Премахване на лошата миризма от A/C-то - решение с картинки
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
cavali написа:Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение! Колеги няма ли опастност да се нарани изпарителя при пробиване на дупката?
Почти нищожна, ако пробиваш внимателно и на ниски обороти.
Все пак да има по-дълготраен ефект цялата работа, трябва да се спазва това което казаха колегите по горе, а именно климатика да се спира за минута-две преди да загасите двигателя.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
WALL написа:Въпреки, че става малко като спам. Минута две са малко badsharki понеже всичко е в скреж вътре и докато го размрази, че и долу горе да подсуши влагата....
Не мисля, че е спам след като е пряко свързано с проблема който нищим тук.
Чак скреж не мисля да се образува, все пак компресора ще ти изключи ако изпарителя падне под 2 градуса, което само по себе си не предполага натрупване на скреж. По-важното е, че дори за малко време да се спре климатика преди да спре да духа вентилатора, пак помага за НЕпоявяването на лошата миризма след това. Незнам каква е точната формула и време за изключване на климатика, всеки сам трябва да опита и да прецени колко долу горе време му трябва на изпарителя да се подсуши.

Последна промяна badsharki на 16 Юни 2009, 15:31, променена общо 2 пъти
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Току що свърших тази работа,значи изпарителя се намира към двигателя а ти дупчи във едно като засечка към скоростния лост.Аз използвах едно японско като дезедорант което е без маркуче,защото не намерих и ще видим какво е станало със него.Иначе пръска доста силно.Успех.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Между другото още докогато правих процедурата, се замислих че ние всъщност обезпаразитяваме задната част на изпарителя, която ако погледне с фенерче през дупката ще видите, че не е чак толкова мръсна. От няколко дена се замислям за един вариант за обезпаразитеяване на предната му част, която със сигурност е и по проблемната страна на изпарителя.
Та ето за какво става въпрос:
(нещо не ми се получи качването на снимката)
На снимката се вижда точно как е разположен изпарителя. Вижда се също, че таралежа се намира точно пред изпарителя. Та идеята ми е, ако се извади таралежа, не може ли да се напръска препарат през дупката където седи той ... или може би бъркам, досега не ми се е налагало да демонтирам таралежа. Мисля да пробвам тая събота и неделя, макар че сега няма миризми. Всякакви идеи и предложения, няма да са излишни, преди да направя някоя глупост
.
Та ето за какво става въпрос:

На снимката се вижда точно как е разположен изпарителя. Вижда се също, че таралежа се намира точно пред изпарителя. Та идеята ми е, ако се извади таралежа, не може ли да се напръска препарат през дупката където седи той ... или може би бъркам, досега не ми се е налагало да демонтирам таралежа. Мисля да пробвам тая събота и неделя, макар че сега няма миризми. Всякакви идеи и предложения, няма да са излишни, преди да направя някоя глупост

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
Да, и аз я направих тая процедура след като видях темата във форума.....пробих малка дупка колкото да влезе маркуча на спрея който си имаше накрайник със дупки да пръска във всички посоки....вкарах маркуча докато не опря в другата страна (противоположна на дупчицата) и го изтисках почти целия като прогресивно издърпвах маркучето на вън....смятам ,че съм запълнил цялото пространство вътре -тя тая пяна доста се разширява и се подува на всякъде от вчера насам миризмата на гнила гума изчезна....дупчицата е малка и воубще не съм я запушвал ....сложих кората от горе (тя има някакво уплътнение което застава на дупката и смятам ,че е достатъчно...ако имам приблеми ще пиша...за сега е ОК...
Благодарности на бадшарки......
Благодарности на бадшарки......
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
badsharki написа:Между другото още докогато правих процедурата, се замислих че ние всъщност обезпаразитяваме задната част на изпарителя, която ако погледне с фенерче през дупката ще видите, че не е чак толкова мръсна. От няколко дена се замислям за един вариант за обезпаразитеяване на предната му част, която със сигурност е и по проблемната страна на изпарителя.
Та ето за какво става въпрос:(нещо не ми се получи качването на снимката)
На снимката се вижда точно как е разположен изпарителя. Вижда се също, че таралежа се намира точно пред изпарителя. Та идеята ми е, ако се извади таралежа, не може ли да се напръска препарат през дупката където седи той ... или може би бъркам, досега не ми се е налагало да демонтирам таралежа. Мисля да пробвам тая събота и неделя, макар че сега няма миризми. Всякакви идеи и предложения, няма да са излишни, преди да направя някоя глупост.
Аз го направих тъкмо това нещо преди 20мин.....изкарах таралежа, без да му махам буксата....и през отвора вкарах маркуча на пяната и я изфъщях цялата вътре (която беше останала от вчера) и то се препълни и почна да излиза през отвора за таралежа, смятам че няма да мирише повече.
Ама ме заболя гърлото от тоя спрей много силен химикал има явно вътре и гърлото ми почна веднага да дращи веднага....а относно таралежа той излиза мнго лесно....махаш кората на пасажера назад и на вън една видиййка има която я държи....най-вътре и горе под жапката в ъгъла е таралежа трябва да си издърпаш седалката назад и да легнеш по гръб на пода и ще видиш кабелите които излизат от него....бъркаш с ръка има един зъб (щипка) на който се щрака таралежа като влезе , натискаш го на долу това зъбче и дърпаш леко таралежа и той излиза малко ,завърташ го настрани да освободиш отвора( без да му махаш буксата която е на щипка) колкото да влезе маркуча на спрея..и се изпразваш вътре.....после само слагаш таралежа обратно натискаш го да изщрака и си готов....спрея който купих е холандски и струва 13,60лв от Бриколажа.
ПС:
Силно препоръчвам да не се маха таралежа нацяло (оставете крачетата му вътре в отвора и сложете маркуча на спрея отстрани тях) и да не се откачва от буксата му ,че който го е махал знае колко трудно се вкарва пак и на какво смотано място е ,колко трудно се работи с пръсти там...и ако имаш дебели пръсти няма как да го направиш.
Успех....
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Евалата колега @bera, аз го бях планирал това с таралежа за събота, и даже още се двоумях дали да експериметирам, но сега съм по-спокоен след като тоя път ти си влязъл в ролята на опитно зайче, само дето не стана ясно дали предната страна на изпарителя е наистина след таралежа или има някаква преграда. Относно препарата аз пръсках със същия, и понеже съм тъпо парче, вечерта трябваше да излизам с колата и си бях заврял носа на духалките поне една минута за да видя дали ще ми замирише пак ... е няма да ви казвам как ме боля 3 часа след това главата, тъй че внимавайте да не вдишвате много от препарата.
Последна промяна badsharki на 19 Юни 2009, 7:08, променена общо 1 път
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
sxd
доста интересна тема, аз също го направя, бях се отчаял....
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
badsharki написа: само дето не стана ясно дали предната страна на изпарителя е наистина след таралежа или има някаква преграда.
Докато вкарвах маркуча в дупката на таралежа се чуваше едно металическо звънтене все едно докосваш метални пластинки ,които са най-вероятно пластинките на изпарителя.....
Вчера си пуснах климата и на връщане го спрях и оставих само духалка....гадната миризма се усеща пак леко, но само когато ми духа в лицето иначе настрани нищо не усещам....след време ще пиша за по продължителния ефект, ако има такъв.
ПС
Тоя изпарител няма ли сонда за оттичане на конденза,....и ако има къде се намира? Може тя да е запушена тръбичката за оттечки и да събира вода вътре и гадости.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Като спреш на място след каране на климатик, ако не се оттича под колата кондензиралата влага във вид на вода, значи е запушен отвода. Но не ми се вярва. Ако спазваш изключването на климатика 1-2 мин. преди да паркираш колата, миризмата ще изчезне напълно след известно време.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: ре
bera написа:Тоя изпарител няма ли сонда за оттичане на конденза,....и ако има къде се намира? Може тя да е запушена тръбичката за оттечки и да събира вода вътре и гадости.
Има си дренаж и е някъде до скоростната кутия, ама къде точно е тръбичката, незнам...предполагам, че на канал ще се види ясно къде е. Аз като пръсках мойта и отдолу стана локва, тъй че предполагам не е запушена.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=99 - тук можеш да видиш и самите дренажни тръбички какво представляват, ако ти върши работа.
Между другото и на мен ми мирише леко след климатик, ако не го изключа преди да изгася колата, но е едва доловимо, и не е оная смрад, а по скоро на застояла вода, надявам се като напръскам и отпред окончателно да изчезне и това ... но дори и да не, пак е в пъти по-добре отколкото беше.

колеги вижте какво открих аз http://cgi.ebay.co.uk/Aircon-Cleaner-an ... 7C294%3A50
не се занимаваш с никакви дупки, просто пускаш климатроника да работи на макс и да върти въздуха в колата.натискате спрея и затваряте вратата, изчаквате 10 мин. и това е. след това нека поработи климатроника на отворени врати за 5 мин. да се проветри.действа перфектно.
не се занимаваш с никакви дупки, просто пускаш климатроника да работи на макс и да върти въздуха в колата.натискате спрея и затваряте вратата, изчаквате 10 мин. и това е. след това нека поработи климатроника на отворени врати за 5 мин. да се проветри.действа перфектно.
61 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани