Не идва ток до горивната помпа в резервоара - Проблема решен

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Не идва ток до горивната помпа в резервоара - Проблема решен

Мнение от cfk » 07 Юни 2009, 12:56

Здравейте, вчера както карах колата изгасна в движение и повече не иска да пали. След направените проверки, установих че не идва ток до горивната помпа, бушоните са напред. Моля пишете ако някой има идея къде може да е проблема :help: :help: :help:
Последна промяна cfk на 29 Сеп 2009, 20:40, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от brabusbg » 07 Юни 2009, 19:23

И моята така изгасна и не пали, само че все още не знам какъв е проблема - в сервиза е! Утре ще знам!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Мнение от yellowsubmarine » 07 Юни 2009, 19:35

вчера мернах един закъсал колега след кръговото за надежда на бул. Рожен, да не си ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 07 Юни 2009, 20:53

Някой друг е бил, аз бях на Цариградско :D ,явно проблема става масов. Така като си мисля на мойта май ще й трябва диагностика :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 07 Юни 2009, 22:11

Може и да се лъжа,-но нямаше ли бушон за тази помпа.Тоест някой от бушоните не беше ли и за нея.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 09 Юни 2009, 2:09

Да и моята беше изгоряла и мисля,че е логично щом няма ток до самата помпа да е бушон...защото моя майстор първо там погледна...но при мен беше помпата :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 09 Юни 2009, 10:10

Вчера отново си играх, проверих бушоните плюс онези двата, които са отпред при мотора - всички са здрави, проверих релето за помпата /зад жабката/ - извадих го сложих го обратно като дам на контакт цъка, т.е. работи, зачистих буксата на самата помпа и като пробвах - бинго, тока дойде и помпата заработи :D Но сега пък друг проблем, паднал е акумулатора и не иска да върти, дали има някаква специална процедура за обезвъздушаване, след като нагнетателната помпа е останала на сухо :?: Дали ще запали ако да я дръпна :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 09 Юни 2009, 10:43

само не я дърпай.
Вземи от някой познат кабели и пробвай да въртиш така, отколкото да дърпаш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 09 Юни 2009, 21:45

Готово :D , след като подкачващата помпа проработи и продължаваше да не пали, проблема се оказа в акумулатора,въртях преди това много и е паднал, свалих го и като погледнах отдолу се оказа заводския от 06.1998г. :shock: . Сложиж един бусов 100А, повъртя 2-3 секунди на 1100 оборота:D , помпата обезвъздуши автоматично и запали, оставих я да поработи, после загасих, върнах стария акумулатор, дадох й ток с кабели, покарах я с него и сега си пали като преди :D, дано да изкара още няколко годинки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от brabusbg » 09 Юни 2009, 22:33

A моята от 5 дни е в сервиза и още не могат да установят от какво не пали :evil: :twisted: :help:
Първо ми казаха че е глътнала въздух (което как се е случило никой не каза) и се качих да си я вземам от сервиза но... Уви пак не запали и сега си чакам стоически за да открият проблема.
Уж ГНП-то и електрониката му била ОК.
Измъчвам се така :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 09 Юни 2009, 23:55

Абе тя и мойта беше глътнала въздух и като повъртях сама се обезвъздуши , едва ли е ГНП, най-вероятно е като при мен и другите колеги на които им изгасна пак така в движение - помпата е глътнала въздух на някой завой защото нафтата в резервоара е била малко и е отказала. Лошото е че в сервиза не им се занимава много,гледат да сменят някоя част за да ти вземат повече и чао. Дай им зор и не им се вързвай веднага да сменяш части - първо да видят дали има нафта при горивния филтър, ако има само на дъното значи е станало точно така, после да видят бушоните, релетата и буксите, след това палиш и гас. :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от brabusbg » 10 Юни 2009, 10:53

Да така е за сервизите определено. Ама... имах около 20 л нафта като стана това :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Мнение от gugichamp » 23 Юни 2009, 1:08

Мен мойта ме заряза бруталнооо!При едно изпреварване след магистралата към Варна просто изгасна и това беше :evil:
Ни пали нито има признак,че ще го направи :evil:
Седи си в бокса и чакам присъдата :help:
от свинята лебед не става...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 23 Юни 2009, 11:18

Аз ще ти я кажа....ГНП :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 23 Юни 2009, 12:26

Не е задължително, и на мен така ми угасна и се оказа че буксата на подкачващата помпа не дава добър контакт

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook