и аз вече съм в Отбора (е34)
Модератор: Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
panchev88 написа:georgipass : "На първите М50 90-91 г. акумулаторите са отпред "
Това не го знаех
E не може човек, да знае всичко

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
panchev88 написа:georgipass : "На първите М50 90-91 г. акумулаторите са отпред "
Това не го знаех
Не на всички

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Тези които са първите М50, с BOSCH електроника и "вертикалната" дроселова клапа, са им отпред
Има пуснати кабели и под седалката обаче, така че който иска може да го сложи отзад.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Абе Пенчев, какво направи бе брат
Колега да си я караш със здраве колата и само без аварийни километри ти пожелавам. Предварителни ремонти недей да правиш, че ще те боли глават после, НО си преглеждай консумативите навреме, че да не те заболи още повече. По принцип М50 е елементарен мотор и се обслужва лесно, но си има и някои тънкости. Дано не ти се налага да ги разбираш

Колега да си я караш със здраве колата и само без аварийни километри ти пожелавам. Предварителни ремонти недей да правиш, че ще те боли глават после, НО си преглеждай консумативите навреме, че да не те заболи още повече. По принцип М50 е елементарен мотор и се обслужва лесно, но си има и някои тънкости. Дано не ти се налага да ги разбираш

Последна промяна Ненко Вранков на 15 Юни 2009, 23:58, променена общо 2 пъти
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
dj_ennsy_1 написа:Абе Пенчев, какво направи бе брат
Леле леле


Аз като огнения човек дето да вземе да целуне девойката взел ,че я изгорил на прах хахахаха Тоя модераторския панел понякога стават грешки с него

По темата :
Това е подготовката , нашите коли са супер окабелени и подготвени за много екстри принципно

Колега , добре дошъл в отбора на Е34

За касетофона

Ако не изписва нищо е много вероятно да трябва да се носи в сервиз при човек ,който ремонтира такава техника
В основното меню на подфорума има множество важни теми ,в които е изписано всичко почти по тези автомобили.Поразгледай спокойно темите

Георги Пенчев
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
карай с хубаво масло,и по честичко в лютеницата да пада нагара
мотора е железен,от много време се опитвам да счупя един такъв и не мога
първите екземпляри на е34 на които акумулатора им е отпред и са без ванос са най корави,имат и 4,27 диф,по пъргавички са
сменяй редовно консумативите...не са скъпи вече и ще караш с кеф неразрушима машина
успех






успех

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
S_h_e_f_a написа:panchev88 написа:georgipass : "На първите М50 90-91 г. акумулаторите са отпред "
Това не го знаех
Не на всички
На тези от края на 90та година и до май 91година е отпреде акумулатора, дръжките на вратите са метални, няма едни греди във вратите... Има и други разлики... На всичките такива коли електрониката е Бош Мотроник... От 91/09 месец се появяват междинни мотори с електроника Сименс МС 4.0 ... Леко завишена компресия, акумулатор отзад, пластмасови дръжки на вратите... Същата електроника я монтират и на М50 ванос версиите...
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...

А каква е разликата в компресията?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Koлегата каза че до май '91 са им отпред, после вече ги монтират под седалката... и наистина е така.
Моята е точно от тези екземпляри
Значи да не съжалявам, че не взех с ванус.
kirililiev написа:карай с хубаво масло,и по честичко в лютеницата да пада нагара![]()
![]()
мотора е железен,от много време се опитвам да счупя един такъв и не мога
първите екземпляри на е34 на които акумулатора им е отпред и са без ванос са най корави,имат и 4,27 диф,по пъргавички са
сменяй редовно консумативите...не са скъпи вече и ще караш с кеф неразрушима машина
![]()
успех
Моята е точно от тези екземпляри

- borislav.georgiev.1990
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.10.2008
здр
Благодаря ви Колеги а Относно Годината Колата е 13.12.1990 и я водят 91-ва черна е на цвят с сиф салон ,Снимки ще кача довечера 

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- BMWMafeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 5ххI 24V
- Мечтае да кара: Винаги и само BMW
- Детайли за колата: NightRider-NR....AttrRacer-AR
Честито да ти е колега,..много се радвам за тебе
,..и аз наскоро се сдобих с мойта красавица "Шехерезада" съм я кръстил,..пожелавам ти да имаш само безаварийни КМ, безпроблемно каране и само готини мацки да качваш в колата....
ЧЕСТИТО
А отностно мотора, всичко е относително дали е 129к. или 150к,..ако е с двигател модел М20 мисля, че трябва да е 129к.,докато М50 вече са 150к.,..поправете ме ,ако греша (все пак съм още нов в тия неща
) 




ЧЕСТИТО



А отностно мотора, всичко е относително дали е 129к. или 150к,..ако е с двигател модел М20 мисля, че трябва да е 129к.,докато М50 вече са 150к.,..поправете ме ,ако греша (все пак съм още нов в тия неща


"Нашият дрифт е ненаказуем"... 
BMW Club Bulgaria...The Real World!!!

BMW Club Bulgaria...The Real World!!!

49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани