаш да излезе нафта.след което завиваш и палиш,естествено това ако тая помпа в резервоара бачка
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Извинявам се но забравих да поясня че става въпрос за охлаждащата система сменях водна помпа и мисля че не е обезвъздушена добре
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
да колега трябва.успех имал сьм наи много проблеми с троики тдсkudo написа:Извинявам се но забравих да поясня че става въпрос за охлаждащата система сменях водна помпа и мисля че не е обезвъздушена добре
- rosssii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320
- Мечтае да кара: М5
по принцип тя трябва сама да се обезвъздуши защото е с оделно казанче от радятора и няма клапан за обез.
325 ТДС не е за всеки,тя е само за отличници
325 ТДС не е за всеки,тя е само за отличници

- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
rosssii написа:по принцип тя трябва сама да се обезвъздуши защото е с оделно казанче от радятора и няма клапан за обез.
325 ТДС не е за всеки,тя е само за отличници

- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Сипваш антифриз, палиш на отворена капачка, ако дръпне малко доливаш.
Караш докато позагрее, отваряш пак доливаш.
После караш и така, на сутринта пак проверяваш нивото на антифриза, ако е малко доливаш.
Като докато не се убедиш, че е объзвъдушена по полекичка с газта и едното око на стрелката с температурата
А щях да забравя парното на топло.
И не е нужно да е под наклон, достатъчно е да е равно.
Караш докато позагрее, отваряш пак доливаш.
После караш и така, на сутринта пак проверяваш нивото на антифриза, ако е малко доливаш.
Като докато не се убедиш, че е объзвъдушена по полекичка с газта и едното око на стрелката с температурата

А щях да забравя парното на топло.
И не е нужно да е под наклон, достатъчно е да е равно.

- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Всичко вече е О.К.vld написа:Сипваш антифриз, палиш на отворена капачка, ако дръпне малко доливаш.
Караш докато позагрее, отваряш пак доливаш.
После караш и така, на сутринта пак проверяваш нивото на антифриза, ако е малко доливаш.
Като докато не се убедиш, че е объзвъдушена по полекичка с газта и едното око на стрелката с температурата
А щях да забравя парното на топло.
И не е нужно да е под наклон, достатъчно е да е равно.

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани