Update : причини за проблем с оборотите на място
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- dimitko2112
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 14.05.2009
- Местоположение: София
stony1 написа:Здравейте колеги, дойде ред и аз да се оплача. Моята колица взе да проявява характер, мени си оборотите, когато е на място и при включване на някакъв голям товар, като климатика например, има моменти когато направо си гасне. Ако някой е имал подобен проблем с дизелака моля да го сподели. Във Варна карс не успяха да се справят и сега предстои диагностика на друго място. Че "ГНПто е за смяна" беше първото нещо, което си помислих, но първо реших да направя диагностика на колата.
По повод промяната на оборотите когато се натовари с включване на климатика би могло да е и динамото. Ако не зарезда като хората и консумацията му идва в повече би могло и това да е причината, още повече щом казваш че ти гасне на моменти. Просто го замери за да виш дали зарежда нормало. Ако зарежда, продължи по списъка с евентуалните причини.
stony1 написа:Здравейте колеги, дойде ред и аз да се оплача. Моята колица взе да проявява характер, мени си оборотите, когато е на място и при включване на някакъв голям товар, като климатика например, има моменти когато направо си гасне. Ако някой е имал подобен проблем с дизелака моля да го сподели. Във Варна карс не успяха да се справят и сега предстои диагностика на друго място. Че "ГНПто е за смяна" беше първото нещо, което си помислих, но първо реших да направя диагностика на колата.
колега при мен се оказа клапана за картерните газове но съм на бензин:), от много майстори отидох в Дару кар и направиха диагностика, за сега проблема е решен.
- slawunder
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 26.09.2007
- Кара: ше E36 318ш Evolution !!
- Мечтае да кара: ///M3
- sasho_t
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525TDS
Здр колеги мисля ,че ще съм полезен с моя проблем и решението му.И моята колица менеше оборотите ,понякога стабилизираше на 600об и при по голяма консомациа падаха още. На стъпковото моторче има черна букса с две кабелчета .При мен не бияха скъсани , а от вибрациите се бияха прокъсали ,и като размърдам кабелчето в едно полужение вдига оборотите ,и направо смених буксата с нови кабелчета и пинове.Сега даржи околу 900об и вечер на фарове околу 800об.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Днес оставих колата в сервиз, препоръчан ми от колега с Е46 320d. В края на седмицата ще е ясно какъв е точно проблема и тогава ще го опиша жъзможно най-подробно.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
След тридневен престой в сервиза, има значително подобрение. Двигатела работи по-тихо и колата върви по-добре. Това е след проверка веригите и помпата и нова центровка. Остана един проблем когато колата загрее и я покарам така известно време и след това включа климатроника, оборотите падат до около 500 след което се вдигат до към 1000 и после се нормализират. Сега предгтои проверка на всички филтри и клапани и ще видя какво ще излезе. Ако някой има идея нека я сподели.
имам същия проблем деа
колеги някой знае ли някой читав сервиз където могат да ми направят компиутърна диагностика на метан-не инжекцион
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
Аз го имам този проблем вече една година. М42 92г без клапан за картерните газове.
В началото бяха нестабилни от 300-1200 и си гаснеше по светофарите.
Смених дебитомера, колата заспа а на диагностиката ми казва прекалено напрежение в потенциометъра, и грешни данни от ламбда сондата(което беше така защото ми свети CHECK ENGINE когато съм в високи обороти.
Правих си скоро задницата и като я изкарах от гаража пак се почна, но вече ги качваме от 800 към 1.6 и там си остават.
Само сутрин когато е студена държи 1к и след 3тия километър влизаме в преразход.
Моторчето за празния ход работи(с 2 жички и за акумулатора 100% тест)
Не мирише на бензин и не пуши, и рязък старт за толкова тормозен мотор и после мощността отслабва, разхода е 12/100 .....to be continued
В началото бяха нестабилни от 300-1200 и си гаснеше по светофарите.
Смених дебитомера, колата заспа а на диагностиката ми казва прекалено напрежение в потенциометъра, и грешни данни от ламбда сондата(което беше така защото ми свети CHECK ENGINE когато съм в високи обороти.
Правих си скоро задницата и като я изкарах от гаража пак се почна, но вече ги качваме от 800 към 1.6 и там си остават.
Само сутрин когато е студена държи 1к и след 3тия километър влизаме в преразход.
Моторчето за празния ход работи(с 2 жички и за акумулатора 100% тест)
Не мирише на бензин и не пуши, и рязък старт за толкова тормозен мотор и после мощността отслабва, разхода е 12/100 .....to be continued
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Първо почнал съм борба с неравномерната работа на празен ход при М44/не мени обороти/!
Смених:
1.Клапан на картерните газове!
2.Ламбда сонда!
3.Темп.датчик на двигателя!
4.Маркуча към клапана на картерните газове!
5.Гофриран маркуч!
Резултат:
Почти никаква промяна!
Остават:
1.MAF.
2.Стъпково моторче.
3.Trottle valve switch.
4.DISA/като моята в момента я откачам и има съвсем леко подобрение на работата на двг.-то/
5.Чистене на дюзи с ултразвук.
Ще упдеитвам в процеса на смяната на останалите неща!
Смених:
1.Клапан на картерните газове!
2.Ламбда сонда!
3.Темп.датчик на двигателя!
4.Маркуча към клапана на картерните газове!
5.Гофриран маркуч!
Резултат:
Почти никаква промяна!
Остават:
1.MAF.
2.Стъпково моторче.
3.Trottle valve switch.
4.DISA/като моята в момента я откачам и има съвсем леко подобрение на работата на двг.-то/
5.Чистене на дюзи с ултразвук.
Ще упдеитвам в процеса на смяната на останалите неща!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
[quote="phantomas"]Заключение : Причините за нестабилни обороти на място могат да бъдат следните :
1. Стъпково моторче - номер 7 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
причини : задръстено от боклуци или блокирал ротер , ако е блокирал в някакво полуотворено положение може да поддържа стабилно обороти в определени моменти , проверява се направо се директно с ток от акомулатора
снимков материал: http://www.bmwe36blog.com/2007/06/23/cl ... valve-diy/
Браво колега пр мен се оказа от Стъпковото моторче 6+ за темата
1. Стъпково моторче - номер 7 на схема http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
причини : задръстено от боклуци или блокирал ротер , ако е блокирал в някакво полуотворено положение може да поддържа стабилно обороти в определени моменти , проверява се направо се директно с ток от акомулатора
снимков материал: http://www.bmwe36blog.com/2007/06/23/cl ... valve-diy/
Браво колега пр мен се оказа от Стъпковото моторче 6+ за темата
- Rio74
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320 купе
- Мечтае да кара: М6
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Колеги , забелзал съм че когато започне да мени оборотите ако натисна повторно копчето на имобилайзера се стабелизират оборотите .... може и да си въобразявам .....някой ако е забелязал подобно нещо нека сподели или да пробва ....дано съм помогнал ... ма едва ли
- Sotir Nikolov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е38
- Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
искам да споделя и аз проблема си не намерих някой да е описал такъв проблем
моята кола започва да мени оборотите (500-1000 rpm) чак когато загрее иначе през останалото време работи перфектно
предполагам че е температурня датчик вие как мислите
моята кола започва да мени оборотите (500-1000 rpm) чак когато загрее иначе през останалото време работи перфектно
предполагам че е температурня датчик вие как мислите

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Аз съм имал точно този проблем - 500-1000-500-1000 само като загрее ;] и беше заради проблем в датчика на разпределителния вал.
Какъвто и да е проблема винаги е хубаво първо да се направи диагностика.
Какъвто и да е проблема винаги е хубаво първо да се направи диагностика.
- Sotir Nikolov
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е38
- Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
при всички положения ще отида на диагностика просто исках информативно да разбера и дали някой е имал като моя проблем
благодаря все пак
благодаря все пак
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Sotir Nikolov написа:искам да споделя и аз проблема си не намерих някой да е описал такъв проблем
моята кола започва да мени оборотите (500-1000 rpm) чак когато загрее иначе през останалото време работи перфектно
предполагам че е температурня датчик вие как мислите
Моята има абсолютно същия проблем като на колегата - само когато е топла сменя оборотите от 300 до 1000 и така 4-5 цикъла и след това заспива. И това само когато я пусна по инерция на запален мотор, примерно напред или назад пред блока на ниска скорост. Тази седмица ще си сменя тръбопровода за картерните газове и ще видя как ще се държи, това ми предписаха от Варна карс. А някой знае ли как се проверява дали е читав този клапан на картерните газове ? Моторът ми е М43Б18, 1998 г.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани