зависи си ли маслото от изминатите километри?
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Без да съм много спец по въпроса но доколкото знам гъстотата на маслото се дава с означението 10W40. Не вярвам да има разлика между едно масло 10W40 пълна синтетика и 10W40 минерално в гъстотата. Само дето синтетиката не става на вода при 100 градуса.
НАСЕ
в тея коли има и една книжка наречена ЮЗЪР`с менюал
На хиспанските стрели си пишеше кратко точно и ЯСНО
Първите 5 000км не карайте с повече от 2/3 на оборотомера.
Разбирай критика 6500 не съм слагал повече от 4 000.
СМЯНА НА МАСЛОТО след първите 5 000км.
Според спецовете от Сервиза в София НЕМАЛО да има гаранция ако си сменя маслото по рано а не както е казано в сервизната книжка-демек 15 000.
Майната им сменихме си го на 7 000.
Репсол некъв наливат ма тва има тва сипваме
Фламингото ми е на 230 000км.
ОТ както е купено се кара с Кастрол 10W40 Magnatec и само в епизодите когато дъртия го шпореше по магистралите лапкаше по литър,литър и малко.
От както аз го търкалям не съм долял и ГРАМ!
Но макар режима му да е пали,гаси от нас до другия край на града не му давам много жега.
То и хайвана няма сили така че по добре да не ставаме за смях
Така че ще си карам с 10В40 докато има пък после като спече на Белканто и ще видим


На хиспанските стрели си пишеше кратко точно и ЯСНО

Първите 5 000км не карайте с повече от 2/3 на оборотомера.
Разбирай критика 6500 не съм слагал повече от 4 000.
СМЯНА НА МАСЛОТО след първите 5 000км.
Според спецовете от Сервиза в София НЕМАЛО да има гаранция ако си сменя маслото по рано а не както е казано в сервизната книжка-демек 15 000.
Майната им сменихме си го на 7 000.
Репсол некъв наливат ма тва има тва сипваме

Фламингото ми е на 230 000км.
ОТ както е купено се кара с Кастрол 10W40 Magnatec и само в епизодите когато дъртия го шпореше по магистралите лапкаше по литър,литър и малко.
От както аз го търкалям не съм долял и ГРАМ!
Но макар режима му да е пали,гаси от нас до другия край на града не му давам много жега.
То и хайвана няма сили така че по добре да не ставаме за смях

Така че ще си карам с 10В40 докато има пък после като спече на Белканто и ще видим

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Доколкото знам, на новите БМВта двигателя им е "разработен" на дайно стенд фабрично. Дали това включва първоначалната смяна на маслото - не знам? Вероятно. Иначе нямаше да ти дават 20-30к км на това същото масло. Също бордовите компютри вече не си измислят интервалите за смяна на течностите наизуст, а има датчици, които реално следят състоянието на маслото в картера. Дали напредъка в синтетичните масла отговаря на сервизните интервали от 30,000км - аз не съм убеден и бих ги сменял по-често.
- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
kay написа:Доколкото знам, на новите БМВта двигателя им е "разработен" на дайно стенд фабрично. Дали това включва първоначалната смяна на маслото - не знам? Вероятно. Иначе нямаше да ти дават 20-30к км на това същото масло. Също бордовите компютри вече не си измислят интервалите за смяна на течностите наизуст, а има датчици, които реално следят състоянието на маслото в картера. Дали напредъка в синтетичните масла отговаря на сервизните интервали от 30,000км - аз не съм убеден и бих ги сменял по-често.
на всички нови коли двигателите се разработват на стенд....и за смяна през 30К- филтрите са Long Live.
P.S. Kay продавам същите джанти като на аватара ти.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
kay написа:Доколкото знам, на новите БМВта двигателя им е "разработен" на дайно стенд фабрично. Дали това включва първоначалната смяна на маслото - не знам? Вероятно. Иначе нямаше да ти дават 20-30к км на това същото масло. Също бордовите компютри вече не си измислят интервалите за смяна на течностите наизуст, а има датчици, които реално следят състоянието на маслото в картера. Дали напредъка в синтетичните масла отговаря на сервизните интервали от 30,000км - аз не съм убеден и бих ги сменял по-често.
Kay,мойта кола не е от новите а не си изгасва диодите когато си поиска.Когато ми се събере много градско каране ми изгасват по-бързо.Сега за 10-на дни имам 3000 км от които 1900 извънградски цикъл а диод така и не ми изгасна


Георги Пенчев
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва сигорно от мноото стартове на енджъна при градско по компа ги следи тия работи..........май 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
pAbLo написа:НАСЕв тея коли има и една книжка наречена ЮЗЪР`с менюал
![]()
абе знам че има и съм ги
изчел всичките, в тях обаче
няма една цифра брат... знаеш
ли кво са направили тия идиоти...
да де писали са книжките за идиоти
пише:
1. сменете си маслото според OBC-то
2. Използвайте само оригинални БМВ
смазочни продукти...
3. Ако не разбирате 1 и 2 моля обърнете
се към вашия местен дилър...
Никакви цифри вътре...
Kay написа:Доколкото знам, на новите БМВта двигателя им е "разработен" на дайно стенд фабрично
и аз тоа си мисля едва ли ще пуснат
двигател на 30 000 смяна на масло
по OBC без да са го врътнали преди
това... Това ме успокоява малко ама
пак едва ли ще държа повече от 15 000
маслото какво и да ми говорят в Камор
Иначе по книжка на М57Д30
му дават като начало
1600км с неповече от 3500rpm и 140км/ч
което пак ме обърква тотално...
Ако е разработен и не трябва да му
се сменя маслото защо тогава е това
абе луда работа...
On any new car do not put synthetic oil in. It is true some engines come from the factory with "synthetic oil" but it is special break-in oil. Run the reccommended weight oil non-synthetic for the first 10,000 miles, usually the thin 5w-30. After 10k miles the rings and pistons have worn themselves in well enough. Using synth oil can be problematic for wearing in a new engine and can result in rings not wearing fast enough, resulting in higher than expected oil consumption.
Превод в ефир

Извода май е - Бягай бързо в началото а после по план график

Пълната статия

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани