F1 -2009 коментари,новини и ....
Модератор: Sharo
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
То това състезание е почнало от известно време, струва ми се. Доколкото си спомням поне BMW и Ферари бяха почнали собствени разработки по темата.
П.П. Пише се "дифузьори", от "дифузия".
П.П. Пише се "дифузьори", от "дифузия".
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Сега ще си проличи дали дифузьорите са причина за високото темпо, което ни показват Браун ГП или останалите отбори нещо не са изпипали както трябва. .
Да се надяваме че БМВ-Заубер ще се окопитят много бързо в така създалата се ситуация.
Да се надяваме че БМВ-Заубер ще се окопитят много бързо в така създалата се ситуация.
- Новини
BMW Malchugan написа:Сега ще си проличи дали дифузьорите са причина за високото темпо, което ни показват Браун ГП или останалите отбори нещо не са изпипали както трябва. .
Да се надяваме че БМВ-Заубер ще се окопитят много бързо в така създалата се ситуация.
Слагането на тези дифузьори няма да реши проблема. Не може просто да боднат пластмасорията без да преработят и огромна част от цялостния аеродинамичен пакет и т.н.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Големите играчи (там сме и ние) ще имат новите двойни дифузьори до Гран при на Испания От преди началото на сезона се работи по тях, дъната и останалите елементи, които трябва да се сменят.!!Asen_X написа:BMW Malchugan написа:Сега ще си проличи дали дифузьорите са причина за високото темпо, което ни показват Браун ГП или останалите отбори нещо не са изпипали както трябва. .
Да се надяваме че БМВ-Заубер ще се окопитят много бързо в така създалата се ситуация.
Слагането на тези дифузьори няма да реши проблема. Не може просто да боднат пластмасорията без да преработят и огромна част от цялостния аеродинамичен пакет и т.н.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Обнадеждаващи новини от кухнята на Ф1. За сега ФОТА и ФИА са се споразумели въвеждането на бюджетния таван от 40 млн. паунда да отпадне, като за догодина е прието той да бъде 100 млн. паунда.
Това решение, мисля че беше очаквано с оглед на "заплахите" от страна на големите тимове БМВ-Заубер,Ферари, Рено, Тойота, Ред Бул, Макларън да напуснат Ф1. Ако това се бе случило просто Ф1 умираше според мен.
Източник на информацията: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=6527
Това решение, мисля че беше очаквано с оглед на "заплахите" от страна на големите тимове БМВ-Заубер,Ферари, Рено, Тойота, Ред Бул, Макларън да напуснат Ф1. Ако това се бе случило просто Ф1 умираше според мен.
Източник на информацията: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=6527
- Wolf4
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Всъщност за съжаление, нашият тим пръв, заедно с Уилямс, обяви, че приема новите правила с финансовия таван. Не ми изглежда обнадеждаващо новото финансово условие от 100 милиона, при положение, че водещите отбори харчеха средно два до три пъти в повече пари до сезон 2008. За настоящия сезон все още нямам информация. Всъщност сумата от 100 милиона е била предварително обмислена и дадена под натиск дошъл не от другаде а от Маранело. Единствено Ферари имат от години напълно собствен отбор, те оглавяват ФОТА и те са в договорни отношения с Ф1. С други думи само те биха могли да упражнят юридически и финансов натиск, което и сториха безапелационно. Защо им е обаче на старчетата мулти-милионери от Ф1, да рискуват обтягане на отношенията си с големите тимове? Ами по две основни причини: пари и...пари. Значи поставяйки бюджетен лимит от мизерните 40 милиона те могат да привлекат в суперскъпия но и най-престижен шампионат мизерници като Лола и Астън-Мартин, които са на практика британски тимове или поне с такъв произход. Второ биха имали шанса да завърнат фалиралия тим на Ягуар и не на последно място услужливо да предлагат на второразредни тимове от сорта, снабдяване с мотори на Форд Косуърд, които иначе никой уважаващ себе си тим не би купил. Да, но в момента донори на мотори за Ф1 са Мерцедес, Ферари и Рено. Ако старчетата прокарат новите правила, финансовите облаги от продажбите на Форд-мотори ще отиват с доста голям процент в джаоба им, а не както до сега. Това е първата част от причини. Има и друга - Ф1, независимо от великата си популярност започна да запада в последните години. Какво имам предвид? Ами това, че астрономическите разходи на топ-отборите, започват все повече да доближават приходите от реклама. А това повлича след себе си и нови огромни разходи, наложени от новите изисквания. Не ви ли направи впечатление как в последните няколко сезона изникнаха нови кръгове и писти. Сингапур например. Заговори се и за връщане на Голямата Награда на Франция. Това видимо подсказва идеята, че собствениците на Ф1, просто търсят нови пазари. Защото за тях всяка нова писта е точно това - пазар. Източник на доходи. И колкото повече кръгове и нови отбори има, толкова повече пари се въртят в баснословно скъпия свят на Ф1. И съответно дъртаците прибират проценти от всичко. От всеки цент. Но големите отбори с необозрима финансова мощ пречат. Малки тимове без кой знае какъв ресурс не могат да си позволят дори и да си помислят за Ф1. И старците помислиха.....бюджетен таван. И сега Форс Индия Мерцедес от пазещ тила на колоната се намести почти до средата. А догодишния таван може да ги бутне и в борба за челните позиции, кой знае? А ние ще хапим устни и ще се питаме какво става. Но дъртаците от управителния борд на формулата няма да се питат. Те много добре го знаят. И сега вече са доволни от преподписаните договори за новия сезон. С два нови тима в проект. За толкова знаем. И ако орязаха разходите си, то в никакъв случай не пипнаха цените на правата за излъчването на Ф1. Общо взето си решиха финансовите проблеми докъм 2012 година, когато се очаква светът да се е преборил с разтърсващата финансова криза. Чудесен ход от тяхна страна! Питам се обаче, доколко с новите правила Формула 1 ще бъде ЕДНО? Защото както вече Алонсо и няколко други топ-личности от надпреварата споделиха - превръща се все по-осезаемо в един по-бърз вариант на формулите от по-нисък клас. Само погледнете рекордите от времето на 10 цилиндровите мотори и ще разберете...
Are you M enough...?!
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Ето това вече е новина. Краят на Ф1 !!!
Източник: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=6712#
Отборите от Формула 1 членуващи в асоциацията ФОТА обявиха официално, че започват процедури за създаването на алтернативен шампионат. След 4 часова среща във фабриката на Рено във Енстоун (Великобритания) късно снощи, 8-те члена на ФОТА - Ферари, Макларън-Мерцедес, Рено, БМВ-Заубер, Тойота, БраунGP, Ред Бул и Торо Росо обявиха в изявление, че са огорчени и ядосани от политиката на ФИА спрямо тяхната огранизация и нямат друг избор, освен да започнат участие в алтернативна Формула 1 още през 2010 година.
Източник: http://formula1.sportal.bg/news.php?id=6712#
- Енцо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 20.08.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d F10
Пуснах нова тема по случай, мисля че го заслужава. Интересно ми е дали F1 ще има зрители при алтернативен шампионат?
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Енцо написа:Пуснах нова тема по случай, мисля че го заслужава. Интересно ми е дали F1 ще има зрители при алтернативен шампионат?
То хубаво си пуснал нова тема, но преди това дали си направи труда да видиш, че вече съм пуснал новината и то на Български? Нищо лично, но си мисля, че няма смисъл да се пускат безразборно хиляди теми, при условие, че и тук може да си обсъждаме и коментираме тази топ новина.
- Енцо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 20.08.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d F10
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Енцо написа:Тази тема в за F1 2009 доколкото виждам, новината е за съвсем друго.
Точно за едно също става дума !!! Погледни линка който съм посочил като изтоник на новината. Това което ти си пуснал като тема и то на английски, си е една и съща новина. Мислиш ли, че всеки може да си преведе текста от английски. .
Аз спирам до тук че взе да става . А от това ползва никаква.
- Wolf4
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Историоческа новина!!! Така се брани имидж и класа!!! Браво на всички подкрепили ФОТА и против Барни и Макс!!! Нека те си останат със старчето Уйлямс и Форса Мангалистан!!!
Отборите бойкотират Ф1, очаква ни нова Формула
Асоциацията на Отборите във Формула 1 - ФОТА взе решение да не продължава отношенията си с ФИА относно шампионата през 2010 година. Вместо това са готови да започнат организирането на нов, алтернативен шампионат, в който ще участват Ферари, Макларън, Ред Бул, Торо Росо, БМВ-Заубер, Рено, Тойота и Браун GP. Това стана ясно след последната среща на членовете на организацията, която се проведе късно снощи в базата на Рено, близо до пистата "Силвърстоун", където ще се проведе Гран при на Великобритания през този уикенд.
Поредният срок, даден от президента на ФИА - Макс Мозли на членовете на ФОТА изтича днес. Въпросният е отправен към пет от отборите от ФОТА, които са помолени да оттеглят условията си за участие в световния шампионат през 2010 година.
Екипите са твърдо решени да не отстъпват от позицията си. В официално изявление тимовете изразиха своята готовност да създадат нови серии, които ще отговарят на ценностите и техните разбирания за спорта.
Ето какво гласи и текстът на изявлението:
"От самото основаване на ФОТА през миналия септември екипите работеха заедно и се опитваха да се обединят с ФИА и притежателя на търговските права, за да развият и подобрят спорта.
Настъпилата световна финансова криза постави огромни предизвикателства пред Формула 1. ФОТА е горда от това, че въведе най-драстичните и ефективни мерки за намаляване на разходите в историята на спорта.
Отборите на автомобилните производители оказаха съдействие на останалите тимове, част от които най-вероятно нямаше да присъстват в шампионата днес без инициативите на ФОТА. Членовете на организацията се договориха още за значително доброволно намаление на бюджетите, което е един стабилен модел за бъдещето.
Следствие на всичко това бе потвърждението пред ФИА и собственика на търговските права, че отборите от ФОТА желаят да останат до края на 2012 година. ФИА и притежателят на търговските права поведоха кампания за разделяне на ФОТА.
Желанията на повечето от тимовете не бяха взети под внимание. Освен всичко това, десетки милиони долари не се изплащат на тимовете от собственика на търговските права, дължими за периода от 2006 година насам. Обстановката бе изключително трудна, но въпреки това ФОТА търсеше компромис.
Ние заявяваме, че не можем да продължаваме да правим компромиси с основни ценности на спорта и отказваме да променим молбите си за участие в световния шампионат през 2010 година. Вследствие на това нямаме друга алтернатива, освен да започнем подготовката на нов шампионат, който да отразява ценностите на участващите в него и партньорите.
Тези серии ще имат необходимата прозрачност в управлението, едни и същи правила за всички. Също така ще се окуражават повече постъпващи тимове. Всички ще се вслушват повече в мнението на феновете, като ще бъдат предложени по-ниски цени за зрителите по цял свят.
Основните пилоти и звезди, марки и спонсори, организатори и т.н., свързани исторически с най-високото ниво на автомобилния спорт, ще присъстват в тези нови серии."
Очаква се отговорът на ФИА и официалният списък с отборите-участници в сезон 2010 на Формула 1.
източник:http://sportni.bg/index.phtml?tid=40&oid=2524587
Отборите бойкотират Ф1, очаква ни нова Формула
Асоциацията на Отборите във Формула 1 - ФОТА взе решение да не продължава отношенията си с ФИА относно шампионата през 2010 година. Вместо това са готови да започнат организирането на нов, алтернативен шампионат, в който ще участват Ферари, Макларън, Ред Бул, Торо Росо, БМВ-Заубер, Рено, Тойота и Браун GP. Това стана ясно след последната среща на членовете на организацията, която се проведе късно снощи в базата на Рено, близо до пистата "Силвърстоун", където ще се проведе Гран при на Великобритания през този уикенд.
Поредният срок, даден от президента на ФИА - Макс Мозли на членовете на ФОТА изтича днес. Въпросният е отправен към пет от отборите от ФОТА, които са помолени да оттеглят условията си за участие в световния шампионат през 2010 година.
Екипите са твърдо решени да не отстъпват от позицията си. В официално изявление тимовете изразиха своята готовност да създадат нови серии, които ще отговарят на ценностите и техните разбирания за спорта.
Ето какво гласи и текстът на изявлението:
"От самото основаване на ФОТА през миналия септември екипите работеха заедно и се опитваха да се обединят с ФИА и притежателя на търговските права, за да развият и подобрят спорта.
Настъпилата световна финансова криза постави огромни предизвикателства пред Формула 1. ФОТА е горда от това, че въведе най-драстичните и ефективни мерки за намаляване на разходите в историята на спорта.
Отборите на автомобилните производители оказаха съдействие на останалите тимове, част от които най-вероятно нямаше да присъстват в шампионата днес без инициативите на ФОТА. Членовете на организацията се договориха още за значително доброволно намаление на бюджетите, което е един стабилен модел за бъдещето.
Следствие на всичко това бе потвърждението пред ФИА и собственика на търговските права, че отборите от ФОТА желаят да останат до края на 2012 година. ФИА и притежателят на търговските права поведоха кампания за разделяне на ФОТА.
Желанията на повечето от тимовете не бяха взети под внимание. Освен всичко това, десетки милиони долари не се изплащат на тимовете от собственика на търговските права, дължими за периода от 2006 година насам. Обстановката бе изключително трудна, но въпреки това ФОТА търсеше компромис.
Ние заявяваме, че не можем да продължаваме да правим компромиси с основни ценности на спорта и отказваме да променим молбите си за участие в световния шампионат през 2010 година. Вследствие на това нямаме друга алтернатива, освен да започнем подготовката на нов шампионат, който да отразява ценностите на участващите в него и партньорите.
Тези серии ще имат необходимата прозрачност в управлението, едни и същи правила за всички. Също така ще се окуражават повече постъпващи тимове. Всички ще се вслушват повече в мнението на феновете, като ще бъдат предложени по-ниски цени за зрителите по цял свят.
Основните пилоти и звезди, марки и спонсори, организатори и т.н., свързани исторически с най-високото ниво на автомобилния спорт, ще присъстват в тези нови серии."
Очаква се отговорът на ФИА и официалният списък с отборите-участници в сезон 2010 на Формула 1.
източник:http://sportni.bg/index.phtml?tid=40&oid=2524587
Are you M enough...?!
- Wolf4
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
След днешната Q2, отново нямаме наш пилот в първата десятка на Q3. Срам.!!!Марио Тайсън вън от БМВ!!!
Are you M enough...?!
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
- ineedmoney
- младши ентусиаст
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
ineedmoney написа:мда перверзника си мислеше че на големите концерни не им стиска да направят нови серии ама греда...мисля си обаче че това беше психо атака и сега ще клекнат както Бърни така и Макс и ще оправят нещата...едва ли ще се стигне до нови серии от догодинна
имаше една приказка...аз като говора не приказвам
най-накрая да го махнат тоя
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани