стара тема на нов глас... немога да вдигна високи обороти ..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
стара тема на нов глас... немога да вдигна високи обороти ..
Колеги реших пак да ви пиша по моя тъп , изтъркан проблем който ми доиде до гуша ! След вашите съвети които получих по моя въпрос , че немога да вдигна повече от 5500 оборота аз проверих всяко твърдение . Ходих на майстори да ми видят разпределителния вал , е добре си е той има леки драскотинки които са нормални . На студен двигател няма никакво тракана и чукане от него . проверих дебитомер , ламдасондата я почистих тя си беше добре де но я промих , свещи смених , горивен и въздушен филтър , палец . Проблема си седи ! като дам рязко газ стигам до ограничителя това мисля че е към 6600 оборота . държа газта няма проблем . отпускам леко да паднат оборотите , давам пак гази и двигателя започва да тресе и неще да вдигне повече от 5800 оборота пускам газта за да се нормализира двигателя . след като пусна газта оборотите падат до около 500 на място което е ниско и двигателя тресе все 1 ще огасне това продължава точно 3 секунди и се оправя . същото нещо е и в движение само където немога да вдигна 6600 . стигам до 5500 и гасне двигателя по-точно започва да тресе все 1 работи на 2 цилиндъра включвам следващата предавка напр. 3та и държа нарочно газта на 3000 оборота , двигателя трсе и неще да набира и изведнаж след 3тата сек спира тресенето и изведнъж дръпва колата рязко и започва мощно да набира .
Колеги помоагайте ужасно дразнещо е това ! някой път ако се наложи да се изнеса бързо напр на кръстовище и като стане тази простотия и мн е дразнещо . вече нз какво остана освен дюзите или софтуерен проблем . ходил съм на диагностика 5-6 пъти и казват всичко си е наред . колата е на 198 000 км реални . няма омасляване по двигателя освен около всмукатените клектори в областа на дюзите на инжекциона . маслото ми мирише на бензин , компресията ми е 14 атмосфери . уж всичко е ок но този гаден , дразнещ проблем е отвратителен . Става въпрос за М40 двигател 1600 кубика 93та год от последнте произвеждани . по-различен е от М40 на Е30ката . М40 е просто модефикацията и означава че е с ремък иначе има различни видове М40 . има 1.8 , 1.6 и т.н . Моля ви помогнете ми !!! Днес и с друг дебитомер пробвах и пак си е същото !!! пак прекъсва . изключваме и дебитомера като вариант . останаха дюзите само !
Колеги помоагайте ужасно дразнещо е това ! някой път ако се наложи да се изнеса бързо напр на кръстовище и като стане тази простотия и мн е дразнещо . вече нз какво остана освен дюзите или софтуерен проблем . ходил съм на диагностика 5-6 пъти и казват всичко си е наред . колата е на 198 000 км реални . няма омасляване по двигателя освен около всмукатените клектори в областа на дюзите на инжекциона . маслото ми мирише на бензин , компресията ми е 14 атмосфери . уж всичко е ок но този гаден , дразнещ проблем е отвратителен . Става въпрос за М40 двигател 1600 кубика 93та год от последнте произвеждани . по-различен е от М40 на Е30ката . М40 е просто модефикацията и означава че е с ремък иначе има различни видове М40 . има 1.8 , 1.6 и т.н . Моля ви помогнете ми !!! Днес и с друг дебитомер пробвах и пак си е същото !!! пак прекъсва . изключваме и дебитомера като вариант . останаха дюзите само !
Последна промяна toni3d1 на 17 Юни 2009, 22:33, променена общо 1 път
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Чипосвал ли си я, колега, защото прекъсвача трябва да ти е около 6200, да не би там да е проблемът? На диагностика ходил ли си?
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Re: стара тема на нов глас... немога да вдигна високи оборот
Колега няма нормални драскотинки,смени вала и кобилиците най-сетнеtoni3d1 написа:.................Ходих на майстори да ми видят разпределителния вал , е добре си е той има леки драскотинки които са нормални ...........


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: стара тема на нов глас... немога да вдигна високи оборот
Диагностиката не може да регистрира абсолютно всичко. Така както споменаваш с подробности за проблема ти, смятам да пробваш с читав дебитомер. Не да си купиш и да смениш, а да пробваш. Имай в предвид, че това спъване и "изстрелване" на определени обороти най-вероятно е от дебитомера, а него диагностиката не го хваща, поне софтуерите, които използват повечето диагностици. Извинявай, сега прочетох, че си го проверил, но пробва ли с друг?
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
сега ходих до 1на морга . там имаше като моя дебитомер . попитах дали може само да го сложа и да запаля колата за да видя дали работи самия той , а и дали моя е за смяна . И знаете ли какво ми каза пича . искаше ми 20 лв затва , че ще запаля колата на място с неговия дебитомер . т.е за пробата иска 20 лв . викам хубаво де ами ако ми даваш развален как да знам дали работи . вика ми даваш 20 лв и пробваш . викам а колко струва и хванете се за стола да не паднете ! : иска 170 левааа . бахти мушенника 1 дебитомер струва м/у 60-100 лв бати измамниика бати чудото . става въпрос за БМВморгата в Пловдив след ТХВП БМВ моргата . Този същия иска за 1 на скъсана стелка шофиорска 60 лв . викам му ти маитап ли си правиш хората ги хвърлят такива , е и той самия ги хварля но някой ако пита и изведнъж слага Цената . най-големия скъпар . няма др като него ! иначе ангренаж съм сменял и ходих да го проверят дали е правилно зацепен , добре си беше .
Последна промяна toni3d1 на 16 Юни 2009, 18:19, променена общо 1 път
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Понеже на едни приятел му се появи същия проблем след смяна на ангренажи за това ти казвам на къде ме навъва...над 5500 оборота прекъсва както в твоя случай ....и сега я има във форума на части понеже не му трябва вече кола.Иначе е същи мотор като при теб м40б16 на е36

- D_reamcatche_R
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 19.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се радва на живота...
- Мечтае да кара: по немските аутобани....
Колега... нищо не разбирам от механиката на колите... Но просто ме побиха тръпки от ситуацията. Наистина е много лошо това и само мога да си представя колко те тормози. Успех с опитите... Дано се оправи!
Презрението трябва да се изразходва икономично, защото има много нуждаещи се.
благодаря колега . колеги , днес пробвах с нов дебитомер , дадоха ми за проба . пак си го имам същия проблем . значи не е дебитомер 100 % остана да проверя налягането на бензиновата помпа .D_reamcatche_R написа:Колега... нищо не разбирам от механиката на колите... Но просто ме побиха тръпки от ситуацията. Наистина е много лошо това и само мога да си представя колко те тормози. Успех с опитите... Дано се оправи!
Последна промяна toni3d1 на 17 Юни 2009, 17:14, променена общо 1 път
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани