Не идва ток до горивната помпа в резервоара - Проблема решен
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Не идва ток до горивната помпа в резервоара - Проблема решен
Здравейте, вчера както карах колата изгасна в движение и повече не иска да пали. След направените проверки, установих че не идва ток до горивната помпа, бушоните са напред. Моля пишете ако някой има идея къде може да е проблема




Последна промяна cfk на 29 Сеп 2009, 20:40, променена общо 1 път
- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
И моята така изгасна и не пали, само че все още не знам какъв е проблема - в сервиза е! Утре ще знам!

- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Някой друг е бил, аз бях на Цариградско
,явно проблема става масов. Така като си мисля на мойта май ще й трябва диагностика 


- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Да и моята беше изгоряла и мисля,че е логично щом няма ток до самата помпа да е бушон...защото моя майстор първо там погледна...но при мен беше помпата 

- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Вчера отново си играх, проверих бушоните плюс онези двата, които са отпред при мотора - всички са здрави, проверих релето за помпата /зад жабката/ - извадих го сложих го обратно като дам на контакт цъка, т.е. работи, зачистих буксата на самата помпа и като пробвах - бинго, тока дойде и помпата заработи
Но сега пък друг проблем, паднал е акумулатора и не иска да върти, дали има някаква специална процедура за обезвъздушаване, след като нагнетателната помпа е останала на сухо
Дали ще запали ако да я дръпна 



- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Готово
, след като подкачващата помпа проработи и продължаваше да не пали, проблема се оказа в акумулатора,въртях преди това много и е паднал, свалих го и като погледнах отдолу се оказа заводския от 06.1998г.
. Сложиж един бусов 100А, повъртя 2-3 секунди на 1100 оборота:D , помпата обезвъздуши автоматично и запали, оставих я да поработи, после загасих, върнах стария акумулатор, дадох й ток с кабели, покарах я с него и сега си пали като преди
, дано да изкара още няколко годинки



- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
A моята от 5 дни е в сервиза и още не могат да установят от какво не пали
Първо ми казаха че е глътнала въздух (което как се е случило никой не каза) и се качих да си я вземам от сервиза но... Уви пак не запали и сега си чакам стоически за да открият проблема.
Уж ГНП-то и електрониката му била ОК.
Измъчвам се така



Първо ми казаха че е глътнала въздух (което как се е случило никой не каза) и се качих да си я вземам от сервиза но... Уви пак не запали и сега си чакам стоически за да открият проблема.
Уж ГНП-то и електрониката му била ОК.
Измъчвам се така


- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Абе тя и мойта беше глътнала въздух и като повъртях сама се обезвъздуши , едва ли е ГНП, най-вероятно е като при мен и другите колеги на които им изгасна пак така в движение - помпата е глътнала въздух на някой завой защото нафтата в резервоара е била малко и е отказала. Лошото е че в сервиза не им се занимава много,гледат да сменят някоя част за да ти вземат повече и чао. Дай им зор и не им се вързвай веднага да сменяш части - първо да видят дали има нафта при горивния филтър, ако има само на дъното значи е станало точно така, после да видят бушоните, релетата и буксите, след това палиш и гас. 

- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Мен мойта ме заряза бруталнооо!При едно изпреварване след магистралата към Варна просто изгасна и това беше
Ни пали нито има признак,че ще го направи
Седи си в бокса и чакам присъдата

Ни пали нито има признак,че ще го направи

Седи си в бокса и чакам присъдата

от свинята лебед не става...
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Не е задължително, и на мен така ми угасна и се оказа че буксата на подкачващата помпа не дава добър контакт
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани