International Engine of the Year Awards 2009 Winners
Модератор: Общи модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Alex_GT3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T
За мен най-добрия нов вдигател за 2009 година е на Porsche GT3. 3.8 литра 435 кончета от чиста атмосферка. Но нали си прави 20 градски на 100 и отделя малко повече вредни емисии го няма никъде по класациите. Ако не тази следващата година ще спечели награда. Все пак още не е в производство, а и ще придобие популярност.
---------> http://www.youtube.com/watch?v=ya6LFhzdmGE - Поздрав
---------> http://www.youtube.com/watch?v=ya6LFhzdmGE - Поздрав
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Като цяло V10-ката на BMW наистина "остаря" и наградата на AMG за не по-малко стария им 6.2 литров двигател ми се вижда естествена, въпреки че малко ми звучи като "изнасилена" награда от уважение към труда и разчупване на картинката BMW да печели в тоя клас. Но все пак да проявим търпение, тъй като всички знаем къде пак ще се "завърне" наградата догодина - Х5М, Х6М...
За Ауди ...какво да кажа...когато конструират сами истински двигател...
Те са малко като силиконова мацка - страхотна на външен вид и плащещто куха под "капака"...
RS6 - (имах щастието да видя как върви това нещо) oбщо взето голям мотор с турбо - отивате в детската градина, давате на децата две турбини и един V10 и след два часа децата ви носят RS6... Брутална машина отвсякъде, но като цяло нищо специално, иновативно, технологично и т.н...
Нисана - там наистина споделям мението, че нещата далеч не се въртят около двигателя, а и съм на мниение, че в момента няма кола с която GT-R да може да сравни.

За Ауди ...какво да кажа...когато конструират сами истински двигател...
Те са малко като силиконова мацка - страхотна на външен вид и плащещто куха под "капака"...
RS6 - (имах щастието да видя как върви това нещо) oбщо взето голям мотор с турбо - отивате в детската градина, давате на децата две турбини и един V10 и след два часа децата ви носят RS6... Брутална машина отвсякъде, но като цяло нищо специално, иновативно, технологично и т.н...
Нисана - там наистина споделям мението, че нещата далеч не се въртят около двигателя, а и съм на мниение, че в момента няма кола с която GT-R да може да сравни.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Joro_Paveto написа:Като цяло V10-ката на BMW наистина "остаря" и наградата на AMG за не по-малко стария им 6.2 литров двигател ми се вижда естествена, въпреки че малко ми звучи като "изнасилена" награда от уважение към труда и разчупване на картинката BMW да печели в тоя клас. Но все пак да проявим търпение, тъй като всички знаем къде пак ще се "завърне" наградата догодина - Х5М, Х6М...![]()
За Ауди ...какво да кажа...когато конструират сами истински двигател...
Те са малко като силиконова мацка - страхотна на външен вид и плащещто куха под "капака"...
RS6 - (имах щастието да видя как върви това нещо) oбщо взето голям мотор с турбо - отивате в детската градина, давате на децата две турбини и един V10 и след два часа децата ви носят RS6... Брутална машина отвсякъде, но като цяло нищо специално, иновативно, технологично и т.н...
Нисана - там наистина споделям мението, че нещата далеч не се въртят около двигателя, а и съм на мниение, че в момента няма кола с която GT-R да може да сравни.
Тия деца в детската градина били невероятни бе ... макс тяга от 1300-6200 оборота , ако не се лъжа най-дългия диапазно при сериен двигател . Две турбини , но със съвсем лек бууст - 0,2 или 0,4 беше . Вие изкарахте най-мощните двигатели , най-елементарни . 6,2 АМГ мотора , 3 години го нямаха за жив , сега му дали награда - ебах ти простотията . Говорите за АМГ и РС моторите , сякаш сте инжинери и сте ги зглобявали,разглабяли и тествали цял живот - аз като не съм , но не се изказвам . Има разлика , между тва да си карал няколко пъти мощна машина и тва да я съпоствяш със други , което само по себеси е трудно нещо .
1,4 тфси е много сложен - същото важи и ако сравним , който и да е нов дизел , със тези преди 15 години - явно хората са си направили сметка , щом дават гаранция и го слагат на всичките си модели (те имаха малко проблеми със 2.0 тди де )
Въобще , тези награди са ми много съмнителни , още от както видях , преди няколко години , че БМВ е окупирало всички места , включително и за перформънс - просто е прекалено хубаво за да е истина . . . Какви са им критериите на тия - икономичност,мощност,нова технология . Въобще , ми се струва , че тия награди са една , не-лоша боза

Не знам вие на какви високи конструкторски бюра седите та толкова ги разбирате двигателите и така смело раздавате квалификации. Може би проблема е, че аз седя много по-ниско от вас на една малка седалчица, гледам през малки прозорчета в мъничка, ниско-технологична кола базирана на VW beetle вече 30K km и на фона на това RS6-a ми се е сторил хубав. Явно са ми се занижили критериите.
Разяснете ми сега за двигателя на LP560 - него в предучилищната или в първи клас децата го направиха 5.2 V10 атмосферен, 560 коня? Не за друго, ами защото това е същия блок като в RS6-цата.
Разяснете ми сега за двигателя на LP560 - него в предучилищната или в първи клас децата го направиха 5.2 V10 атмосферен, 560 коня? Не за друго, ами защото това е същия блок като в RS6-цата.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Modulo написа:Не знам вие на какви високи конструкторски бюра седите та толкова ги разбирате двигателите и така смело раздавате квалификации. Може би проблема е, че аз седя много по-ниско от вас на една малка седалчица, гледам през малки прозорчета в мъничка, ниско-технологична кола базирана на VW beetle вече 30K km и на фона на това RS6-a ми се е сторил хубав. Явно са ми се занижили критериите.
Разяснете ми сега за двигателя на LP560 - него в предучилищната или в първи клас децата го направиха 5.2 V10 атмосферен, 560 коня? Не за друго, ами защото това е същия блок като в RS6-цата.
Хахаха и аз тва викам - много ги разбират нещата , инжинерите от тоя форум . А тва ЛП560 нищо не става от него - АУДИ са го осакатили със тоя елементарен двигател

Все пак като евенуален конкурент ми се вижда би-турбото на *65 АМГ , където вече утиваме , доста на високо , но пък за него като че ли 5степенната скоростна кутия , леко го спъва

Каквото и да говорим , обаче за мен тези награди не са критерии , толкова много извън европейски продукти ги няма и толкова "странни" победители има , че ...
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Поредната интересна тема ... и отново Ауди - МБ - БМВ спор.
Всички тези награди, статий из списания и т.н. са си чисто и просто реклама. Нещо като българския футболен шампионат. Който плати той печели!
Само ще кажа за случката с "радара спасител" в аутобилд.де ... и как ония смляха чисто нова С-класа. Журналиста още нищо не е видял и вдига телефона и вика: На корицата: Радар спасител. ... а после бам пляс .. летви слагат, че да знаят кога да спрат .... такаче изобщо не се влияа от такива статий и списания вече ... малко картинки и характеристика да разгледам ... тва е.
Айде и още един пример: DSF Моторспорт - БМВ вс ФВ ... у а ... ФВ-то победител. БМВ-то незнам си кво, незнам си що. След 2 седмици, същото БМВ вс некво Пежо ... у а ... БМВ невероятно .. няма забележка ... а Пежо-то пълен болкук. .... от там нататъка няма кво да говорим повече
Некъв смешник ще ми обяснява, кое е по-хубаво ... аз ако съм фен на Мерцедес, колкото и да ми рекламира БМВ, пак Мерцедес ще си купя ... и обратното.
Всички тези награди, статий из списания и т.н. са си чисто и просто реклама. Нещо като българския футболен шампионат. Който плати той печели!
Само ще кажа за случката с "радара спасител" в аутобилд.де ... и как ония смляха чисто нова С-класа. Журналиста още нищо не е видял и вдига телефона и вика: На корицата: Радар спасител. ... а после бам пляс .. летви слагат, че да знаят кога да спрат .... такаче изобщо не се влияа от такива статий и списания вече ... малко картинки и характеристика да разгледам ... тва е.
Айде и още един пример: DSF Моторспорт - БМВ вс ФВ ... у а ... ФВ-то победител. БМВ-то незнам си кво, незнам си що. След 2 седмици, същото БМВ вс некво Пежо ... у а ... БМВ невероятно .. няма забележка ... а Пежо-то пълен болкук. .... от там нататъка няма кво да говорим повече

Некъв смешник ще ми обяснява, кое е по-хубаво ... аз ако съм фен на Мерцедес, колкото и да ми рекламира БМВ, пак Мерцедес ще си купя ... и обратното.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
AlibiTu написа:Само ще кажа за случката с "радара спасител" в аутобилд.де ... и как ония смляха чисто нова С-класа. Журналиста още нищо не е видял и вдига телефона и вика: На корицата: Радар спасител. ... а после бам пляс .. летви слагат, че да знаят кога да спрат .... такаче изобщо не се влияа от такива статий и списания вече ... малко картинки и характеристика да разгледам ... тва е.



Tux0 Ca !


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
AlibiTu написа:Поредната интересна тема ... и отново Ауди - МБ - БМВ спор.
Всички тези награди, статий из списания и т.н. са си чисто и просто реклама. Нещо като българския футболен шампионат. Който плати той печели!
Само ще кажа за случката с "радара спасител" в аутобилд.де ... и как ония смляха чисто нова С-класа. Журналиста още нищо не е видял и вдига телефона и вика: На корицата: Радар спасител. ... а после бам пляс .. летви слагат, че да знаят кога да спрат .... такаче изобщо не се влияа от такива статий и списания вече ... малко картинки и характеристика да разгледам ... тва е.
Айде и още един пример: DSF Моторспорт - БМВ вс ФВ ... у а ... ФВ-то победител. БМВ-то незнам си кво, незнам си що. След 2 седмици, същото БМВ вс некво Пежо ... у а ... БМВ невероятно .. няма забележка ... а Пежо-то пълен болкук. .... от там нататъка няма кво да говорим повече
Некъв смешник ще ми обяснява, кое е по-хубаво ... аз ако съм фен на Мерцедес, колкото и да ми рекламира БМВ, пак Мерцедес ще си купя ... и обратното.
Така е , мо поне можеш да съпоставиш данните от няколко медии и ако всички съвпадат , занчи има нещо вярно , а тук само едни награди и тва е . А ако си заклет фен на Мерц , няма да си купиш БМВ , но повечето хора се колебаят и търсят най-доброто , не просто следващото Ауди или БМВ . Да не говорим и че от решаващо значение е първата кола която си купиш , защото много голяма част от хората които са си купили определена марка си остават нейни фенове до край , поне в България

Re: International Engine of the Year Awards 2009 Winners
GaD написа:2.5-litre to 3-litre
BMW 3-litre DI Twin-Turbo (135, 335, X6, Z4, 730)

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Mario Pankov написа:Разяснете ми сега за двигателя на LP560 - него в предучилищната или в първи клас децата го направиха 5.2 V10 атмосферен, 560 коня? Не за друго, ами защото това е същия блок като в RS6-цата.
Ако по това съдиш кой двигател е най-добър...приключвам участието си в дискусията, а твоята кола е Honda S2000 - F20 моторче с 240 конски сили при 8300 оборота. Дай измервания на кривите на мощността и въртящият момент да видим на 2500 оборота колко нютона има тоя мотор?
RS6 не съм карал, защото когато докараха такава в Порше, това беше възможно само с инструктор. Карал съм S8 с мотора, който хвалиш - 5.2 V10, да върви, звука му не ми хареса, но един AMG мотор го превъзхожда по всички показатели. S8 е по-бърза от аналогичните S-class и 760Li защото е доста по-лека и ползва разработката Space frame, в предвид, че явно си фен на Ауди, която има дълга история в правенето на луксозни автомобили ( цели 15 години ) би трябвало да знаеш разликите.
Миналата неделя си карах моята Honda S2000 зад един приятел с 997 GT2 и той се чуди защо така не може да избяга по магистралата...
И понеже нямам намерение да водя спорове с историци/инженери/дървени философи, мисля да не продължавам нататък.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Еее не се спряхте, то бива фенове на Ауди, ама толкоза слепи и заблудени, че няколко пъти погледнах да видя да не съм в грешен форум.
Определено А8 за 15 години е задминала 7-цата! Този виц днеска цял ден ще го разправям
Определено А8 за 15 години е задминала 7-цата! Този виц днеска цял ден ще го разправям


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Mario Pankov написа:Разяснете ми сега за двигателя на LP560 - него в предучилищната или в първи клас децата го направиха 5.2 V10 атмосферен, 560 коня? Не за друго, ами защото това е същия блок като в RS6-цата.
Ако по това съдиш кой двигател е най-добър...приключвам участието си в дискусията, а твоята кола е Honda S2000 - F20 моторче с 240 конски сили при 8300 оборота. Дай измервания на кривите на мощността и въртящият момент да видим на 2500 оборота колко нютона има тоя мотор?
RS6 не съм карал, защото когато докараха такава в Порше, това беше възможно само с инструктор. Карал съм S8 с мотора, който хвалиш - 5.2 V10, да върви, звука му не ми хареса, но един AMG мотор го превъзхожда по всички показатели. S8 е по-бърза от аналогичните S-class и 760Li защото е доста по-лека и ползва разработката Space frame, в предвид, че явно си фен на Ауди, която има дълга история в правенето на луксозни автомобили ( цели 15 години ), би трябвало да знаеш разликите.
Като ще избираш АМГ прред С8 , не е зле да погледнеш класа и цените , защото еС63 АМГ наистина е по-бързо на право , но е мноого по-скъпо , ЕСПто убива скороста във завойте ЯКО (не го казвам от опит) и заради това еС8 е обявено то всики за най-спортната лимузина . За звука - щом казваш - въпрос на вкус - на мен ми наструхва косата , без да преувеличавам . Не ми говори за Хонда със 2л мотор , защото да направиш 4цил 2л мотор на 8-9000 оборта е едно и В10 на 8-9000 съвсем друго . Всяка суперспортна кола би трябвало да е мощна във високите , просто защото не е влекач . Карай и Ф1 на 2000 оборта ако искаш - там болидите едва ли имат много мощност . Не съм фен на АУДИ , но някой модели са много добри и не мога да ги отрека , само защото не са БМВ

43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани