Трудно пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Трудно пали
Здравейте колеги . Напоследък се случванещо много дразнещо а именно сутрин като завъртя и върти или доста или чак на второто завъртане пали но това не е всичко като запали и държи оборотите доста ниски като поработи малко или подам газ и се оправят оборотите.. След това няма ядове като спра ако запала бързо след това си пали ок но ако паля примерно след 20 мин. пак така трудно запалва иначе колата си варви без проблем. Скоро смених температурния датчик (може нещо да дава ядове ако е менте) свещите са нови не се сещам къде може да е проблема ако някой е имал такъв проблем нека го сподели а може и със съвет да помогнете. Благодаря на всички предварително. Мотора е М40
- energie_crazy
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.04.2009
- Местоположение: Bulgaria
:)
Зравей колега !
Имам същия проблем и тои се появява когато имам 15или по малко литра нафта в колата сипа ли повече от раз пали ! Никои неможе да ми обясни защо така !
Другото което можеш да пробваш е вечерта пред блока сложи задницата доста по високо от предницата и ако запали значи е помпата в резервоара !
Дано съм ти бил полезен !
Имам същия проблем и тои се появява когато имам 15или по малко литра нафта в колата сипа ли повече от раз пали ! Никои неможе да ми обясни защо така !
Другото което можеш да пробваш е вечерта пред блока сложи задницата доста по високо от предницата и ако запали значи е помпата в резервоара !
Дано съм ти бил полезен !
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Ами ако се е запушил не може да качва бензин примерно ....но пък бензиновата помпа миксля че 2 мин подкачаше или нещо такова ,ката че може и да има такъв вариянт

- energie_crazy
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.04.2009
- Местоположение: Bulgaria
:)
Колега смени филтъра и ако пак така прави пробаи и теста със задницата за които ти каза да видим и помпата ако и това не е ще пробаме един номер с възвратно клапанче след филтъра !
- gosho_slona
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: гр. Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530xd, e46 320d
- Мечтае да кара: най-новото
- Детайли за колата: 2006 г.,530xd - 231 к.с сив
2002г., 320д - 150 к.с, сив металик
трудно пали и играаят обороти
Аз го имам проблема с двигател М40 съм и паля трудно и играят оборотите до толкоз че е на път да изгасне после като повърви и се оправа.
като спра за малко няма ядове пали от часмак. Ходих на елкон провери човека казва че всичко ми е наред по електрониката всичко работило. Провери и горовната помпа, какво налягане подава-6 атмосвери. Каза че е идеално няма за къде повече. Каза ми инчекторите май са проблема ама аз ги чистих преди да отида при него. С една дума да ги сменя. Споменече и ауди А4 му е идвало със същите симптоми всичко му наред и пак така като постои и пали трудно, че сменил човека инжекторите и нямал ядове повече. Аз още не съм го направил и още се чудя. Давайте съвети ако някой друг е препатил. Колко стуват едни инжектори между другото
като спра за малко няма ядове пали от часмак. Ходих на елкон провери човека казва че всичко ми е наред по електрониката всичко работило. Провери и горовната помпа, какво налягане подава-6 атмосвери. Каза че е идеално няма за къде повече. Каза ми инчекторите май са проблема ама аз ги чистих преди да отида при него. С една дума да ги сменя. Споменече и ауди А4 му е идвало със същите симптоми всичко му наред и пак така като постои и пали трудно, че сменил човека инжекторите и нямал ядове повече. Аз още не съм го направил и още се чудя. Давайте съвети ако някой друг е препатил. Колко стуват едни инжектори между другото
- energie_crazy
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 21.04.2009
- Местоположение: Bulgaria
:)
Колега ако си направил номера с задницата да е по високо от предницата и нети е запалила значи помпата недърпа гориво от резервоара и проблема е в нея ..... според мен и маисторът ми !
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
като дадеш на контакт изчакай 20-30 сек и тогава завърти ,после кажи пак ли пали трудно или малко по бързо
- gosho_slona
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: гр. Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530xd, e46 320d
- Мечтае да кара: най-новото
- Детайли за колата: 2006 г.,530xd - 231 к.с сив
2002г., 320д - 150 к.с, сив металик
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
За какво да дава на контакт при мен помпата не върти когато е на контакт, а когато завъртя на стартер



- gosho_slona
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: гр. Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530xd, e46 320d
- Мечтае да кара: най-новото
- Детайли за колата: 2006 г.,530xd - 231 к.с сив
2002г., 320д - 150 к.с, сив металик
трудно палене
Смених дюзи проблема стои, мерихме налягането на помпата 6bar в сиситема е 3 bar колкото по каталог перфектно е всичко. Като постои спада налягането на 1 bar в системата но при контакт помпата го вдига на 3 bar.
По електрониката немогат да открият нищо и нещо вече нямам идея.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани